20 באפריל 2024 4:22
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופשת סופ"ש במלון מג'יק סאנרייז אילת

קלאב ספורט הכל כלול עם אטרקציות ואקשן לכל המשפחה

 
בתום נסיעה ארוכה כשלצידי כביש 90 שאריות מהשטפון כמה ימים לפני, כדקה אחרי המחסום בפנייה לכיוון קיבוץ אילות נמצא המלון ששטחו משתרע על 80 דונם. הגעתי ליעד אני וחברה ובנה תלמיד כיתה א', לאחר רישום קצר בקבלה ולאחר שהתכבדנו בקפה ועוגה פנינו לחדר שמיקומו קרוב מאוד למרכז המלון ולמוקד ההתרחשות, ההתמצאות קלה מאוד. הרעיון הוא שחדרי האירוח והלינה פרוסים במתחם ומספקים תחושת מרחב רבה. ההליכה לחדר נעימה בשבילים קטנים וגינות מטופחות. לא ניתן לפספס את האופי האדריכלי והסגנון המדברי של הבניה: מבנים מיוחדים בצבע ורוד אדמה מרגיע ונעים לעין עם עיטורים בצבע כחלחל וגובה בנייה נמוך שמשתלב בנוף- קרקע + קומה. אל הקומה עולים במדרגות, ישנם חדרים קרובים יותר ללב המלון וישנם מרוחקים יותר, כאלו שמשקיפים אל הנוף הפתוח, ההרים שמסביב ואל מטע מנגו שמחוץ למתחם. החדר שלנו היה מרווח וכלל מרפסת גן חביבה עם שולחן וכיסאות שאפשר לשתות בה קפה של בוקר מתחת לצל עצים ולהאזין לשירת ציפורים.
 
במתחם יש 279 חדרים  המחולקים לחדרי סופיריור בקומה העליונה עם מרפסת, חדר דלקס – גן וסוויטות ג'וניור- חדרי משפחה. כל החדרים מרווחים מאוד ומתאימים לזוג ושני ילדים, בחדרי הסוויטת ג'וניור יש שני חדרים המקושרים בדלת ביניהם.

לאחר התמקמות בחדר פנינו למתחם הבריכה המקורה, במתחם גם חדר כושר שהיה נגיש ופנוי ויש גם ספא הכולל סאונה יבשה בחדר עץ וסאונה רטובה ושני תאי מקלחות לחץ ומסאג' של זרמי מים. במועדון הבריאות והספא ניתן לקבל מגוון טיפולים מרגיעים ומטפחים, גם בריכת דגיגונים לכפות רגליים. הבריכה החיצונית סגורה בחורף והבריכה הפנימית המקורה מחוממת בתקופה זו ל- 29 מעלות, ומעליה נמצא הג'קוזי שמתאים ל -16 רוחצים. בצמוד יש בר משקאות נוסף ועגלת קרטיבים חינם.
 ??????????

מסעדת ערבה היא הלב הפועם והמוקד הקולינארי במלון ויש בה מרחב רב. ארוחת ערב מוגשת בין 18.30-21.00 והשפע רב: מגוון מנות בשריות, מנת דג וברים של סלטים ובר מתוקים בהכנה אישית עם רטבים רבים ותוספות מתוקות. כל השתייה בהגשה עצמית מבירה ועד כל סוגי המשקאות הקלים. עם סיום ארוחת ערב ירדנו ללובי 'אור הירח' פתוח בסופי השבוע לאורך כל היום, נהנינו מהפעלות שמתאימות גם לילדים וגם מבר צמוד המגיש בחינם שתייה חמה וקרה או בירה וכו'.

??????????

?????????? ?????????? ?????????? ??????????

?????????? ??????????

אורח שמצא את עצמו רעב בשעות הלילה יכול להספיק לשעה של נשנושי לילה, בין 23.00-24.00.
למחרת בארוחת בוקר נהניתי מבר סלטים ונבטים בריא במיוחד, פירות, דגנים, יוגורט ותוספות רבות, האפשרויות היו רבות מאוד.
יום לפני-כן נרשמנו להפלגה שיוצאת מהנמל באילת. יש הסעות הלוך ושוב מהמלון למספר מוקדים באילת, ההפלגה בים האדום כלולה במחיר ואורכת שעה בליווי הסברים.
לאחר חזרה למלון בצהריים נכנסנו לארוחת צהריים עשירה מאוד וטעימה, ופנינו להפעלות עם הילד שכללה סרטי ילדים בלובי, בינגו ומשחקי חברה וחידות בבריכה.
מאוחר יותר בערב באנו לארוחת שישי מושקעת רבת מנות: בשרים, דגים כגון מושט צלוי, דג סול מטוגן טעים ביותר, מרק כבש, קובה במרק, קוסקוס עם כל התוספות, המון סלטים וירקות טריים, וכמובן פלוגות של קינוחים שהם פרווה (המלון הוא כשר כמובן).

?????????? ?????????? ?????????? ?????????? ??????????

?????????? ?????????? ??????????

מסעדת הערבה הייתה מלאה באורחים שהתיישבו לארוחת שישי, לא היה חסר מנות, הן חודשו כל הזמן, המלצרים עבדו לפינוי זריז של שולחנות והכנתם לסועדים הבאים, האחראים עברו ובדקו שהכל מתקתק כראוי.
בלובי אור הירח כבר החלו לעלות להקה מאפריקה שמנגנת בתופים ועיקר המופע הוא ריקוד ואקרובטיקה מפעימה, לאחר המופע היתה פעילות של מדריך קסמים וקריאת מחשבות.
יום שבת בבוקר לאחר ששבענו מג'חנון חמים, סלטים, גבינות עשירות ובכלל עונג קולינארי שופע, פנינו לטיול הג'יפים אליו נרשמנו יום קודם. הסיור יצא ב-11.00 דרך השטח לכיוון הצד המזרחי למטעים של קיבוץ אילות, מפעל המלח הגדול של מלח הארץ, ושדות לגידול אצות שיתוף בין ישראל ויפן, ובין אגם עם ציפורים ועופות נודדים והגבול עם ירדן- מסוף רבין.

??????????

??????????

כשחזרנו למלון הילד הספיק להינות מלונפארק של המלון: מכוניות מתנגשות, קרוסלה מעופפת, קיר טיפוס ועוד.
לסיכום- המלון מציע סוג אירוח הכל כלול באווירה כפרית מדברית ורק 2 דקות מהעיר.

??????????

??????????

יש שלל פעילויות ובידור מסביב לשעון, גם מגרשי ספורט רבים, אינטרנט ושידורי לווין, ספא וחדר כושר, קינוחים ומתוקים ושתייה ללא הגבלה, אטרקציות וחדרי ילדים וחדרי נוער כגון עמדות פלייסטיישן, מבחינה קולינארית ההשקעה היא רבה מאוד שכל אורח יוכל למצוא מספר רב של מנות לטעמו ויש התחשבות אישית לרגישויות למזון, הצוות אדיב וקשוב, ההנאה הייתה מרובה וחשוב לא פחות חיסכון מוחלט לכיס – אין חריגה בתקציב רק חריגה בקלוריות.

התרשמה, כתבה וצילמה – יפעת

להשוואת מחירים בין מאות אתרים ולדיל הכי משתלם במלון מג'יק סנרייז אילת

שתפו את הפוסט!