18 באפריל 2024 13:22
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון הרודס פאלאס אילת- אירוח מושלם באמצע שבוע ואטרקציות מסביב והדרך

מלון הרודס פאלאס אילת- אירוח מושלם באמצע שבוע ואטרקציות מסביב והדרך

לפני חודש בדיוק יום ראשון בבוקר התכוננו לצאת לנסיעה לאילת למלון הרודס פלאזה קבוצה של 5 נפשות, רגע לפני תחילת הנסיעה נאלצנו לבטל את ההזמנה בגלל נושא של קורונה.

באדיבות רבה יצר איתי קשר מנהל מרכז ההזמנות של פתאל וביקש לסייע לנו ולשריין מועד חדש בחודש העוקב- קפצנו על ההזדמנות ורצנו לספר לילדים.

 

יום א': את הנסיעה לאילת התחלנו בחברת אלבר שבה הפתיעו בשדרוג לרכב פנאי עם מלא מקומות, העמסנו תיקים, מזוודות, 2 ילדים ו- 3 בוגרים ויצאנו לדרך.. בתוך שעתיים צלחנו את הירידות התלולות ומצאנו את עצמנו בוחנים את אפשרויות העצירה והריענון שמציע לנו כביש הערבה, בחרנו לבדוק את חוות קרוקולוקו- חוות תנינים שלפני שנה העפילה לכותרות החדשות כאשר ילד שלח יד מעבר לגדר ונפצע מנשיכה של תנין חי. חייבת להודות שהסיפור הזה גרם לי לרצות ולבדוק מה זה המקום הזה באמצע המדבר, בעבר ביקרתי בחווה נטושה בעמק הירדן שבה נותרו עשרות של תנינים ללא השגחה.

 

בקרוקולוקו גובים מחיר של 40 שח שכולל סיור מודרך מגוון בהסברים על חייו ותולדות התנינים, מגלים את התנין בשלבים שונים של חייו משלב הביצה ועד לגודל אימתני. חייבת להודות שלא נראית שום אפשרות להעביר יד או חפץ מעבר לגדר בטיחותית בהחלט. היופי של המקום המדגרה והתינוקייה שניתן גם בהשגחה צמודה לגעת ולחוש אותם לאחר בקיעה. החסרונות: לא ניתן לעזוב את המקום עד סוף הסיור, אין פינת ישיבה מסודרת, אין שירותים ואין צל מסודר מחוץ למתחם הסגור כך שתמתינו בשמש עד שיגיעו לפתוח לכם את השער- מצד שני תמיד טוב שיש מה לחדש ולשפר.

לאילת הגענו בשעה חמש אחה"צ, שומר חייכן בירך אותנו וסייע לנו לפרוק לעגלה וכיוון לחניון מקורה של 3 קומות, יש גם מתחם נפרד מקורה וצמוד יותר לחניון נכים. המתחם של הרודס.

את הצ'יק אין ביצענו אונליין דבר שסייע לנו בקיצור המתנה בקבלה, קיבלנו 2 חדרים צמודים בקומה 7 מתוך 12 קומות עם מרפסות עם נוף מרהיב לים האדום ולעקבה. במעלית חכמה וסופר מהירה עלינו בתוך שניות הילדים נדהמו מכך שהמעלית שקופה ואיך כל מפרץ אילת נגלה אליך בעוד המעלית ממש ממריאה מעלה.

במקרה שלנו שמחנו מאוד לגלות שיש לנו דלתות מחברות בין החדרים ושוב מבחינת הילדים שהגדירו את זה כדלת סודית זה היה ממש גימיק נוסף.

החדר מפנק במיוחד רחב ומאובזר. יש נישה מיוחדת להנחת מזוודה, ארון מעוצב, פינת עבודה שאליה נשלפו ניידים, בחדרים יש מגוון פתרונות תאורה אך בגדול האור אינו חזק. המלון פינק בחטיפי בריאת שוקולד ויין. וכך פתחנו את הערב בטרם ירדנו למלון במרפסת ובפרידה מאור היום.

ארוחת ערב (6-9) של יום א בשבוע אינה חזקה בד"כ ואין מה להשוות לארוחות הסופ"ש, כצמחונית אוכל לספר על בר סלטים עשיר ממרחים ולחמים טובים. תבשילים בהחלט מגוון רחב. בקינוחים חשבתי שיש מקום לחדשנות וליצירתיות.

יום ב'- ירדנו לארוחת בוקר (7-12) חדר האוכל משקיף על גינות מטופחות ומפלי מים בריכות דגים ונוף קסום. בשום חלק מהזמן שהיינו לא ניכר שהיה עומס, הצוות חייכן ומתפקד היטב, לא היה תור לקפה או לחביתות, היה טאבון אש נאפו בו פיצות מכל סוג, פיתות זעתר הכל טרי במקום. באזור אחר מצאנו פלטות גבינו איכות- גאודה כמון, קממבר, רוקפור ועוד, הכל משובח וטרי ישר מהאריזות. מארוחת בוקר נהנינו מאוד ושיבחנו את המיטב שהוצע לנו וגם נגן בזוקי שהנעים את זמננו.

לאחר מנוחה וטיול ברחבי המלון והגינות יצאנו לדרך למטרה העיקרית לשמה הגענו לאילת- המצפה התת ימי, רכשנו כרטיסים מוזלים מראש, סיירנו במקום כ- 3 שעות, עד שממש הרגשנו שמיצינו ולא נותר עוד כח להיכנס לעוד תצוגות, המלצה לאו דווקא להיצמד למסלול המוגדר מראש כי למשל הגענו מותשים לאחד האולמות המיוחדים- דגים וחיות ים נדירות. נכנסנו גם לסרט תלת מימד על חיי הליוויתנים. היה ממש משגע לראות את הכרישים וחתולי הים ואת העושר הימי הצבעוניות ויופי שבמקום. לדעתנו כרטיס הכניסה יקר במיוחד שנדרש תשלום נוסף על הסרט.

לאחר המצפה התארגנו וירדנו לבריכת המלון ומשם לחדר הילדים הכנו לוכד חלומות.

 

יום ג'- קיבלנו צ'ופר עזיבה ב12 כך שהספקנו גם לצאת קצת לקניות איך לא? וגם לנוח בכיף ולהתרענן כמו שצריך לפני הנסיעה חזרה.

בדרך חזרה לא יכולנו לדלג על החי בר- כרטיס כניסה (20-25 ש'ח) כולל כניסה לחדר עם פוחלצים של בע"ח  אנדמיים לערבה- יש גם נמר אמיתי ממש שאפשר להצטלם איתו ולהסתכל לו בעיניים. לאחר סרט שמסקר את פעילות השמורה ומטרתה בשימור המגוון הביולוגי יצאנו ברכב לסיבוב של 40 דק בערך זכינו לראות האכלה בלייב ובהרפתקה אמתית כשיען פתחה את הלוע שלה מולנו מחוץ לחלון הרכב וניסה לנקר ולאכול את השמשה. וצפינו בחיי היומיום של הראם, הדישון הפרא והערוד וחיות נוספות.

עוד על המלון-

מיקום מעולה בחוף המזרחי קרוב לטיילת ולמרכזי קניות כולל סופר פארם במרחק הליכה סביר. כניסה פרטית לים, גינות מסביב למלון. לובי של 360 עם סגנונות שונים של אזורי ישיבה. שרות חדרים מהיר, בכל פעם שביקשתי מהקבלה דבר מה בתוך 2-3 דק' כבר הגיע לחדר, ראיתי שיש שירותי אירוח לתינוקות ולפעוטות.

קיבלנו חדרים נקיים ומסודרים, אמבטיה מצוחצחת. WIFI, הייתה בערב הופעת זמרת, יש מרתף יינות, גלריה לאומנות מודרנית, חדר כושר, ספא ויטאליס. שמחנו להתארח ונקווה לחזור בהקדם.

חשוב בהחלט- מלון נגיש בכל מובן.

מלון הרודס פאלאס אילת מדורג ברמה של 5 כוכבים פלוס על פי דירוג המלונות הרשמי של משרד התיירות הישראלי. בהחלט  המלצה לבחור בו.

 

ערכה יפעת

שתפו את הפוסט!