27 ביולי 2024 5:05
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מעשה בחמישה צבעים" תערוכת חוצות בעיר חולון

"מעשה בחמישה צבעים"

תערוכת חוצות חדשה

החושפת את "מאחורי הקלעים" של תהליך מיתוג העיר חולון

שדרות דב הוז חולון

28.1-9.3.2013

 

"מעשה בחמישה צבעים" תערוכת חוצות חדשה בשדרות דב הוז בחולון תתקיים בתאריכים

28.1-9.3.2013.

בתערוכת החוצות יוצגו תוצאות תהליך המיתוג החדש של העיר חולון ע"י סטודיו לעיצוב "רה-לבנט דיזיין". זאת הזדמנות ראשונה להכיר את הנעשה "מאחורי הקלעים" של מיתוג עירוני על כל מרכיביו: מהלוגו הנבחר דרך סקיצות שנשללו, ניסיונות חיפושים, הסברים והדמיות הנראות בדרך כלל רק במהלך פרזנטציות ועוד.

בנוסף, סטודיו רה-לבנט הזמין את  הקולגות שלו, מבכירי המעצבים ומהמאיירים בארץ להגיב ול'שחק'   עם הלוגו החדש,לחברו מחדש, לייצר פעולה ויזואלית השואבת השראה מהמונח עיר הילדים ,או מהצורות העירוניות שבחולון.

מיתוג מחודש לעיר חולון הושק לאחרונה. הצורך ברענון ובמיתוג העיר מחדש נולד בעקבות התפתחות העיר בשנים האחרונות, שמפגישה היום יותר מתמיד בין שני קווים עיקריים:

חולון מזוהה יותר מכל כ"עיר הילדים"  – מותג אמיתי ומצליח, המגובה בעשייה יומיומית בתחום ובמקביל, חולון של 2013 הינה עיר תוססת ומגוונת לכל גיל, עיר שצמחה וגדלה ומהווה שחקן מפתח במפת התרבות והעיצוב הישראלית.

מטרתו של תהליך המיתוג המחודש הייתה להעצים שני מאפיינים אלה , לשמרם ולהתאימם לנראות גראפית עכשווית.

"רלבנט דיזיין" בניהולו של אמנון אילוז, המשרד שנבחר למיתוג המחודש, פיתח שפה צורנית חדשה וכן יצר לוגו חדש לעירייה. הלוגו החדש של העיר חולון שואב השראה צורנית מאלמנטים אדריכליים ברחבי העיר בשילוב עקרונות משחקיים כאשר כל אות בלוגו החדש מייצגת נקודת ציון בעיר.

מוסיף אמנון אילוז: "ההצעה שלנו לקחה השראתה מעולם הילדות אך היא איננה ילדותית, כל זאת ע"י שימוש בצורות גרפיות מופשטות, עבודה תלת מימדית וצבעוניות עשירה. ההשראה היא שילוב של קוביות משחק ואלמנטים אדריכליים ועיצוביים, הדגש על עולם טקטילי של מגע ומשחק שמשותף לילדים ולמבוגרים כאחד. בדרך זו רצינו להבליט ולהדגיש את ערכי המותג – שמחת חיים, צמיחה, דינמיות וגדילה, המשותפים הן לילדים והן לעיר."

משתתפים נוספים בתערוכה : 

אבי בוחבוט, אבירם מאיר, אבישר גולדמן, אדם ססלר, איגור טיפקין, אילה טל, איתם טובול, אלה כהן, אמנון אילוז, אסנת פייטלסון, אריק מרגי, ג'אנפרנקו אזרוצ'יני, דקל מימון, זיו שניידר, יונתן פופר, יותם הדר, יצחק יצחקי יעל בודשר, יעל בוגן, מעיין לויצקי, נדב ברקן, ניסן מלכיאל, שמרית אלקנתי, תרזה בן פורת, UBER, YONIL.

שד' דב הוז משתרעות מנתיבי  איילון ועד ככר סטרומה בחולון

שתפו את הפוסט!