23 באפריל 2024 22:02
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רגעים קסומים עם עוגיות Mooi

 

חברת דנשר מסתבר זה לא רק קוסמטיקה וקרובי משפחתה, אלה מוצר חדש בא לעולם, או בעצם משפחה של מוצרים. מדובר בעוגיות שכולם רוצים – Mooi

 

רון ברק מבעלי החברה הציג בפנינו את העוגיות במלון הבוטיק ליאונרדו הקרית עתידים.רון מסביר כי זה מוצר מעולה שבבחירתו נעשו מסעות למקומות שונים בעולם לחיפוש אחרי העוגייה הטעימה ביותר.

רון רואה בעוגייה פסגת הטעם. ולטענתו סקר יצרנים מציג כי 70% מהצרכנים טוענים כי Mooi טובה בהרבה מהעוגיות האחרות. בהחלט אפשר להעניק עוד ועוד סופרלטיבים על העוגיות, שחלקן בהחלט היו טעימות ואפילו מנצחות.

אם להתייחס למהלך השיווקי בו העוגיות משווקות כשנה ורק כעת מתחיל הקמפיין לתפוס שיאים, יש כאן גם שינוי בגישת החדירה לשוק.

צילום יחצ 

חלק ניכר מהעוגיות הוא על בסיס של ביסקוויט פריך עליו מונח קרם ושוקולד. מדובר על הסדרה היוקרתית של ביסקוויט ושוקולד בלגי וקרם

הקרם: זביונה שמנת

אגוזים קקאו

טירמיסו

קראנצ' אגוזים

 

בסדרת המלבניות נמצא מגוון של  עוגיות

מלבניות שקדים

מלבניות ג'ינג'ר

מלבניות תפוח

מלבניות קינמון

 

הסדרה הכי טעימה לי זו סדרת גלילי הוופל

הטעמים:

טירמיסו

אגוזים

איירש קרים

וגלילי וופל במילוי שוקולד מריר

כאן מתחיל מסע הטעימות שלי….

ראשית אכן מדובר במוצר פרמיום בעל מגוון מוצרים וטעמים המהווה חידוש מענן וטעים.

כפי שציינתי סדרת גלילי הוופל זה מוצר שטרם חווינו והוא ממכר, יתרה מכך, אין כל אחריות שיישאר משהו למחר ברגע שהשקית נפתחה. כמובן טעם האייריש קרים מנצח באליפות ואחריו הטירמיסו.

 

בסדרת המלבניות הדקות והפריכות אפשר לעצום את העיניים מהנאה בעת שמכרסמים את מלבניות החמאה עם שבבי שקדים, ולהתעורר עם העוגיות וששבבי ג'ינגר.

 

בסדרת הביסקוויט שכבות הטעם של הטירמיסו מנצח לדעתי.

 

יש לציין שאין בעוגיות שומן טרנס אולם יש שמן דקלן שהוא שומן רווי, אבל כמו שאני תמיד אומר: כל הדברים הטובים בחיים הם או בלתי חוקיים, או בלתי מוסריים או משמינים" אז כשאוכלים עוגיות איכותיות אי אפשר שיהיו דלות שומן ואו חלילה על מרגרינה.

יש לציין כי האירוע שאורגן כרגיל בהצלחה יתרה על ידי כנרת מקבוצת גלעד תקשורת כלל אירוח V.I.P  בטרקלין העסקים של מלון ליאונרדו ברח' הברזל. ולאחר שסעדנו את ליבנו ( בזהירות) בהנאה ושוחחנו במפגש מפנק של בלוגרים, נכנסנו לחדר הישיבות הנח של הטרקלין למפגש עצמו.

 

צילום אודליה

בפתיחה המרגשת הזמינו אותי להדליק נרות חנוכה.. משהו שהחזיר אותי לזיכרונות מתאילנד והדלקת נרות חנוכה… לאחר הטקס המרגש והצגת המוצרים וטעימתם התקיים דו שיח בין הבלוגרים ( בעיקר בלוגריות) לבין רון מנציגי דנשר.

 

וכרגיל אצל כנרת… זה הסתיים עם מארז מפנק של מוצרים לניסוי וטעימה…המשך יבוא..

כמובן שהשתתפתי כאן כאורח…

שתפו את הפוסט!