19 באפריל 2024 18:48
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"שאלה תשובה"- סדרה חדשה בכאן 11 מפגישה בין יוצאים בשאלה לחוזרים בתשובה

"שאלה תשובה"- סדרה חדשה בכאן 11 מפגישה בין יוצאים בשאלה לחוזרים בתשובה

מדי שבוע יתקיים שיח פתוח בין יוצא בשאלה לחוזר בתשובה, שבה יספר כל אחד על הנסיבות שגרמו לו לשנות את אורח חייו. בין המשתתפים: ח"כ אמילי מואטי, יוכי ברנדס, שרון רוטר, אביגיל קובארי ויונתן רזאל. התוכנית תשודר בכל יום שישי בשעה 14:30 ב-כאן 11.

 

הם נולדו לתוך משפחות בעלות השקפת עולם מאוד ברורה בנושא דת ויהדות, וברגע מסוים החליטו לשנות כיוון ולעזוב את העולם הישן והמוכר בו דבקו במשך שנים. אלו בהם שנולדו לעולם החילוני החלו לאמץ אורח חיים דתי, ואלו שנולדו לעולם הדת הסירו את הכיפה ובחרו בחילוניות.

התוכנית "שאלה תשובה" תפגיש בכל שבוע שני אנשים: האחד חזר בתשובה, והשני יוצא בשאלה, שישוחחו על הבחירות שעיצבו מחדש את סיפור חייהם.  אל המפגש, שמתרחש בבית ביאליק, מביא כל אחד מהם טקסטים מכוננים, שעיצבו אותו ושינו בו משהו, ודרך הטקסטים אנחנו לומדים על האיש ועל סיפור חייו.

בין המשתתפים בתוכנית: ח"כ אמילי מואטי שתיפגש עם דינה דיין, הסופרת יוכי ברנדס שתיפגש עם הסופר יחיאל הררי, הזמרת שרון שוטר שתיפגש עם השחקנית אביגיל קובארי, והזמר יונתן רזאל שייפגש עם הזמר מיכאל גרייסלאמר.

הפרק הקרוב, שישודר ביום שישי, 25 ביוני, בשעה 14:30 ב-כאן 11 יפגיש שתי אמניות: יעל סרלין ותמר צייטלין.  יעל סרלין נולדה וגדלה בקיבוץ יראון, אמנית מוכשרת שהחלה לעסוק באומנות מגיל צעיר. יעל חיפשה בית ומשמעות כבר בתור נערה, וכשמצאה אותו בדת, חשבה שתיאלץ לוותר על האהבה לאומנות, אך כיום היא אמנית רב תחומית מוערכת וזוכת פרסים.

תמר צייטלין למדה לצייר בתור ילדה חרדית בירושלים, ולאחר שנישאה בשידוך בגיל 17 לאברך שמשתייך לנטורי קרתא, היא נעזרה בכישרונה כדי לפרנס את משפחתה, כמורה ומאיירת. היא ילדה שישה ילדים כשחייה בקהילת נטורי קרתא, עד שלבסוף החליטה, יחד עם בעלה, לעזוב לטובת קבוצה ברסלבית, שהתבררה בדיעבד כאדוקה לא פחות, עד שלבסוף יצאה בשאלה.

במאית ועורכת: נורית יעקבס ינון

מפיקה ראשית : ורד סמין שס

יוצרות: ורד סמין שס, זאביק גורדצקי, מורית יעקבס ינון, ורד תום

חברת הפקה: טדי הפקות

 

תוכנית ימים תאריך שעות
"שאלה תשובה"
שישי
25.6
14:30

שתפו את הפוסט!