18 באפריל 2024 21:56
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"שובר שורות" דרמת המתח האפלה


 

HOT תשדר ב-HOT VOD את כל עונותיה של סדרת המופת

לראשונה ב-HOT

אחת מהיצירות הטלוויזיוניות המשובחות ביותר בכל הזמנים

זוכת שני פרסי "גלובוס הזהב" ועשרה פרסי "אמי"

למעלה מ-10 מיליון איש צפו בספטמבר האחרון בפינאלה של הדרמה זוכת הפרסים, שהוכתרה על-ידי המבקרים כאחת מהסדרות הטובות ביותר בתולדות הטלוויזיה, וזכתה לאהדה של מיליוני מעריצים. כעת, יוצעו כל פרקיה של הסדרה עטורת השבחים לשידור בחינם ב-HOT VOD

"שובר שורות" ("Breaking Bad"), דרמת המתח האפלה של היוצר וינס גיליגאן ("תיקים באפלה"), שודרה במשך חמש עונות מוצלחות ברשת הכבלים "AMC", והפכה למותג טלוויזיוני מוביל.

הסדרה, שהופקה על-ידי חברת "Sony", זוכה האוסקר מארק ג'ונסון ("איש הגשם") וזוכת ה"אמי" מישל מקלרן ("תיקים באפלה"), זכתה מיום עלייתה ב-2008 למחמאות יוצאות דופן ממבקרים ברחבי העולם, שהציבו אותה באותה שורה יחד עם "הסופרנוס", "מד מן" ו"הסמויה". בשנה החולפת מיקמה גילדת התסריטאים את "שובר שורות" במקום ה-13 ברשימת הסדרות הטובות ביותר בכל הזמנים, ובספר השיאים של גינס היא זכתה בתואר הסדרה בעלת כמות הביקורות החיוביות ביותר בתולדות הטלוויזיה.

לאורך חמש עונותיה, גרפה "שובר שורות" עשרה פרסי "אמי", בראשם הפרס לסדרת הדרמה הטובה ביותר שבו זכתה השנה, ובחודש האחרון קטפה שני פרסי "גלובוס הזהב", ביניהם לדרמה הטובה ביותר. מכון הקולנוע האמריקאי הכתיר אותה לאחת מהסדרות הטובות של השנה חמש שנים רצופות. בספטמבר האחרון שודר פרק הסיום המדובר של "שובר שורות", אירוע טלוויזיוני שנצפה על-ידי 10.28 מיליון איש. זהו הנתון הגבוה ביותר בתולדות הסדרה, שמיצב אותה כאחת מסדרות הכבלים המצליחות ביותר של השנים האחרונות. לאחרונה פורסם כי רשת "AMC" תפיק סדרת-בת של "שובר שורות", "Better Call Saul".

את צוות השחקנים המפואר מובילים זוכה "גלובוס הזהב" וארבעת פרסי ה"אמי" בריאן קרנסטון ("מלקולם באמצע", "ארגו") וזוכה שני פרסי ה"אמי" אהרון פול ("אהבה גדולה"). לצדם מככבים זוכת ה"אמי" אנה גאן ("אויב המדינה"), דין נוריס ("מיס סאנשיין הקטנה"), בטסי ברנדט, אר ג'יי מיט וזוכה שני פרסי ה"אמי" בוב אודנקירק ("סאטרדיי נייט לייב").

העלילה מתארת את סיפורו של וולטר ווייט (קרנסטון), מורה לכימיה מניו-מקסיקו, שחי עם אשתו סקיילר (גאן) ובנו וולטר ווייט ג'וניור (מיט), הסובל משיתוק מוחין. כשוולטר מאובחן בסרטן ריאות סופני, הרופאים מגלים כי נותרו לו ככל הנראה שנתיים לחיות. מפגש מקרי עם תלמידו לשעבר, ג'סי פינקמן (פול), מביא את ווייט לחבור אליו בניסיון לשלב את כישוריהם, ולייצר ולהפיץ קריסטל מת', מתוך רצון להבטיח את עתידם הכלכלי של בני משפחתו. בעוד וולטר הופך לשחקן מרכזי בסצנת הסמים של אלבוקרקי, הוא הולך וצובר כוח בעולם הפשע המסוכן.

שתפו את הפוסט!