25 באפריל 2024 17:12
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתחדשים עם סולתם לראש השנה ולכל הזדמנות ומתנה

 

 ??????????

לקראת ראש השנה סולתם מתחדשת בכלי בישול חדשים, נשנת 1950 הפלדה מבעבעת ויוצקת מוצרים שם בסולתם, אני כבר ב 1971 הצטיידתי בסירים שלהם מנירוסטה ומאז עוד ועוד עם התקדמות הטכנולוגיה. בשנים האחרונות הטכנולוגיה מקבלת תפנית עם הציפויים ויש דגש על ציפויים בריאים יותר ומגנים יותר לצד ביצועים טובים יותר.

כך סולתם התקדמה עם סדרת ציפוי נון-סטיק פנימי איכותי, בגימור שיש רב שכבתי,  המונע את הידבקות המזון, ללא PFOA קדמיום וללא עופרת.

IMG_20180811_111252_712A

לקראת החג אני יכול להמליץ לכם על:

"MAGMA BLACK” מגוון כלי בישול העשויים מגוף אלומיניום יצוק, המבטיח חלוקת חום שווה ויעילה בתוך הכלי, לקבלת תוצאת בישול אופטימלית, לחסכון בזמן ובאנרגיה. כלי הבישול בעלי ידיות ארגונומיות בגימור עדין המבודדות חום ומעוצבות במיוחד לנוחות המשתמש ולאחיזה בטוחה. מכסי הכלים חסינים לחום, עשויים זכוכית שקופה עם חריר לשחרור אדים למעקב אחר התקדמות תהליך הבישול ללא צורת בהרמת המכסה. מסדרת נון סטיק פנימי ללא PFOA קדמיום וללא עופרת.

??????????

??????????

סדרת Magma Black של סולתם. טווח מחירים 99-799. צילום גל בן זאב2
סדרת Magma Black של סולתם. טווח מחירים 99-799. צילום גל בן זאב2

וכן על:

מחבת כפולה מיני המשלבת שתי מחבתות המתחברות אחת לשנייה וננעלת באמצעות מגנט לסגירה נוחה וקלה. בגודל מיני  18X24 ס"מ, עשויה מיציקת אלומיניום עם חלוקת חום שווה ויעילה לבישול מיטבי וחסכון בזמן ובאנרגיה. ציפוי Non Stick רב שכבתי המונע הידבקות המזון והופך אותה לחזקה ועמידה לשימוש במשך שנים רבות. כמו כן, השימוש במחבת הינו ידידותי לסביבה מאחר והיא לא מכילה  PFOA, קדמיום או עופרת. בעלת ידיות אגרונומיות מבודדות חום ובמראה מעוצב, לנוחות בשימוש ואחיזה בטוחה בעת העברה.

12003766 (מחבת מיני כפולה של סולתם 149 שח צילום יחסי ציבור. (2)4
12003766 (מחבת מיני כפולה של סולתם 149 שח צילום יחסי ציבור. (2)4

אני הצטיידתי בסיר סוטאז' 28 אידיאלי להכנת ממולאים ( קלאסי לארטישוק ממולא) לדגים ושאר תבשילי החג ויום יום. כשאני מבין שהתבשיל לא ידבק ואם יש מספיק נוזלים גם לא ישרף אין גבול ליצירתיות שלי במטבח, 47 שנים סולתם לא איכזב אותי, להפך תמיד העדפתי את הסירים שלהם.

סיר סוטאז' 28 ס"מ מסדרת Magma Black של סולתם. מחיר: 227.4 ₪.

 

לאורך השנים סולתם שאפה להביא את ייצור סירי הנירוסטה שלה לדרגת מקצועיות גבוהה, במונחי שמירה על איכות המזון, עמידות המוצרים לשנים רבות ונוחות הבישול. סדרות המוצרים של סולתם מספקות מענה מקצועי הן לבשלנים מיומנים, לחובבי בישול ולמבשלים מתחילים.

שתפו את הפוסט!