25 באפריל 2024 8:18
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון הגושרים פנינת הטבע המפנקת בגליל

??????????

בדיוק כמו באגדה "בעמק יפה בין הרים ושדות" אפשר לכתוב "בעמק ירוק בין גולן ללבנון שוכן מלון שכולו חלומות" אולם שום פואטיקה לא תצליח לתאר את המלון הזה בעל היתרון הגדול ביותר בגליל העליון.

צילום הגושרים מלון בטבע
צילום הגושרים מלון בטבע

שנתיים אני מנסה לקבל שם חדר בעונה וכל הזמן מלא, הפעם לא ויתרתי, יש לי יומהולדת ואני חייב להגיע לפחות ללילה אחד וזכיתי, זכיתי בלילה אחד במלון שכולו חלומות.

??????????

מלון הגושרים ממוקם בקיבוץ הגושרים בגליל העליון והוקם על שרידיו של ארמון החורף המרהיב של האמיר פע'ור, השליט העותומני של צפון עמק החולה ורמת הגולן.

המלון מוקף בפלגי מים טבעיים של נחל הדן הזורמים בסמוך לשטח המלון והחדרים, מעיינות ציוריים, חורש סבוך הטובל במרחבי דשא ירוקים, צל עצים, שבילי הליכה מוסדרים לצד גשרי עץ החוצים את זרימת הנחל, כאשר הטבע משתלב בחדרי המלון המעוצבים בסגנונות שונים.

??????????

המלון דוגל ומקדם בכל תכניו אורח חיים בריא, ספורט, תזונה נכונה לגוף ולנפש וכן דוגל בגישה ירוקה ואקולוגית, למען שמירת הטבע ואיכות הסביבה, באופן ניהולו ובערכים והתכנים המועברים לנופשים. מופעלות בו מערכות מיחזור ומערכות אנרגיה ידידותיות לסביבה.

הגעתי בשעת קבלת החדרים תוך המתנה לסידור אחרון של החדר. כיבדו אותי במיץ תפוזים והבטתי בלובי הרחב המפנק שהתמלא באנשים, תיירים, קבוצות ובודדים, הלב מתמלא גאווה שגם אני זכיתי להגיע לכאן.

20190912_150612A

20190913_0829A

לבסוף הגעתי לבית, לא חדר אלא סוויטה שכזו לא הייתה לי, מבחוץ זה בית של קיבוץ עם פאטיו וחדרים מבפנים. לא להאמין, סלון עם פינת ישיבה, מזנון עם פינוקים, טלוויזיה מתקדמת כמו ראי שטרם ראיתי. שני חדרי מקלחת ושירותים אבל ברמה הכי גבוהה והכי נעימה, קלטתם? שני חדרי מקלחת ושירותים? חדר שינה שרק שמים את הראש נרדמים. גם שם טלוויזיה-מראה מול המיטה, מזרן מפנק, כריות נעימות ומרחב עם מקום למזוודה וארונות שלא פתחנו כי לא הספקנו לפרק.

A

??????????

20190912_152222A

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

IMG_20190912_152907

גם לחדר השינה וגם לסלון מרפסת מתוקה הפונה למרחבים הירוקים וכאן יש את האוויר הכי טוב בגליל. בקיצור אם בחרתם במלון הגושרים תכינו את עצמכם למושגים אחרים באירוח בקיבוצים.

המלון מציע 184 חדרים בסגנונות שונים המותאמים לזוגות ולמשפחות, אגף בוטיק חדש וכעת מתחם 10 סוויטות פרימיום חדשות שנחנך באוגוסט 2017, בהשקעה כוללת של כ- 5 מיליון ש"ח.

סוויטות פרימיום- "פרימיום סער" ו"פרימיום ירדן"– במסגרת שדרוג המלון בשנה האחרונה, נחנכו 10 סוויטות פרימיום חדשות. מדובר במהלך כולל שבו התמקד השיפוץ בהפיכתם של חדרי אירוח ל- 10 סוויטות מרווחות ומהודרות. אריה דוילנסקי, מהאדריכלים המובילים בתחום המלונאות בישראל, ניהל את הפרויקט היוקרתי.

סוויטות פרימיום חדשות צילום הגושרים מלון בטבע
סוויטות פרימיום חדשות צילום הגושרים מלון בטבע

10 הסוויטות היוקרתיות כוללות יחידה נפרדת להורים, יחידה נפרדת לילדים עם מיטה/ספה נפתחת לצד יחידה רטובה (חדר אמבטיה ושירותים) בכל אחד מהחללים, מיטות מרווחות מודרניות ומרפסות אישיות עם נוף ישיר לגן. הסוויטה מציעה חדר שינה וחלל נוסף של סלון ופינת עבודה המאובזרים עם  2 מסכי LCD (האחד טלוויזיה חכמה ומסך נוסף בחדר השינה) לצד ריהוט חדשני, ריהוט גן יוקרתי, פריטי טקסטיל ברמה הגבוהה ביותר ועוד.

לא בזבזנו זמן והלכנו לבריכה של הקיבוץ, בריכה גדולה שהפעם אירחה את ילדי כיתה א' של הקיבוץ למסיבה אבל יש מקום לכולם, יש מגבות, כסאות, מיטות שיזוף ומים טובים.

20190912_163054A

בדרך (הלא קלה לי) נפגשים עם חלק מנחל שניר הנהר הנעלם, עם עופות בר וגם מתורבתים הכל ירוק והפסלים מלווים אותך בכל מקום. כל כך יפה ונעים פה.

20190912_162355A

??????????

??????????

20190912_174733

מרכז ספורט-
ב"הגושרים מלון בטבע" מניפים את דגל שימור וטיפוח ערכי הספורט והבריאות ומעניקים אפשרות לאורחים לשמור על שגרת הפעילות הספורטיבית והתזונה הבריאה גם בזמן החופשה. במתחם המלון מרכז ספורט ובריאות גדול, מוקף כרי דשא מוריקים, אולם כדורסל, סקווטש, שתי בריכות שחיה האחת מקורה ומחוממת חצי אולימפית, השנייה בריכה חיצונית הכוללת גם בריכת פעוטות. במתחם הספורט צוות מאמנים מיומן ומקצועי המעניק יחס אישי- המאפשרים לכל אורח להמשיך בשגרת הספורט שלו, או לחילופין לאלו שעדיין לא התחילו בשגרת חיים ספורטיבית, להגיע וללמוד ממדריכי הספורט את תורת הכושר, להתחיל בשינוי במהלך השהייה במלון ולהמשיך את השינוי בבית.
המרכז אף מציע שיעורי פילאטיס, ספינינג, כושר על טרמפולינות, קיקבוקס, שיעורים פרטיים וקבוצתיים בחדר הכושר, שיעורי שחייה וספורט מים, שיעורי עיצוב הגוף ועוד.

צילום עדי פרץ
צילום עדי פרץ

מרכז ספורט ובריאות צילום עדי פרץ

 

הספא

ספא 'פיורינה' מתאפיין באווירה יוקרתית המתבטאת בחדרי הטיפולים הנעימים והמאובזרים, בעיצוב המרשים והמוקפד וביחס האישי הניתן לכל האורחים.
מתחם הספא משתרע על שטח של 600 מ"ר, מעניק חוויה מושלמת של פינוק ובריאות, שלווה ורוגע. בספא 10 חדרי טיפולים ליחידים וזוגות, חמאם טורקי אוטנטי, סאונה יבשה, מתחם הרגעות, ג'קוזי חיצוני וכיור פתיתי שלג. באזור ההמתנה מתפנקים לפני או אחרי הטיפול עם חליטות תה, פירות העונה, עוגיות בריאות ועוד.

ספא פיורינה צילום עדי פרץ
ספא פיורינה צילום עדי פרץ

בפעם הקודמת הייתי בספא והיה מאוד נעים ומרגיע.

בערב היה זמר ( אבי דיין) שהלהיב את הקהל.

20190912_203522A

 לקולינריה:

קשה לי לחוות דעה לכאן או לכאן, המלון מכוון בריאות. צמחוניים וטבעוניים ימצאו כאן  גן -עדן, לבופה הערב יש נטיה לאוכל גלילי, כך למשל ביום שהגעתי (חמישי) הגישו פריקי טבעוני ומישהו לחש לי שבערב שבת יהיה מנסף עם פריקי וכבש. לא הגזמתם? סתם לעצבן אותי כי לא נשארתי לערב שבת. המון ירקות בכל הצורות, טבעיות וכסלטים מבושלים או מורכבים, הכל בטוב טעם וצורה. אל דאגה, קרניבורים יש גם בשרים, יש סטייק מינוט (לא התלהבתי מאיכות הבשר) יש קדירת כתף כבש, עופות טעימים ביותר, שניצלים לילדים, קבב למבוגרים, קוסקוס מלא ומרק לקוסקוס וגם 4 סוגי מרקים לבחירה, ירקות בתבשילים מכל הסוגים וקינוחים. חלק מהקינוחים אהבתי וחלק היו לי מתוקים מדי, יש מקום לשיפור. בקיצור רעבים לא תצאו מכאן אם תצליחו לצאת בלי גרר.

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

הערה כללית: גם בערב וגם בבוקר המלצריות כאן מפטפטות יותר מאשר מפנות שולחנות וחבל שאין מישהו אחראי!!!

את המטבח מנהל בשנתיים האחרונות השף שף איתי תמיר, למד בבית הספר בישולים והוא חבר קיבוץ. יש במלון קונדיטורית ומי שעומד מאחוריה הוא הקונדיטור אורן בקר.  בסך הכל חוויה קולינרית גלילית בריאה, עם מטעמים על טהרת חומרי הגלם המשובחים והבריאים של הגליל, עם טעמים שמזוהים עם הגליל, בדגש על מזון בריא ותפריט שנותן מענה לכל סוגי הסועדים- צמחוני, טבעוני, ללא גלוטן, ואלרגנים אחרים ותפריטי ילדים עם דגש גם כאן על בריאות.

במטבח המלון מערכות ומכשור מהמתקדמים בישראל, דלפקי מזון חדשים, דלפקי הגשה של חימום וקירור, תחנות חדשות של בישול פרונטלי להעצמת החוויה הקולינארית ועוד.

הגליל נמצא במרכז הקונספט הקולינרי של המלון- פשטות של חומרי גלם  עם מורכבות של תהליכי בישול והקפדה על טריות ותוצרת האדמה והאזור, עשבי תיבול, עשבים לבישול, גבינות ובשר מתוצרת עצמית, שמן זית איכותי, דבש דבורים טהור, ירקות ופירות ועוד, הכל בלאדי וללא התערבות של התעשייה. בנוסף, במקום קונדיטוריה המביאה לידי ביטוי את קונספט המסעדה לקונדיטוריה ומשלבת חומרי גלם עונתיים גליליים במתוקים וכן קינוחים ללא גלוטן ועוד.

??????????

ארוחת הבוקר כמו בכל המלונות, סלטים ירקות גבינות דגים למינם וגולת הכותרת יש טאבון שמפיק פוקצ'ות פיצות ומאפים טעימים. במיוחד אהבתי עם זעתר ועם סומק שמיד עם הגעתי הכנתי כאלה בבית. זה בישול גלילי, מישהו לחש לי שיש שם מבשלת דרוזית שגם מכינה ריבות טבעיות, תשמעו חלומות מתוקים, אכלתי את מאפי הבוקר עם הריבה והתפנקתי.

תתרשמו מהצילומים.

 ??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

מגישים כאן לקרדה !!! נו באמת
מגישים כאן לקרדה !!!
נו באמת

20190913_083518A

??????????

הערה כללית, בבוקר מכניסים את האורחים במסדר קודם ממלאים שולחנות באולמות הסמוכים לקבלה ורק אחר כך פותחים את האולם הגדול, כך שלא איפשרו לי לשבת היכן שהיה לי עדיף וזה ציער אותי.

כשרות רבנות קריית שמונה הרב דרורי.

עוד במלון- המלון מתחשב בכל צרכי הילדים, עורך פעילויות מודרכות לאורך החודשי הקיץ והחגים באולמות המלון וכן הפעלות בבריכה, משחקיות, כמו סדנאות יצירה, ג'אגלינג, מופעי ילדים, סיור חוויתי ל'יער המאכל' בחורשת קורן בסמוך למלון, סיור בחוות דגי הדן, טיול פנסים וקומזיץ, סיור לרפת במושב בית הלל ועוד.

גן הפסלים- במרחבי המלון ממוקמים פסלי אבן ייחודיים, פרי יצירתו של הפסל אריה אשכנזי, במקום גם תקיימים, סיורים חווייתיים הממחישים את סיפור יצירותיו.
"הנהר הנעלם"- הרפתקת הליכה קלה בחיק הטבע הקסום, מסלול מפותל ויפהפה העובר בתוך שלל צמחיה, עצי תאנה עתיקים, גפנים, צפצפות ועוד.

??????????

??????????

'קייקי מעין הגושרים' נמצא בסמוך למלון

צילום קייקי מעיין הגושרים
צילום קייקי מעיין הגושרים

'קייקי מעין-הגושרים', ממוקם על גדות נחל החצבני בסמוך לקיבוץ הגושרים, מציע מגוון רחב של אטרקציות בסמוך לקו המים, באחת מפינות החמד הקסומות של הגליל.
ב'קייקי מעין הגושרים' מסלול שייט המתחיל בקיבוץ הגושרים, לאורך כ- 5-6 ק"מ הנמשך כשעה וחצי עד שעתיים. השייט במים רגועים מלווה בנוף פסטורלי וצמחייה טבעית.
במקום- מגרש פיינטבול, חווית אקשן אמיתית לקרבות צבע, כולל הציוד המשלב מחסות מלאכותיים וכן מחסות טבעיים בפרדס וחורש אקליפטוס.
קמפינג- אתר הקמפינג מעין הגושרים מציע לינה באתר מטופח ומאורגן, לחניון יום ולילה, מאפשר פיקניקים, פינות צל, מדשאות ופלגי מים צוננים. באתר מבני מלתחות חדשים ו- WI-FI חינם. האתר מציע גם מתחם VIP- אוהלי קולמן מסודרים ומרווחים, כולל מזרונים, המתאימים לעד שמונה אנשים. החניון מותאם להבערת מנגלים במקומות מסודרים.

בקיצור מקום לחופשה מושלמת, לא בטוח שתצליחו לנוח כי כל הזמן יש פעילויות והמקום כל כך יפה שחבל להישאר בחדר.

https://www.hagoshrim-hotel.co.il

המלון :  04-6816000
משרד הזמנות :  04-6816001

שתפו את הפוסט!