19 באפריל 2024 18:45
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"שיקגו Med", דרמת בית החולים המצליחה מבית היוצר של סדרות "שיקגו", חוזרת לעונה שלישית בהוט

"שיקגו Med", דרמת בית החולים המצליחה מבית היוצר של סדרות "שיקגו", חוזרת לעונה שלישית

"שיקגו Med" ("Chicago Med"), דרמת בית החולים המצליחה של רשת NBC, נוצרה על ידי המפיק זוכה ה"אמי" דיק וולף (יוצר המותג הטלוויזיוני "חוק וסדר") והתסריטאי-מפיק מאט אולמסטיד ("NYPD"). השניים עומדים גם מאחורי מותג סדרות "שיקגו" – הכולל בין היתר את "שיקגו PD" ו"שיקגו Fire", המשודרות אף הן ב-HOT Zone.

 

הסדרה השלישית שנוצרה כחלק ממותג "שיקגו" הפכה אף היא להצלחה מסחררת וגרפה נתוני רייטינג גבוהים, שהובילו לחידושה לשמונה עונות.

 

"שיקגו Med" עוקבת אחר הרופאים ואחיות העובדים בחדר מיון שבמרכז הרפואי גפני שבעיר שיקגו, ונאבקים להציל את חייהם של החולים והמאושפזים. כמיטב המסורת, פרקי קרוס-אובר בין הסדרות מביאים עמם שלל פרצופים מוכרים ודמויות מ"שיקגו Fire" ו"שיקגו PD" שמגיעים להתארח.

 

בעונה השלישית של הסדרה וויל (ניק גלפאס, "חסרי בושה") מנסה לאזן בין העומס של תפקידו לבין מערכת היחסים החדשה שלו עם נטלי (טורי דה-ויטו, "שקרניות קטנות");  קונור (קולין דונל, "הרומן"), הכוכב העולה של כירורגיית הלב, נאלץ להתמודד עם תחרות קשה מצד מתמחה לב חדש; ד"ר צ'רלס (המועמד לגלובוס הזהב אוליבר פלאט, "פארגו") מחלים מהפגיעות הפיזיות והפסיכולוגיות של הפציעה שלו, אבל עדיין ממשיך לתפקד כמנטור של ריס (רייצ'ל דיפילו, "ג'יין הבתולה"), שמתמלאת בספקות לגבי המנטור שלה בעקבות פציעתו.

 

עוד מככבים בסדרה, בריאן טי ("מהיר ועצבני"), יה-יה דקוסטה ("הטופ מודל הבאה"), מרלין בארט ("הסמויה") וזוכת ה"אמי" ש. אפאתה מרקרסון ("חוק וסדר").

 

החל מה-26.3, ראשון-חמישי בשעה 22:00, רק ב-HOT Zone

וכל הפרקים החל מה-25.3 ב-HOT VOD

 

 

שתפו את הפוסט!