25 באפריל 2024 18:04
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בית בטבע הבחירה הנבונה בצימר


בית הטבע או הבית בטבע כשמו כן הוא, מדובר על מתחם של ארבעה צימרים בלב הטבע בישוב שדה אליעזר, מוקפים צמחיה עשירה ובוסתן פירות מדהים, וכל צימר הוא בית ולא רק זאת אלא שהאירוח שם מעניק הרגשה נעימה של בית וחום.

 

טלי נבו היא שם דבר בעולם האירוח, והניסיון שלה רב מאוד. טלי ניהלה את מלון הבוטיק "הבית בגליל" בחצור אחד המקומות המוערכים ביותר בתחום, וכן כעת הרימה פרויקט מיוחד במינו ויחיד בארץ " בית טלאסו טרה" בחבתלת השרון. לפני כמה זמן היא הגשימה את החלום שלה ושל יזהר – "הבית בטבע", צימרים משלהם המאפשרים אירוח גלילי מרגיע ומפנק במיוחד.

כל אחד זקוק מפעם לפעם למנוחה, למילוי המצברים, וגם לנקודת זינוק למקומות שונים בגליל. הבית בטבע נמצא במיקום אידיאלי, הן לטיולים בגליל העליון או המערבי, טיולים באגמון החולה או אפילו נקודת יציאה לחרמון. הבעיה פעמים רבות היא הבחירה הנכונה, ואני יכול להמליץ אישית על המקום.

הצימרים עצמם די מבודדים אחד מהשני ויש המון מרחב, גם החצר גדולה מאוד, עשירה בצמחיה ופינות ישיבה, וגם כאן יש תחושה של פרטיות ושלווה שאי אפשר להסביר אותה על הכתב. רק ציוץ הציפורים, האוויר הצח והירק, משרים אווירה מיוחדת שלא פגשתי בהרבה מקומות.

הצימר עצמו הוא באמת בית, הוא אינו צימר מעץ, הוא בית לכל דבר ועניין. ישנו המטבחון עם פינת ישיבה זוגית, המטבח מאובזר, עם כיריים, אובן גדול, מכונת אספרסו מצוידת בקפסולות,

מיני מקרר, צלחות, ספלים וכלי אוכל ובישול, ( אבל מי מבשל???). ארוחת הבוקר שטלי תגיש לכם תחזיק אתכם חצי יום לפחות.

 

חדר האירוח, הסלון כולל ספה וכורסה שרעייתי סירבה לפנותה, טלוויזיה ווידאו, יש WI FI

למרות שלא בכל הצימר נקלטו האותות, אבל מצאתי פינה מתאימה…ויש ספרים ומשחקי חשיבה להעביר את הזמן.

המקלחת מאובזרת ואפילו יש תנור חימום לימים קרים, זרם המים במקלחת הזכיר לי את אמג'ד מהסדרה " עבודה ערבית" בה הוא עובר לגור בשכונה יהודית בגלל זרם המים במקלחת. גם אני הייתי עובר לשדה אליעזר בשביל זה.

וחדר השינה הוא מהסוג שרואים בפרסומות בהם אתה רוצה לקחת את המזרן הביתה.

הכל ממוזג, ובחורף יש קמין חימום מפנק. בקיצור לא תרצו לצאת. אולי לג'קוזי הגדול שבחצר, בסאונה  או להתרווח על ערסל. אני גם טיילתי בבוסתן ששטחו כ-13 דונם, עשיר בפירות וצמחיה מדהימה ואפילו מצאתי לול תרנגולות ויונים, אבל אני לא השועל…

 

ארוחת הבוקר שהזכרתי קודם מוגשת לכם בצימר או במרפסת המשקיפה על הבוסתן או הגן,

הכל בתיאום השעה הנוחה לכם. הארוחה כל כך עשירה שאולי קצרה היריעה מלתאר אותה, על כל פנים יש בה גבינות של משק שוורץ, זיתים וטחינה של סבא חביב, לחם מחולתה ממאפית "שלום הלחם" וכפי שהבנתם הכל כאן גלילי. תה הצמחים הבריא והמרגיע הוא מגינת התבלינים. ויש כמובן חביתות וביציות לפי הזמנה, סלט ירקות בריא עשיר, לאבנה, פלפלים קלויים מתקתקים משהו, צנוניות ומאפה גלילי מג'יש, יוגורט וגרנולה ודבש וריבה ביתית והמון המון אהבה.

 

טלי ובעלה יזהר זמינים במרחק כמה צעדים וידאגו לכם לכל מחסור, יעוץ או בעיה. לנו טלי ארגנה סיור בעגלות המסתור באגמון החולה  שהיה חוויה לכל החיים.

אמנם הייתי אורח המקום, אולם כל שכתבתי הוא מתוך החוויה וההתרשמות שלי מהמקום.

הבית בטבע

 

סרט תדמית

טלי ויזהר
מושב שדה אליעזר, משק 54, 12205 | tali@bayit-bateva.co.il
טל'. 04-6801565 | פקס. 04-6800869 | נייד. 052-8885848

שתפו את הפוסט!