25 באפריל 2024 13:07
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

״הכפר״, בקרוב בערוץ 10.

 

 


״הכפר״, ריאליטי המשפחות החדש של ערוץ 10 יוצא לדרך פורמט חדש ומקורי של ערוץ 10 מציב את התא המשפחתי במרכזה של תחרות ריאליטי אתגרית וללא פשרות ערוץ 10 ישדר בסתיו את ״הכפר״, תוכנית ריאליטי אתגרית שבמרכזה חמש משפחות ישראליות היוצאות אל שממת המדבר הלוהט ולתנאים הקשים ששררו כאן עוד לפני קום המדינה, כדי להיאבק על כבודן, על זהותם ועל שלמותם. רק משפחה אחת תנצח ותזכה במיליון שקלים. תוכנית המציאות החדשה של ערוץ 10 מציבה במרכז את חוזקו של התא המשפחתי ואת אופיו. 20 המשתתפים מחמש המשפחות שבונות את ״הכפר״ – משפחת דיגמי מראשלצ, משפחת אזולי מר״ג, משפחת שוובר מקיבוץ קטורה, משפחת הימלמן מרמה״ש, ומשפחת זנד מבית דגן- יאבקו בניהן במשך שלושים ימים בשממת המדבר הקדום, בחום הלוהט, בקור הלילה הצורב, ביובש בסופות החול, ובתנאי המחיה הקשים ששררו בארץ ישראל בימים שלפני קום המדינה.
בשורה של משימות ותחת עינו הפקוחה של זקן הכפר בוקי נאה, המשפחות יתחרו בניהם על השליטה במשאבי הכפר המצומצמים, ישתפו פעולה בניהול החיים בכפר המשותף, וילמדו על בשרם כמה קשה היה פה בימים שלפני הקמת המדינה.

 בכל שבוע תחווה אחת המשפחות את הדבר הקשה ביותר כאשר באסיפת הכפר השבועית כל התושבים, בהחלטת רוב, יבחרו משפחה אחת וירחיקו לצמיתות את אחד מבני אותה המשפחה. בכל שבוע יורחק אחד מתושבי הכפר – בכל שבוע אחת המשפחות תיאלץ להיפרד מאחד מבני המשפחה.

בן או בת הכפר שיצליחו להישאר אחרונים יביאו את הכבוד, את הניצחון ואת מיליון השקלים למשפחה שלהם. התוכנית ״הכפר״ פותחה על ידי צוות בערוץ 10 בראשותם של רועי סטריקובסקי ורם שמי שגם יערכו, ויביימו את התוכנית, והיא הופקה על ידי חברת ההפקה אבוט המאירי. ״הכפר״ תעלה לשידור בערוץ 10 כבר בסתיו הקרוב והיא תשודר פעמיים בשבוע

']

שתפו את הפוסט!