18 באפריל 2024 21:18
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"שקרניות קטנות" ("Pretty Little Liars"), דרמת הקאלט

העונה החדשה של דרמת הלהיט "שקרניות קטנות"- שלושה ימים אחרי עלייתה בארה"ב, תושק ב-HOT העונה השישית של דרמת הנוער הנערצת וזוכת 24 פרסי ה"Teen's Choice", ששוברת שיאים ברשתות החברתיות, עם למעלה מ-100 מיליון אזכורים בטוויטר

"שקרניות קטנות" ("Pretty Little Liars"), דרמת הקאלט של רשת הכבלים "ABC Family" וחברת "Warner Bros", שנוצרה על-ידי איי. מרלין קינג ("אם הקירות האלה יכלו לדבר"), חוזרת בעונה שישית, שתשודר ב-HOT בצמוד לעלייתה בארה"ב.

2.8 מיליון איש צפו בעונתה הקודמת של הדרמה המותחת והאפלה, שהייתה בשנה החולפת לזוכה הגדולה של טקס פרסי ה"Teen's Choice" עם שישה פרסים (בראשם הפרס לדרמה הטובה ביותר), ובכך הגיעה לסכום כולל של 24 פרסים. השנה גרפה "שקרניות קטנות" את פרס ה"People's Choice" 2015 לדרמת הכבלים הטובה ביותר. זהו פרס ה"People's Choice" השלישי בו זכתה עד כה.

"שקרניות קטנות" היא יותר מהכל תופעת רשת מסחררת ושוברת שיאים. היא הייתה לסדרה הראשונה בתולדות הטלוויזיה לחצות את רף מיליון האזכורים ברשת החברתית טוויטר, ומאז עלייתה הספיקה להשיג למעלה מ-100 מיליון אזכורים. היא מחזיקה בתואר משדר הכבלים הכי מדובר בטוויטר לשנת 2015, עם 36 אלף ציוצים לדקה, ואחד מחמשת אירועי הכבלים הכי מדוברים בכל הזמנים.

נכון להיום, "שקרניות קטנות" היא סדרת הכבלים השנייה הכי חזקה בטוויטר, וסדרת הטלוויזיה עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם (2.1 מיליון עוקבים). אחת מהן היא לא אחרת מסשה, בתו של נשיא ארה"ב ברק אובמה, שביקרה בסט הצילומים של העונה שעברה. לאור הצלחתה הכבירה, חודשה הסדרה לפני שנה לשתי עונות נוספות – שישית ושביעית.

 Pretty Little Liars 6

העונה החדשה והמותחת נפתחת בדיוק היכן שקודמתה הסתיימה. ארבע הבנות נאלצות להתמודד עם ההשלכות של חשיפת זהותו האמיתית של "A" – צ'רלס דילורנטיס. כעת הן לכודות יחד עם מונה (ג'אנל פאריש, "סלסט וג'סי לנצח") בבית הבובות של צ'רלס בלי אפשרות להשתחרר.

 

בדיוק כשהן חושבות שצ'רלס לא יכול להיות יותר אכזרי, המשחקים שלו מקבלים תפנית אפלה. בעוד שהבנות מתקשות לשרוד, סיפורו של צ'רלס מתחיל להתבהר והחידה של "A" נפתרת. בינתיים, עזרא (איאן הארדינג), קיילב (טיילר בלקבורן, "ימי חיינו") וטובי (קיגן אלן, בקרוב בסרטו החדש של ג'יימס פרנקו) ממשיכים בניסיונות האיתור של הבנות, עם ובלי תמיכת הרשויות.

 

יוצרי "שקרניות קטנות" מבטיחים שעשרת הפרקים הראשונים של העונה, יעסקו כמעט לחלוטין בפתירת המסתורין של "A", ובסיום לימודי התיכון של הבנות. הן יגלו למה וכיצד צ'רלס רדף אותן כל הזמן הזה, ויחשפו את זהותו האמיתית. עשרת הפרקים האחרונים יביאו עמם קפיצת זמן משמעותית של ארבע שנים, וייפתחו עם חזרתן של השקרניות מהקולג'.

 

לתפקידי אורח יגיעו רומור וויליס (בתם של ברוס וויליס ודמי מור), אנאבת' גיש ("מיסטיק פיצה"), ניה פיפלס ("תהילה") ואפילו מאדי זיגלר, כוכבת "רקדניות קטנות" והקליפים הנודעים של סיה.

 

הסדרה מלאת המסתורין והאינטריגות, המבוססת על סדרת רבי-מכר העונה לאותו השם, עוקבת אחר ארבע תלמידות תיכון מהעיירה הפרברית רוזווד – אריאה (לוסי הייל, "צעקה 4"), ספנסר (טוריאן בליסאריו), האנה (אשלי בנסון, "ספרינג ברייקרס" ובקרוב בסרטים חדשים עם קווין ספייסי ואדם סנדלר) ואמילי (שי מיטשל), שאיבדו קשר עם היעלמותה הדרמטית של מנהיגתן, אליסון (סשה פיטרס, "מידות רעות").

 

הן מתאחדות כשכל אחת מהן מתחילה לקבל הודעות מזעזעות מ"A", דמות שעוקבת אחר כל צעד של הרביעייה, וחושפת סודות, שקרים ובגידות שלהן. מסע הנקמה של "A" לא פסק גם כשאליסון נמצאה ומי שנחשדה כשותפה של "A", מונה, נרצחה לכאורה. ככל שהמתח נבנה, הבנות מגלות תעצומות שלא ידעו כי יש בהן, וחוות פחדים שלא היו מסוגלות לדמיין.

 

בסדרה מככבים טוריאן בליסאריו, אשלי בנסון, טיילר בלקבורן, לוסי הייל, איאן הארדינג, לורה לייטון ("מלרוז פלייס"), שי מיטשל, ג'אנל פאריש ("סלסט וג'סי לנצח"), קיגן אלן, סשה פיטרס, שון פאריס ("לעולם אל תיכנע"), דרו ואן אקר, ברנדון ג'ונס ("CSI"), לסלי פרה, רומה מפיה ("ניפ/טאק"), נולאן נורת' ("בית חולים כללי") וטורי דה ויטו ("מגרש ביתי").

 

החל מה-5.6, ימי שישי, בשעה 18:00, ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!