24 באפריל 2024 8:41
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שטיסל 2 העונה החדשה

 

?????????????

 

העולם החרדי מעורר סקרנות, האם יש להם אהבות, שנאות, איך הם חיים? מה היחסים בתוך המשפחה, אורח החיים ועוד.

את הסדרה הראשונה לא ראיתי, אולם מששמעתי שליא קניג משחקת הסתקרנתי כי אתם יודעים זו ליא קניג וכל פעם שאנו צופים בה זו זכות, בטח ששחקנית כזו עם שפת גוף ופנים פרט למשחק הטוב זו מתנה לחובבי תיאטרון ומשחק וחוויה, מה עוד שלצידה השחקנים: דב גליקמן, ששון גבאי, זו ערובה לסדרה מוצלחת ומבטיחה. ולכן צפיתי הפרק הראשון שקיבלתי להתרשמות, והתרשמתי!

1

קניג 3

אז הסדרה הזו תתחיל ב בערוץ yes Oh ב 31.10 ( נכון גם ב VOD … אבל אין לי ) ואני ממליץ לכם לעקוב ולצפות.

הנה עוד פרטים

במרכז העונה השניה של "שטיסל" עטורת הפרסים והשבחים עומדים גם הפעם יחסיהם הסבוכים והקרובים של אבא ובן חרדים החולקים אותה דירה בפאתי מאה שערים. שולם שטיסל (דב גליקמן) אלמן ציני ושמרן, ובן הזקונים שלו, עקיבא (מיכאל אלוני), רווק נצחי, צייר ורומנטיקן.

אליהם מצטרפים נוחעם (ששון גבאי), אחיו של שולם שחוזר לארץ אחרי שנים ארוכות בחו"ל, להיאבק עם שולם על אהבתה וקרבתה של אמם, בובע מלכה (ליא קניג, שמחליפה בתפקיד את חנה ריבר ז"ל), ובתו היפה של נוחעם  – ליבי (הדס ירון) שהופכת למושא אהבתו של עקיבא.

גיטי (נטע ריסקין) ובעלה ליפא (זוהר שטראוס) מנסים להתגבר על משבר הזוגיות שחוו בעונה הקודמת, חובקים ילד חדש, ומתמודדים עם מרד מפתיע ורומנטי של בתם הגדולה, רוחמי (שירה האס).

גם בעונה השניה, ממשיכה "שטיסל" לספר את סיפוריה הגדולים, הקטנים ושוברי הלב של משפחה חרדית אחת בירושלים של 2014. יוצרי הסדרה – אורי אלון ויהונתן אינדורסקי יצרו סדרה המביאה נקודת מבט פנימית, הרואה בגיבורי הסדרה בני-אדם הראויים לאהבה, הרבה לפני השתייכותם המגזרית. דווקא נקודת המבט הפנימית הזו, האוהבת, הלא שופטת, מאפשרת להם לגעת בדברים בכנות, בהומור ובחופש רבים יותר.

כולם מחפשים אהבה וקצת חום בלבה של ירושלים החרדית, הכל כך קרובה והכה רחוקה.

?????????????

?????????????

עונה חדשה – החל ממוצ"ש 31.10 ב-22:00  בערוץ  yes Oh HD

את תסריט העונה השנייה ערך התסריטאי, העיתונאי והסופר סייד קשוע יחד עם מפיקת הסדרה דקלה ברקאי.

יוצרים: אורי אלון ויהונתן אינדורסקי

במאי – אלון זינגמן

מפיקה – דקלה ברקאי. חברת הפקה –אבוט ברקאי.

צילומים באדיבות יס – YES

שתפו את הפוסט!