19 באפריל 2024 0:26
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"שוטרים בדם" ("Blue Bloods"), סדרת הדרמה מגיע להוט

העונה החדשה של "שוטרים בדם", מהסדרות המצליחות ביותר בארצות-הברית- החל מה-2.12 ב-HOT Zone

קרוב ל-14 מיליון איש צפו בעונתה השלישית של הדרמה המשטרתית, בכיכובו של זוכה פרסי "גלובוס הזהב" וה"אמי" טום סלק. בעקבות הצלחתה, והיותה אחת מ-15 הסדרות הנצפות בארה"ב, חודשה הסדרה לעונה רביעית

"שוטרים בדם" ("Blue Bloods"), סדרת הדרמה של רשת "CBS", נוצרה על-ידי אד צוקרמן ("ג'אג"), מפיק-העל הוותיק לאונרד גולדברג ("המלאכיות של צ'ארלי", "סטרסקי והאץ'"), וזוכי ארבעה פרסי "אמי" רובין גרין ומיטשל בורג'ס ("הסופרנוס", "חשיפה לצפון").

הסדרה, שמובילים זוכה פרסי "גלובוס הזהב" וה"אמי" טום סלק ("מגנום, בלש פרטי") ודוני וולברג ("המסור"), היא אחת מ-15 הסדרות המצליחות ביותר בטלוויזיה האמריקאית, עם 13.79 מיליון צופים בממוצע, נתון שהפך אותה לאחת מהסדרות הרווחיות ביותר למפרסמים בארה"ב, והביא לחידושה לעונה רביעית, המשודרת בימים אלה.

"שוטרים בדם", המצולמת בניו-יורק, עוקבת אחר הרייגנים, משפחה שהמסירות לרשויות החוק עוברת אצלה בגנים. הפטריארך פרנק רייגן (סלק) הוא מפכ"ל משטרת ניו-יורק, שעומד בראש השבט המשפחתי, ומוביל את המשטרה ואת המשפחה באותם דיפלומטיות וקור רוח. פרנק, שהתאלמן לפני חמש שנים, איבד גם את בנו הבכור, שוטר גם הוא, שנהרג בעת מילוי תפקידו, כשחקר קבוצת שוטרים מושחתים.

מקור של גאווה ודאגה של פרנק הוא בנו הבכור דני (וולברג), חוקר משטרתי ממולח, לוחם בעיראק לשעבר, שלעיתים קרובות משתמש בשיטות מפוקפקות בכדי לפתור תיקים; בתו של פרנק והכוח הנשי במשפחה, ארין (ברידג'יט מוינאהן, "אני, רובוט"), היא עוזרת התובע המחוזי. היא מגדלת את בתה המתבגרת, ומשמשת כמצפן החוקי של בני משפחתה, שמעלים פעמים רבות שאלות של מוסר בעבודתם; ג'יימי (וויל אסטס, "חלום אמריקאי") הוא הרייגן הצעיר ביותר ונער הזהב של המשפחה- בוגר האוניברסיטה למשפטים "הארוורד", שלמרות עתידו המבטיח כעורך-דין, לא מסוגל להתחמק מהמסורת המשפחתית, ומצטרף כטירון למשטרת ניו-יורק. את כל המטען המוסרי הזה ועוד מביאים פרנק וילדיו לארוחה המשפחתית הקבועה, ששונה מזו של כל משפחה אחרת.

להופעות אורח מיוחדות מגיעים העונה מייקל מדסן ("כלבי אשמורת", "להרוג את ווילי"), המועמדת ל"אמי" אנאבלה שיורה ("קופ לנד"), המועמדת ל"אוסקר" מרי אליזבת מסטרנטוניו ("צבע הכסף", "פני צלקת"), מארק מוזס ("פלאטון") ומארק מביוס ("בטי").

לצדם של וולברג וסלק מככבים בסדרה ברידג'יט מוינאהן, וויל אסטס, לן קאריו ("דמג'ז"), ג'ניפר אספוסיטו ("התרסקות"), מריסה רמירז ("בית חולים כללי"), אמי קרלסון ("משמרת שלישית"), סמי גייל וניקולס טרטורו ("NYPD Blue").

החל מה-2.12, ימים ראשון-חמישי, בשעה 19:00, ב-HOT Zone

שתפו את הפוסט!