27 ביולי 2024 9:17
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בטיחות במטבח קודם TEFAL יצרנית כלי הבישול מס' 1 בעולם עם סדרת AUTHENTIC

??????????

לא כל מחבת שאתם מושיטים את היד במרכול או בחנות היא בטיחותית לבריאות המשפחה והסביבה. כשקונים כלי בישול ומטבח לרוב שמים דגש על נראות, עיצוב, גודל, מידת ההתאמה של הכלי לחיי היומיום שלנו במטבח וכמובן למחיר.

??????????

TEFAL יצרנית כלי הבישול מס' 1 בעולם, מחוייבת לשמירה על איכות הסביבה, כך שכל מוצריה מיוצרים בתהליך שהוא ידידותי לסביבה ולמשתמש. הצרכן יכול להתוודע למידע זה על גבי האריזות של מוצרי החברה. כל מוצריה שלTEFAL אינם מכילים PFOA, קדמים או עופרת מזה למעלה מ- 20 שנה.

המחוייבות הזו והמידע המשקף את היעדר החומרים הרעילים הללו מתבסס על מחקר קבוע שמתקיים על ידי מעבדות עצמאיות במדינות שומות בעולם: (INERIS צרפת, ASHAI GLASS FLUOROPOLYMERS בבריטניה,מעבדות FABES בגרמניה, מעבדות MB בקנדה ומעבדות SGS בסין).

ציפוי הנון סטיק של TEFAL עשוי PTFE שהוא הקוצור למושג המדעי Polytetrafluoroethylene חומר המאושר כבלתי מזיק לבריאות ולסביבה על ידי רשויות הבריאות באירופה ובארה"ב.

AUTHENTIC סדרת כלי בישול חדשה של Tefal  במראה שיש עכשווי עומדת בכל התקנות להבטחת הבטיחות שלכם

 

AUTHENTIC סדרת מחבתות וסירים חדשה במראה שיש עכשווי. הודות לטכנולוגיה חדשנית ובלעדית מציגים הסירים והמחבתות של Tefal מצוינות הן מבחינת מבחן העמידות והן מבחינת מבחן תוצאת הטעם. כלי הסדרה מצויידים בציפוי נון-סטיק TITANIUM MINERALIA, פי 2 עמיד יותר מכל ציפוי אחר של TEFAL, ועמיד בפני שריטות כך שניתן לבשל תוך שימוש בכלי מתכת. בנוסף הוא מאפשר בישול ללא שימוש בשמן ושמירה על הטעמים המקוריים של חומרי הגלם השונים בהם נעשה שימוש בתהליך הבישול.

ה- Thermo-Spot®, הנקודה אדומה שהיא סימן ההיכר של Tefal, הופך לאדום מלא כאשר המחבת מגיעה לטמפרטורה האידיאלית לצריבה מושלמת, מה שמבטיח לכל מנה מרקם מושלם, צבע מושלם וטעם מושלם.

??????????

ציפוי הנון סטיק של המחבת, הפנימי והחיצוני – מאפשר ניקוי קל ובישול נוח. בנוסף, תחתית הכלים בסדרה מצטיינת בחוזק מבני מקסימאלי להולכת חום אחידה ומרבית. כלי הסדרה מתאימים לכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה.

 

סדרת AUTHENTIC אידיאלית לבישול בריא, ידידותית לסביבה, עשויה מחומרים הניתנים למחזור. מוצרי הסדרה לא מכילים PFOA, לא מכילים עופרת, לא מכילים קדמיום.

מחירים: מ- 199 ש"ח למחבת ועד 459 לסיר.

אז איך יודעים שכלי הבישול שלך איכותי, ידידותי לסביבה ולמשתמש?

סדרת AUTHENTIC מצוידת בשלושת המאפיינים המבדלים את:Tefal

בטיחות

  1. ה- Thermo-spot: סימן ההיכר של מוצרי Tefal, הנקודה האדומה במרכז המחבת משנה את צבעה כשהכלי מגיע לטמפרטורה האידיאלית לבישול ( 180 מעלות) שינוי הצבע של הטרמוספוט לאדום אחיד מורה על הטמפ' האידיאלית לבישול בריא כך שמקסימום הויטמינים והערכים התזונתיים נשמרים בתהליך הבישול. עם הגעת המחבת לטמפ' האידיאלית ניתן להוריד את גובה הלהבה למחצית וכך גם לבשל בריא וגם לחסוך באנרגייה לבישול.
  2. ציפוי ה  non stick המחוזק במינרלים – היתרון האיכותי והבידול של מוצרי Tefal.

ציפוי המאפשר בישול בריא ללא שמן ושמירה על הערכים התזונתיים של המזון המונע את הדבקות המזון לדפנותהכלי. עמיד בפני שריטות ושחיקה לאורך זמן

פטנט חדשני זה של בסיס מינראלי קשיח המשלב את השימוש במינרלים קשיחים המצפים את כל שטח הבישול של הכלי ופועלים כשכבת מגן המונעת מכל פעולות הבישול פגיעה בבסיס הכלי.

  1. תחתית הכלי- היתרון האיכותי השלישי של מוצרי TEFAL נמצא בבסיס הכלי- הסיר או המחבת. תחתיות הכלים של הסדרה מחוזקות בדיסק נירוסטה בעובי של 7 מ"מ למניעת עיוות או פיתול כתוצאה מהפרשי טמפ' , ומבוססות על שכבת אלומיניום עבה תוך ניצול אופטימאלי של יתרונות החומר להולכת חום מהירה ופיזור הומוגני של החום לבישול אחיד.

32??????????

כל אלו  חשובים מאוד במטבח וכעת עם מחבת בציפוי השיש של Tefal אני מרגיש בטוח יותר בבישולים והטיגונים שלי במטבח, כי בטיחות  זה הכי חשוב

??????????

שתפו את הפוסט!