19 באפריל 2024 14:09
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"שקרניות קטנות" ("Pretty Little Liars") עונה חדשה

העונה החדשה של סדרת הלהיט "שקרניות קטנות"-

החל מה-26.6 ב-HOT3 וב-HOT VOD

 

3.8 מיליון צופים בממוצע, 11 פרסי "Teen’s Choice", והכתרתה לסדרה הכי מדוברת ברשת, הביאו את חידושה של הסדרה הנערצת לעונה נוספת, טרם שידור העונה הרביעית, שתושק ב-HOT שבועיים לאחר עלייתה בארה"ב

"שקרניות קטנות" ("Pretty Little Liars"), דרמת הנוער שקיבעה לעצמה מעמד קאלט עבור מיליוני צופים, שבה לעונה רביעית ברשת הכבלים "ABC Family" ובהפקת "Warner Bros", שתשודר ב-HOT שבועיים בלבד לאחר שידורה בארצות-הברית.

3.8 מיליון איש צופים בממוצע בדרמה המותחת והאפלה, והופכים אותה לאחת מ-20 הסדרות הנצפות בכבלים האמריקאיים. "שקרניות קטנות" זכתה לאורך עונותיה בפרס ה"People’s Choice" ובלא פחות מ-11 פרסי "Teen’s Choice". בימים אלה היא מועמדת לשני פרסי "People’s Choice" נוספים ולשלושה פרסי "Teen’s Choice". במרץ האחרון, מיד עם סיום עונתה השלישית וטרם עליית העונה החדשה, חודשה "שקרניות קטנות" לעונה חמישית, זאת לצד הכרזה על יצירת ספין-אוף. הידיעה גרפה כמות אדירה של 369 מיליון התייחסויות ברשויות החברתיות.

לאחרונה הקדיש ה"אנטרטיינמנט וויקלי" כתבת שער לסדרה, תחת הכותרת – "הכוח המפתיע של "שקרניות קטנות". כיצד משנה סדרת הנוער המסתורית את פני הטלוויזיה". ואכן, פרק סיום העונה הקודמת מיצב אותה כסדרה הראשונה בתולדות הטלוויזיה לחצות את רף מיליון האזכורים בטוויטר. מדי שבוע, הייתה העונה השלישית הסדרה המאוזכרת ביותר ברשתות החברתיות. בנוסף לכל זה, "שקרניות קטנות" היא הסדרה האהובה ביותר על רפובליקנים בארצות-הברית.

בעונה החדשה, שנפתחת רגעים לאחר הפינאלה המטלטל של העונה הקודמת, התפניות והריגושים ממשיכים, כאשר הבנות מתקשות להבין מיהי הדמות המסתורית "Red Coat", ומה הוא או היא זוממים. העלילה מלאת המסתורין והאינטריגות, המבוססת על סדרת רבי-מכר העונה לאותו השם, עוקבת אחר ארבע תלמידות תיכון מהעיירה הפרברית רוזווד- אריאה (לוסי הייל, "צעקה 4"), ספנסר (טוריאן בליסאריו), האנה (אשלי בנסון, "ספרינג ברייקרס") ואמילי (שי מיטשל), שאיבדו קשר עם היעלמותה ומותה הדרמטיים של מנהיגתן, אליסון (סשה פיטרס). הן מתאחדות כשכל אחת מהן מתחילה לקבל הודעות מזעזעות מ"A", דמות שעוקבת אחר כל צעד של הרביעייה, וחושפת סודות, שקרים ובגידות שלהן. ככל שהמתח נבנה, הבנות מגלות תעצומות שלא ידעו כי יש בהן, וחוות פחדים שלא היו מסוגלות לדמיין.

בסדרה מככבים טוריאן בליסאריו, אשלי בנסון (שבחודשים האחרונים הצהובונים מתעקשים כי מנהלת רומן עם כוכב הקולנוע ג'יימס פרנקו), טיילר בלקבורן, הולי מארי קומבס ("מכושפות"), לוסי הייל, איאן הארדינג, ביאנקה לוסון ("ריקוד צמוד"), לורה לייטון ("מלרוז פלייס"), צ'אד לאו, ג'אנל פאריש ("בראץ: הסרט"), שי מיטשל, וסשה פיטרס. לעונה החדשה מצטרפים שון פאריס ("לעולם אל תיכנע") ורומור וויליס ("בן ערובה"), בתם של דמי מור וברוס וויליס.

החל מה-26.6, ימי רביעי, בשעה 19:00, ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!