19 באפריל 2024 1:38
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"תפיסה" ("Perception"), העונה החדשה של דרמת הפשע המצליחה "תפיסה"

העונה החדשה של דרמת הפשע המצליחה "תפיסה", בכיכובו של אריק מקורמיק- החל מה-22.6 ב-HOT Zone

 

5.5 מיליון איש צפו בעונתה השנייה של הדרמה, בכיכובם של מקורמיק ורייצ'ל לי קוק, שהפכה לסדרה החדשה השנייה הכי חזקה בכבלים בארה"ב. לאור נתוני הצפייה הגבוהים, חודשה הסדרה, שמציגה את אחד ממפצחי הפשעים הייחודיים ביותר בטלוויזיה, לעונה נוספת

 

"תפיסה" ("Perception"), דרמת הלהיט של רשת הכבלים "TNT" וחברת "ABC", נוצרה על-ידי קנת' בילר ומייק סוסמן ("מסע בין כוכבים") וכן המועמד ל"אמי" אלן פול ("עמוק באדמה").

 Perception

זוכה ה"אמי" אריק מקורמיק ("וויל וגרייס") מככב בסדרה, כשלצדו רייצ'ל לי קוק ("יש לה את זה"), זוכה עשרה פרסי ה"אמי" לוואר ברטון ("שורשים"), קלי רוהאן ("האו.סי") וארחי סמית' ("היום שאחרי מחר"). כוכב "שולחן לחמישה" ו"אוורווד" סקוט וולף מצטרף העונה לצוות השחקנים בתפקיד מרכזי.

 

בעונת הבכורה שלה, הוכתרה "תפיסה" להשקה השלישית הגבוהה ביותר בכבלים האמריקאיים לאותה שנה, והפכה לסדרה החדשה השנייה הכי נצפית בכבלים. 5.5 מיליון איש צפו בעונתה השנייה של הסדרה, שהוצבה ברשימת 15 הדרמות המצליחות בכבלים. נתוני הצפייה הגבוהים הבטיחו את חידושה באוגוסט האחרון לעונה שלישית.

 

בעונה החדשה, החיים האישיים של דניאל (מקורמיק) מסתבכים מעבר למצופה. הוא מתקשה להתרחק מהקשר עם נטלי, שאותו הוא הוזה לחלוטין, אך מוכרח לעשות זאת על-מנת לשמור על יחסיו עם הפסיכיאטרית שלו, קרוליין (רוהאן). במקביל, דוני (וולף), בן-זוגה לשעבר של קייט (לי קוק), שב לשיקגו במסגרת עבודתו כעוזר התובע האמריקאי, ושם לו למטרה להשיב את קייט לחייו.

 

הסדרה עוקבת אחר ד"ר דניאל פירס, פרופסור אקסצנטרי ואחד מהמומחים הגדולים ביותר לתופעות נוירולוגיות ומצבים נפשיים יוצאי דופן. פירס הוא אמנם פרופסור מבריק, אך הוא סובל מהזיות וחרדות כתוצאה מסכיזופרניה פרנואידית. התופעה בה לוקה מאפשרת לו להגיע לתובנות שהתודעה שלו לא מסוגלת להכיל. סוכנת ה"FBI" קייט מורטי, סטודנטית לשעבר של ד"ר פירס, היא מי שמבקשת ממנו לייעץ לה בפתירת תיקים מורכבים, שנדמה שמאחוריהם עומדים אנשים עם הפרעות נפשיות. שלא כמו הקולגות שלה, קייט מוכנה לראות מבעד למצבו הלא יציב של דניאל.

 

לצדו של מקורמיק, מככבים בסדרה רייצ'ל לי קוק, לוואר ברטון, קלי רוהאן, ארחי סמית' וסקוט וולף. דן לוריה ("שנות הקסם") מגיע להופעת אורח בעונה השנייה.

 

החל מה-22.6, ימים ראשון-חמישי, בשעה 22:00, ב-HOT Zone

שתפו את הפוסט!