20 באפריל 2024 1:06
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמש שקרנית ("Low Winter Sun") סדרת דרמה בהוט

"Low Winter Sun"

אלון אבוטבול מככב לצדם של סטרונג ולני ג'יימס ("סנאץ'", "יריחו") בסדרת המתח האפלה, שנוצרה על-ידי כריס מונדי ("מחשבות פליליות"), ומבוססת על סדרה בריטית זוכת פרסים באותו השם

החל מה-9.4 ב-HOT VOD

שמש שקרנית ("Low Winter Sun"), הדרמה בת עשרת הפרקים של רשת "AMC" וחברת "Endemol", נוצרה על-ידי כריס מונדי ("מחשבות פליליות", "פשע מן העבר").

בסדרה מככב מארק סטרונג, שכיכב בין-השאר בסרטים "גוף השקרים", "סוריאנה", "רובין הוד", "כוננות עם שחר" ו"קיק אס". לצדו מוביל את "שמש שקרנית" לני ג'יימס, שמוכר בזכות תפקידיו בסרטים "סנאץ'", "קולומביאנה" ו"סהרה", והסדרות "יריחו" ו"במילוי תפקידם". את צוות השחקנים משלימים דיוויד קוסטהביל ("תופעות לוואי") והשחקן הישראלי אלון אבוטבול.

2.5 מיליון איש צפו בפרק הבכורה של הסדרה, המבוססת על המיני-סדרה הבריטית זוכת פרס ה"BAFTA" ופרס הטלוויזיה המלכותי "Low Winter Sun" של "Channel 4" הבריטית, גם היא בכיכובו של סטרונג.

ב"ניו יורק פוסט" נכתב על האדפטציה האמריקאית שהיא "תופסת את הצופים ומושכת אותם לעולם המסקרן של אינטריגות. האווירה עגמומית ויפהפייה". ב"אנטרטיינמנט וויקלי" כתבו "דרמה אינטנסיבית, בעיקר בזכות הופעתו המצוינת של סטרונג". "לוס אנג'לס טיימס" ציינו שהיא "חזקה, מבטיחה ושומרת על מתח גבוה. צוות השחקנים מופתי". ב"הוליווד ריפורטר" נכתב "רצינית, מבוימת נהדר ומלאה בפוטנציאל. צוות השחקנים חזק, הכתיבה מוצקה ושופעת ניואנסים. ל"שמש שקרנית" יש עולם מורכב, מסועף ויצירתי".

"שמש שקרנית" מתארת סיפור עכשווי על רצח, הונאה, נקמה ושחיתות בעולם שבו ישנו קו מטושטש בין שוטרים לפושעים. העלילה נפתחת ברצח של שוטר על-ידי הקולגה שלו, פרנק אגניו (סטרונג) חוקר משטרתי מדטרויט. מה שנדמה כמו הפשע המושלם הופך לאירוע שרודף את חייו של אגניו, וגורר אותו ללב לבו של העולם התחתון של דטרויט.

לצדו של סטרונג, מככבים בסדרה לני ג'יימס, דיוויד קוסטהביל, אלון אבוטבול, זוכה ה"טוני" רובן סנטיאגו הדסון ("מלכודת לפרקליט"), אתנה קרקניס ("המסור"), ג'יימס רנסון ("הסמויה"), ספראג גריידן ("פעילות על טבעית"), בילי לוש ("כלבי הקש") ואריקה אלכסנדר ("משפחת קוסבי").

החל מה-9.4, יום רביעי, בחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!