20 באפריל 2024 15:55
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"קוגר טאון" ("Cougar Town") עונה חדשה

העונה החדשה של "קוגר טאון", הסיטקום המוערך בכיכובה של קורטני קוקס- החל מה-13.2 ב-HOT3 וב-HOT VOD

2.8 מיליון איש צפו בעונתה הקודמת של קומדיית הקאלט ברשת הכבלים "TBS". כעת חוזרת הסדרה האהובה לעונה חמישית, שעלתה לאחרונה בארה"ב, וכוללת פרק מדובר בהשתתפותו של כוכב "חברים" מתיו פרי

"קוגר טאון" ("Cougar Town"), הסדרה הקומית של רשת "TBS" וחברת "ABC", נוצרה על-ידי קווין ביגל וביל לורנס ("סקראבס", "ספין סיטי") והמפיק זוכה שני פרסי ה"אמי" בלייק מקורמיק ("מד מן"). את הסיטקום מובילה כוכבת "חברים" קורטני קוקס.

בזכות ממוצע צפייה של 2.8 מיליון איש, הפכה הסדרה למצליחה ביותר של רשת הכבלים, ובמרץ האחרון היא חודשה לעונה חמישית, שתעלה ב-HOT במקביל לשידורה בארה"ב. הסדרה, שזוכה לקהל מעריצים נאמן ולאהדת המבקרים, הייתה מועמדת בעבר לפרס "גלובוס הזהב", ובשנה החולפת זכתה לשני מועמדויות בטקס פרסי ה"People's Choice".

המועמד ל"גלובוס הזהב" וה"אמי" מתיו פרי הוא השלישי מבין כוכבי "חברים" שמתאחד עם קוקס ב"קוגר טאון", בהמשך להופעות האורח של ג'ניפר אניסטון וליסה קודרו. לפני עשור, גילם פרי את בעלה של בת-דמותה של קוקס בסיטקום המפורסם, וכעת הוא ישחק את סם, בחור שג'ולס (קוקס) פוגעת במכוניתו, ונאלצת לצאת איתו לדייט רק כדי לחמוק מהעימות הלא רצוי. קן ג'נקינס ("סקראבס", "קוראים לי סם") ישוב לגלם העונה את צ'יק, אביה חמום-המוח של ג'ולס.

בסיום העונה הקודמת, לורי (ביזי פיליפס, "הוא פשוט לא בקטע שלך", "פריקס אנד גיקס") וטראוויס (דן בירד, "גבעת הפחד" ובקרוב ב"מד מן") נעשו רשמית זוג. העונה, תנסה ג'ולס להתייחס לנושא בקלילות, אך הרעיון שחברתה מנהלת רומן עם בנה תייצר אי-נעימות בלתי ניתנת להכחשה.

הסדרה עוקבת אחר ה"Cul-de-Sac", קבוצה מצומצמת של חברים, שמנסים להעביר את ההתמודדויות והאתגרים של החיים בהומור, עם קצת אינפנטיליות והרבה יותר מדי יין. ג'ולס קוב היא אם הנשואה בשנית לגרייסון (ג'וש הופקינס, "סווינגטאון"), שמקיפה את עצמה במעגל חברים צבעוני – בעלה לשעבר חסר המוטיבציה בובי (בריאן ואן הולט, "משחקי אמון"), שכנתה ואשת סודה אלי (כריסטה מילר, "סקראבס") ובעלה הבינוני להפליא אנדי (איאן גומז, "פליסיטי"), ובת-חסותה התוססת לורי. מצטרף אליהם בנה בן ה-21 של ג'ולס, טראוויס, שנוטה להיות בוגר בהרבה מכל אחד אחר בסביבה.

לצדה של קוקס (אחת מעשר הנשים המרוויחות בטלוויזיה, שבקרוב תביים את סרטה הראשון), מככבים בסדרה כריסטה מילר, ביזי פיליפס, דן בירד, איאן גומז, ג'וש הופקינס, ובריאן ואן הולט (שהצהובונים דיווחו כי ניהל בשנה האחרונה זוגיות עם קוקס).

החל מה-13.2, ימי חמישי, בשעה 21:55, ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!