26 באפריל 2024 3:19
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

'מירי זורגר' – תכשיטים קולינאריים – קונדיטוריה וקייטרינג

 

אומרים על צורפים "מלאכתו אמנותו" מה שאומר שהרבה אושר וסיפוק מתקבל כאשר האדם היוצר בתכשיטים עושה את מה שאהוב עליו, והתוצאה מרהיבה. כזאת היא מירי זורגר, שפית-קונדיטורית מומחית ליצירת מנות מיניאטוריות המתאימות לכל סגנון אירוח , נחשבת לאחת המובילות בארץ בתחומה.

 ??????????

גילוי נאות ביקרתי במיני, מיני, מיני סדנה שלא המוצר הסופי בה עניין אותי אם כי גם הדרך, אלא המוצרים שלא לומר מוצגים שהיא הגישה בתקרובת.

צילום אביבי חופי
צילום אביבי חופי

יצירות השוקולד הקטנטנות והיפהפיות של מירי זורגר הן מבנה מדויק ומושקע, שיופיו מדגיש את טעמו ולהיפך. ייחודן של יצירות הגורמה המיניאטוריות שהיא יוצרת טמון במראה שובה הלב שלהן ובהקפדה על שימוש בחומרי גלם מהאיכותיים בעולם. מירי זורגר מובילה את תחום הפוטיפורים בארץ !

ולא רק יצירות בשוקולד אלא גם במנות, סנדוויצ'ים, מנות תקרובת וקינוחים, הכל אסטטי, מושך את העין וטעים.

 ??????????

??????????

מירי זורגר שפית, קונדיטורית ויועצת קולינרית עוסקת בבישול ובאפייה מקצועית מאז שנת 1999. את צעדיה הראשונים בתחום הקונדיטוריה עשתה מירי אצל השף הקונדיטור חררדו קוללאו. ממנו רכשה את רזי המקצוע, את הדיוק ושימת הלב לפרטים הקטנים.

במהלך השנים התמקצעה מירי בלימודים בעשרות קורסים וסדנאות בתחום בישול הגורמה והמתוקים – אהבתה הגדולה.קייטרינג הבוטיק 'מירי זורגר'  משרת אירועים עסקיים, שמחות משפחתיות והרמות כוסית של בני העשירון העליון. מגדה תכנית רדיו ברגיו קול חי היא מעניקה ייעוץ קולינרי לבעלי קייטרינג ואולמות ומעבירה סדנאות לשפים ולקונדיטורים.

כעת היא יוצאת עם תפריט לאירועים לשנת 2015 , ובתפריט ניתן למצוא מבחר סלטים: סלט חסה ורוטב איולי עם פצוחים, סלט רוקט עם רוטב דבש ושום עם גבינת עיזים מטוגנת, קונוסים עם טבעות בצל מטוגנות, סלט טאבולה, סלט שרי וכדורי מוצרלה, סלט כרוב וצנובר, סלט תפו"א וטונה, סלט מלפפונים פטה וקרוטונים, סלט חציל בגבינות, סלט חציל קלוי בשמנת ובצלים ירוקים, סלט פטריות בשמנת ושטריזל גבינות, סלט בטטות בטריאקי, סלט פלפלים וגבינת פטה, חסה בשכבות עם פיצוחים ומבחנת רוטב, קוסקוס עם ירקות מאודים

מאפים: ניוקי בטטות ברוטב שמנת, ניוקי חמאה ובצלים בפירורי לחם, משולשי טורטיה עם סלסת עגבניות, שקיקי פילו במלית פטריות, רביולי בשמנת ופירורים קריספי, קרואסונים מלווח במלית זית. לחמים: קניש אנטי פסטי, סלסלות עלי סיגר במלית סלט סלמון ואפונת גינה, סושי טורטיה, פרעצל מיני במלית פטה טונה/חצילים/ביצים/אנטי פסטי, לחמניות מיני אגוזים/זיתים /בצלים -מוגש עם חמאה מתובלת וטפנד עגבניות וזיתים, מיני פוקצות בצפויים שונים ועוד

בפינת הדגים: טונה צרובה על איולי ועלעלי מקרו, שיפודי סלמון בטריאקי על קוסקוס, סטיקוני סלמון בקראסט פנקו בלווי סלט פתיתים, קבבוני דג בטחינה ירוקה ותפודונים. קינוחים: מיני פנקיקס ברוטב נוגאט, פטיפורים שונים, חיתוכיות -קפה/ אופרה/לוזים/שוקולד,מוסים אישים בכוסות.

 ??????????

הסדנה התקיימה בביתה של האמנית רייצ'ל ויצמן

??????????

כל זה לצד הקינוחים והמנות האחרונות.

הסדנאות מיועדות לקהל עד 15 איש

http://www.mirizorger.co.il/about.html

 

שתפו את הפוסט!