20 באפריל 2024 2:46
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בני דרום משיקים מוצרי גורמה " פותחים שולחן"

 

 

 

מי לא מכיר את איכות החמוצים והממרחים של בני דרום? אחד המפעלים הוותיקים (הוקם בשנת 1973) שכולנו אוהבים את מוצריו ולא בכדי הוא נמצא במקום השלישי בפלח שוק זה.

43 שנה של איכות, כך הייתי מגדיר אותם (כד בני דרום יצרן שמן הזית) מפעל שיוצר קשר בין האדמה לאדם והאיכות.

לפני כשלש שנים החלו לתת מענה איכותי בממרחים ומוצרים נלווים, אז היינו בסדנה משוטפת לפורל הדן והמוצרים והתמכרתי…

ובאמת כשמדמיינים ארוחה עשירה, איכותית, מגוונת וטעימה, מייד חושבים על "לפתוח שולחן" – סלטים עשירים, כמה ממרחים טובים, לחם טרי, מגוון חמוצים וזיתים ומשהו לשתות. זה כל מה שצריך לארוחה מושלמת ומתאימה לכל מצב: לארוחה קלה מול הטלוויזיה, לארוחת ערב משפחתית עשירה וטעימה, ואפילו לאירוח מפנק.

קרדיט צילום  לסטודיו SI &YAN וחגית גורן
קרדיט צילום לסטודיו SI &YAN וחגית גורן

כעת סדרת הגורמה החדשה של בני דרום עונה בדיוק על הצרכים האלו. בסדרת "פותחים שולחן" 25 מעדנים ארוזים בצנצנות ומוכנים לאכילה.

בסדרה ניתן למצוא ממרחים איכותיים כמו ממרח דלעת (טרשי), ממרח עגבניות מיובשות, או ממרח חצילים אלי אליו, צנצנות אנטי פסטי עם בטטה או פלפלים, זיתי קלמטה וטאסוס, סחוג עדני או אריסה טוניסאית לאוהבי החריף, חצילונים, עגבניות שרי או פלפלונים מוחמצים ועוד.

??????????

??????????

לקראת השקת הסדרה הגעתי למפעל לטעימות ואני חייב לומר שהמוצרים עלו בדרגה לגורמה וכן יש מוצרים חדשים כמו ממרח דלעת (טרשי), ממרח עגבניות מיובשות, או ממרח חצילים אלי אליו, צנצנות אנטי פסטי עם בטטה או פלפלים, זיתי קלמטה וטאסוס, סחוג עדני או אריסה טוניסאית לאוהבי החריף, חצילונים, עגבניות שרי או פלפלונים מוחמצים ועוד.

??????????

??????????

את המוצרים האלו שמחיר המבצע המומלץ שלהם נע 10-12 ₪ בחודש מרץ, לאחר מכן 11-16 ₪.

ניתן לרכוש את מגוון המוצרים בסניפי רשת שופרסל ברחבי הארץ.

אני מאוד ממליץ על ממרח לימון כבוש וסלטי החצילים, ממרח הפלפלים ועוד הכל חוויה קולינרית שמאפשרת להקל על פתיחת שולחן כמו שאתם אוהבים. אני ממליץ בפעם הבאה שאתם מגיעים לסופר או למרכזי ממכר ויש שם מוצרים של בני דרום בסדרה " פותחים שולחן" תעמיסו כמה צנצנות לפנק את בני הבית והאורחים.

קרדיט  צילום לאלי פרכטר
קרדיט צילום לאלי פרכטר

בין מוצרי סדרת "פותחים שולחן":

סחוג עדני -– המרכיב העיקרי של הסחוג הינו פלפל שאטה באיכות גבוהה מאוד, בתוספת כוסברה טריה ותבלינים איכותיים על בסיס טבעי. הסחוג של בני דרום מאופיין בטעם חריף ובעל ארומה חזקה.

אנטיפסטי בטטה בשמן – בטטה טריה הנקלת ע"ג תנור המיועד לקליית ירקות אנטי פסטי מיוחד. הבטטה מושרת בחומץ בן יין ורוזמרין, ונארזת בתערובת שמנים איכותיים, המכילים שמן זית.

רטטוי עגבניות פלפל ובצל קלוי – הרטטוי מכיל ירקות ועשבי תיבול טריים המתבשלים בתהליך ייצור ייחודי ויוצרים מארג טעמים המשלימים אחד את השני.

פרוסות מלפפון בחומץ מתוק פיקנטי– מיוצרים ממלפפונים טריים איכותיים בעלי טעם אותנטי המתבסס על טעמו המיוחד של המלפפון הניו יורקי, בטעם חמוץ מתוק בתוספת תיבול ארומטי.

מיני מלפפונים פיקנטיים במלח– מיוצר ממלפפונים טריים מזן באלאדי בתוספת פלפל שיפקה למתן טעמים פיקנטיים למוצר.

ממרח חצילים ים תיכוני בשום ושמן – ממרח המיוצר מחציל טרי וקלוי על האש, בתוספת שמן זית איכותי ושום טרי.

קרם חצילים אלי אוליו – ממרח המיוצר מחציל טרי וקלוי על האש, בטעם אלי אוליו איטלקי.

קרם חציל ופלפל קלוי – ממרח המיוצר מחציל טרי וקלוי על האש, בתוספת פלפל טרי קלוי , שום טרי ושמן זית איכותי.

אנטיפסטי פלפלים בתחמיץ – פלפלים צבעוניים טריים הנקלים ע"ג תנור המיועד לקליית ירקות אנטי פסטי מיוחד. הפלפלים ארוזים בחומץ בן יין ושום טרי בתוספת תערובת שמנים איכותיים, המכילים שמן זית.

עגבניות שרי מוחמצות – עגבניות שרי טריות ואיכותיות שאך עתה נקטפו מן השדה, שהוחמצו בתערובת ייחודית בתוספת שום ושמיר .

טרשי – דלעת טריה שנטחנה במפעל בסגנון אטני בתוספת לימון כבוש טבעי ושלל תבלינים אקזוטיים.

פסטו – מממרח בסגנון איטלקי העשוי מעלי בזיליקום שזה עתה נקטפו בתוספת אגוזים איכותיים ושמן זית מקורי.

אריסה   – הממרח בסגנון טוניסאי עשוי מחתיכות פלפל איכותי הנטחן בקפידה בתוספת שום לימון ותבלינים.

לימון כבוש – הממרח עשוי מלימונים טריים כבושים בשיטת כיבוש ייחודית בתוספת תיבול פיקנטי.

ממרח עגבניות מיובשות – הממרח עשוי מעגבניות מיובשות איכותיות שיובשו בתהליך טבעי בשמש בתוספת תיבול איטלקי ושמן זית.

 ??????????

??????????

??????????

מפעל “כד – בני דרום“ נודע באיכות מוצרי הזיתים, המלפפונים הכבושים, ממרחי הגורמה, ירקות האנטיפסטי, ושמן הזית שהוא מייצר, כבר יותר מארבעים שנה.

המפעל הוקם בשנת 1973 במושב השיתופי הדתי בני דרום, ומראשיתו שם לו למטרה לייצר מוצרי איכות. המפעל שוכן בסביבה חקלאית הקיימת כבר עשרות שנים באזור, וזאת כחלק מתפיסת הייצור הטבעית והרצון להיות קרוב לגידולי השדה, המהווים את בסיס המוצרים של המפעל. יתרת הירקות המעובדים במפעל, מובאים מאזורים אחרים בארץ, ומוחמצים שעות ספורות בלבד לאחר קטיפתם.

מפעל כד בני דרום מייצר 6 קבוצות מוצרים עיקריות: זיתים, מלפפונים חמוצים, ירקות מוחמצים נוספים כגון שיפקה, חצילים וכד‘, ממרחים, ירקות אנטיפסטי ושמן זית. המפעל מקפיד לרכוש את הירקות הטובים ביותר.

מרכז מבקרים במושב בני דרום.

שתפו את הפוסט!