27 ביולי 2024 4:48
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הליקרים של MARAMEO פרלינים ישר לווריד

 השקת ליקר פרלינים של MARAMEO

שוקולד, מי לא אוהב שוקולד? ומי שלא אוהב מפסיד.

בסדנאות השוקולד מלמדים אותך להכין פרלינים, וכשאתה אוכל אותו אתה מתמכר למילוי. כעת בואו ונדמיין ליקר פרלינים על בסיס שוקולד….

איטליה, טרנטינו היא למעשה חבל ארץ שהיה בעבר חלק מהאימפריה האוסטרית ונקרא גם Venezia Tridentina. והיא שוכנת למרגלות הדולומיטים. שם במקום הזה. ג'יורי דיסטילאטי מייצרים את הליקר הזה:MARAMEO

אמש במסיבת כתבי יין ואלכוהול הציג אורן צ'ילינסקי שהוא הנציג הרשמי של מזקקת Giori Distillati את הליקרים האלו במקום הכי איטלקי שיש בעיר:

מסעדת: האיטלקיה בתחנה.

 

 

אני לא כתב יין, אני בלוגר. ואין לי עניין עם סיומות וטעמים, אני יכול לומר מה טעים לי. וזה המקום לגילוי נאות – הייתי אורח של אורן צ'ילינסקי במקום

אז טעמתי:

צילום תדמית יח"צ

 

מראמאו קלאסי: ליקר פרלינים שוקולד באמת קלאסי 16% אלכוהול, יש בו ניחוחות של רום צימוקים וטירמיסו ותבלינים ארומטיים. ומבחינה זו הוא ממש מתאים כמו כפפה לשוקולד ( יש ביטוי כזה ). על כל פנים  ליקר זה יכול להיות מתאים להכנת קוקטלים מצויינים.

מחיר מומלץ 160 ₪

 

כל הליקרים מגיעים בבקבוק של  700 מ"ל  והמחיר המומלץ  הוא 160 ₪

והבקבוקים כל כך יפים….

צילום תדמית יח"צ

 

הליקר השני היה מראמאו תפוז, הוא מבוסס על השרייה בקליפות תפוז, יש לו ניחוח קל של תפוז, אישית ציפיתי ליותר, לדעתי שילוב של תפוז ושוקולד הוא מנצח, אולם זה טעם אישי.

 

צילום תדמית יח"צ

הליקר השלישי שלגמתי היה השוס: מאראמאו צ'ילי- פפרונצ'ינו ( מיד נזכרתי בטראפלס צ'ילי בטרקלין ביסטרו) החריפות של הצ'ילי מתגנבת ומורגשת היטב בסיום ממש נהדר. אני לא הייתי מגיש אותו למנה אחרונה כי נפתח לי התיאבון.

סלט קפרי
ברוקסטה דה נאפולי

 

 

 

 

היה לנו שם: סלט קפרי עם מוצראלה, סלט סיזר קרדיני חסות עם אנשובי וקרוסטיני, ברוקסטה דה נאפולי לחם כפרי קלוי עם ירקות ואנשובי מעולה, פטה כבדי עוף, חצילים ופוקצ'ות משגעות עם זיתים ושמן זית בלסמיקו.

גם יין מזגו לנו שיאזן את האלכוהול וגם שתיה קלה.

 

לסיום הוגש קוקטיל בטעם טירמיסו … לשתיה

 

אלא שבסיום אורן שלף בקבוק גראפה Adagio שמיוצר באותם המזקקות אלא שהגראפה הזו שכנה בחביות עץ אלון 14 שנה ועוד שנה בחבית ערמונים.

צילום תדמית יח"צ

והמחיר ביחס לשנים 1200 ₪ זו הגראפה הטובה ביותר באיטליה.

אז אני לא כתב יין ולא שותה הרבה אלכוהול והיה לי חריף ה 48% הזה שחשבתי אותו לוויסקי משובח.

 

אורן צ'לינסקי גם שלח אותנו עם שי דגימה קטן שהכיל גם את משקה הדגל של

גיורי COSA NERA  ליקר ליקריץ שיתאים לנו לחורף.

עם הליקרים האלו, החורף כדאי שהוא יבוא מהר, אני מעדיף לשבת ולחמם לי את הלב…

 

שתפו את הפוסט!