26 באפריל 2024 7:44
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כפר השעשועים – מתי כבר פורים

תחפושות לפורים זה פרויקט, ומוטב להיערך מבעוד מועד. אולי יש הורים אשר חושבים שליום אחד, מכסימום שלושה ימים אין צורך להשקיע, אולם לתחפושת יש השפעה רבה על תדמיתו של הילד בעיני חבריו ויתרה מכך בפני עצמו. חברים, עברו הזמנים שכל ילד היה קאובוי וכל ילדה מלכת אסתר. תתקדמו.

לקראת החג הססגוני הזה יזמו בעלי כפר השעשועים מיזם ענק ומוצלח של קו תחפושות המעוצבות על ידי המעצב יובל כספין אשר עיצב קולקציית תחפושות חדשה הכוללת מגוון עשיר ואופנתי של תחפושות מעוצבות הנותנות מענה לכל פנטזיה וחלום המתאימות לכל אחד, מקטן ועד גדול!  הקו נבנה כארבע משפחות: ליצנים, נסיכות ופיות, פיראטים ורקדנים כשכל משפחה כוללת מגוון גדול של תחפושות

כמו כן פנינה רוזנבלום פיתחה במיוחד סדרה של איפור פנים לחג הפורים שתימכר במחירים של החל מ- 19.99 ₪ . כך תוכלו להשלים את התחפושות באיפור מתאים.

לקראת החג " כפר השעשועים" ארגן תצוגה לתקשורת ולעיתונות בה הוצגו התחפושות, על ידי ילדות נערים ונערות ובוגרים אשר אינם נימנים על " דוגמניות" זה יצר אפקט טבעי אדר שהמחיש עד כמה כל אחד שמתחפש, ראוי לתחפושת ראויה ואיכותית. זאת ועוד, כל התחפושות וכל חומרי האיפור עומדים בתקנים מחמירים. וזזה חשוב מאוד.

מנכ"ל רשת כפר השעשועים,  רונן לוי אומר: "החיבור בין  "כפר השעשועים" למעצב יובלכספין נוצר מתוך רצון של הרשת, ליצור חידוש אופנתי וקו תחפושות ייחודי ומיוחד שטרם נראה כמוהו בישראל. הילדים והנוער שלנו מעוניינים בתחפושות מיוחדות ומכאן נעשה החיבור עם יובל כספין, שעיצב עבורנו קו תחפושות ייחודי, בלעדי וחדש, המעניק לילדים ולמבוגרים מענה מדויק ואופנתי לדמות שהם רוצים להיות.

 

הבה נאזין לפנינה רוזנבלום, אשר " דפקה" הופעה מהממת באירוע וסינוורה את כולם ביופייה הזוהר ( כן גם אותי )

סדרת האיפור לפורים של "כפר השעשועים" ופנינה רוזנבלום נולדה מתוך מטרה לפתח מוצרים מיוחדים לפורים ולרתום את הידע הרב של פנינה רוזנבלום, לתחום איפור הפנים המקצועי והשלמת דמות התחפושת. הסדרה כוללת מגוון ערכות עמידות, היפו אלרגניות, קלות למריחה, עם שלל שבלונות ודוגמאות ליצירת דמויות שונות ומגוונות המשדרגות את התחפושת. אגב המחירים בכל לא בשמיים,ב 20-30 ₪ ניתן לרכוש סט איפור או עפרונות וכד'. צלליות וסמקים החל מ- 14.99 ₪ ועד 79.99 ₪.

יובל כספין גם " הרביץ " הופעה מרשימה וכדאי לשמוע חלק מהדברים אותם אמר בפתיחה

יובל כספין בחר לעצב את התחפושות לפי עולמות שונים, מגוונים וצבעוניים  בעזרת השקפת עולמו, הניסיון העשיר והידע שלו בעיצוב אופנה:

הקולקציה החדשה מאופיינת בארבעה עולמות שונים של תחפושות אופנתיות, החל מעולם הפנטזיה ורקדניות ססגוניות ועדינות מהמאה הקודמת וכלה בפיראטים קשוחים והרפתקניים.

בתצוגה הוצגו תחפושות לפי העולמות שהוא עיצב:

נסיכות ופיות מהאגדות- קולקציה של פיות קסומות, המופיעות בחלומות הכי ורודים ושמימיים שלנו הכוללת את:  פיית הצבעים, מלכה מהאגדות, מלכת היופי, נסיכת הכוכבים ועוד… בעולם הפנטזיה, נכון ויפה להתקשט ב"אבק כוכבים" או בנצנצים כתוספת לכל פיה ונסיכה.

מלכות הריקודים בהשראת תוכניות הטלוויזיה- קולקציה של מלכות הריקודים, המיועדת לצעירות שמחכות לפורים, כדי להופיע במראה הזוהר של מלכת הנשף, הכוללת רקדניות מז'אנרים שונים כמו: טנגו, סלסה, פלמנקו, קברט, ג'אז, וואלס, רטרו, בוגי, קרנבל ועוד… המעצב יובל כספין: "עם כניסת תרבות הריקודים הסלוניים לכל בית בישראל ולתרבות בכלל, הושפעתי גם אני מהבגדים המחמיאים, הנוצצים והדרמתיים".

ליצנים, מוקיונים ואנשי קרקס- קולקציה למשפחה כולה. בין תחומי העיצוב הרבים של יובל כספין, עיצוב בגדים לתיאטרון הוא אחד הותיקים והאהובים עליו. הבחירה של יובל בצבעים האהובים עליו שחור ולבן עם נגיעה של אדום יצרה קולקציה ססגונית, מדליקה וצבעונית הכוללת את פיירו- הליצן העצוב, נערת הקרקס, מוקיון ואת ליצנית הארמון.

משפחת הפיראטים- קולקציה למשפחה כולה. האהבה הגדולה של יובל לפיראטים נובעת מהצדק החברתי שהפיראטים עשו בכך שלקחו הון מהשלטון ומהעשירים. קולקציית הפיראטים כוללת את פיראטית אי המטמון, פיראט קפטן, פיראט נסיך ועוד.

כמובן הקטנטנות גונבות את כל ההצגה בתצוגה המרהיבה, הבעיה שהן הולכות כל כך מהר על הליין שבקושי אפשר לצלם ( גם תנאי התאורה, ככה אומרים כשאין לך מצלמה פצצה)

אבל גם מקומם של הבוגרים לא נפל במאומה, הבנות הציגו תחפושות מטריפות, לפעמים נועזות מדי אבל זה העולם… והבנים  שלל לדמויות של פיראטים ואנשי קרקס ועוד.

 

והאמת גם כאן הופתעתי לראות שהמחירים לא בשמיים:

לקטנטנים: פילון צבעי הקשת, מוסקיטר בייבי, כבשה ורודה, נמר חברבורות, שפן בזוקה, בייבי אלאדין ועוד רבים בטווח המחירים 59.99-79.99 ₪

כשאני הייתי צעיר, ילד אולי בכיתה א' או ב לא זוכר ההורים חיפשו אותי לשדרן רדיו, כזה עם חולצה לבנה ווחליפה ועניבה , מה זה דפקתי הופעה, שעד ביום כמעט 60 שנה אני לא שוכח. אז תשקיעו בתחפושות. זה שווה לכם ולילד.

 האירוע התקיים ב 9BAR במתחם התחנה

והתקרובת הוגשה על ידי השף טל כהן

שתפו את הפוסט!