20 באפריל 2024 12:51
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

א ג ם ה ב ר ב ו ר י ם ע ל ה ק ר ח עם כוכבי IMPERiAL ICE STARS

 

כוכבי ההחלקה על הקרח של תיאטרון אימפריאל בפנינת הבלט הקלאסי בכל הזמנים:

 

"אגם הברבורים" למוסיקה האהובה של צ'ייקובסקי בכוריאוגרפיה סוחפת של טוני מרסר.

 

בבית האופרה במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב.

החל מה-17 בספטמבר לשמונה הופעות

ובתיאטרון ירושלים והיכל הקונגרסים חיפה

 

 

במת אולם האופרה במשכן לאמנויות הבמה תכוסה כולה בשכבה של קרח אמיתי לקראת ההופעה של כוכבי IMPERiAL ICE STARS ביצירת הבלט הפופולארית והאהובה ביותר בכל הזמנים – אגם הברבורים – למוסיקה הסוחפת של צ'ייקובסקי.

26 כוכבי ההחלקה, אלופי העולם העטורים יחדיו ביותר מ- 250 מדליות וזכיות באליפויות החלקה על הקרח בכל העולם בהופעות באולמות תיאטרון ואופרה.

הלהקה מופיעה במרכזי תרבות בערים חשובות ואולמות מפורסמים בארצות רבות, ומקפידה להופיע באולמות תיאטרון ואל באולמות והיכלי ספורט.

 הלהקה זוכה בתשואות רמות של הקהל ובביקורות מקצועיות מעולות.

בין השאר הופיעה הלהקה בשנת 2012 ברויאל אלברט הול בלונדון. מבקר המחול של סאנדיי אקספרס, ג'פרי טיילור סכם את המופע כך: " זהו מופע מרהיב של בלט על הקרח שלא נראה כדוגמתו מעולם".

 

 

הבלט אגם הברבורים.

הבלט "אגם הברבורים" הוא אחת היצירות הפנטסטיות והמושלמות ביותר באמנות המחול העולמית. המוסיקה ורבות מהכוריאוגרפיות של "אגם הברבורים" נחשבים ליצירות מופת, שזכו להערכה רבה בכל העולם. המוסיקה של פיוטר איליץ' צ'ייקובסקי מרשימה ואהובה ואילו התפקיד הכפול של הסולנית אודט/אודיל הוא סמל  להשראה ונשיות. הברבור הלבן הוא סמל נצחי של הבלט הרוסי, היופי וההוד. למעלה ממאה שנה "אגם הברבורים" מוצג על בימות כל תיאטראות העולם.

ההפקה של כוכבי ההחלקה על הקרח בכוריאוגרפיה סוחפת של טוני מרסר מאופיינת בתפאורה ותלבושות מרהיבות. המופע מלא הקסם ,מתאים לקהל מכל הגילים ומספק חוויה אמנותית בלתי נשכחת.

 

 

העלילה

הבלט מספר על מכשף רשע שהפך את הנסיכה אודט לברבור(ה) שכל היום מעופפת בחברת נערותיה הברבורות, ורק בשעות הלילה היא נוחתת על שפת האגם וחוזרת להיות אישה. לפי הספור רק אם גבר צעיר יישבע לאהוב אותה לנצח וישא אותה לאישה, היא תשוחרר מהכישוף ותהפוך בחזרה לנסיכה בשר ודם. אך אם הנסיך יבגוד בה לאחר שיישבע לה אמונים, הנסיכה תמות.

הנסיך אמנם מתאהב בנסיכה-הברבור, אבל המכשף מפתה אותו להפר את שבועתו ולהסב את אהבתו לאודיל – ברבור שחור מהפנטת ביופייה הדומה כשתי טיפות מים לברבור הלבן (אודט)שיצר המכשף.

הנסיך נכבש על ידי אודיל ונשבע לה אמונים, אודט מוכנה למותה, וכאשר מנסה הנסיך להציל אותה, הוא טובע באגם ביחד איתה. באהבתם המשותפת הם מבטלים את כוחו של המכשף.

המנהל האמנותי של הלהקה והכוריאוגרף של הוא טוני מרסר, אחד מהכוריאוגרפים המובילים בעולם המחול על הקרח. ב17 השנים האחרונות הוצגו הפקותיו בכל העולם בהצלחה רבה. בוגר לימודי דרמה במנצ'סטר החל את הקריירה שלו כמעצב תאורה בעל שם עולמי.

ב 1994 ביים את עבודתו הראשונה, "קיץ על הקרח". ומאז יצר מספר לא מבוטל של עבודות לקלאסיקות כגון: "פנטון האופרה"  "בּרנוּם" , "כרמן" , "היפיפיה הנמה", ו ב2003 סיור גדול באוסטרליה ואסיה של "מפצח האגוזים".

ב – 2004 הקים ביחד עם ולדיסלב אולינן וג'יימס גונדל את "האימפרייל אייס סטרס". ביחד יצרו השלושה סגנון חדש של מופעי אמנותיים על הקרח.

יצירתו "אגם הברבורים" הוצגה בכל העולם ונצפתה על יד קהל של מיליונים .יצירתם השנייה "סינדלרה" הוצגה כבר ב- 12 ארצות. בנוסף לעבודתו עם הלהקה הוא מרבה ליצור כוריאוגרפיות לאלופי החלקה לתחרויות בינלאומיות ועובד עם ערוצי טלוויזיה רבים.

הלהקה פועלת מבסיסה בבריטניה, אך מרבית רקדניה הם כוכבי החלקה ומחול על הקרח מרוסיה, וארצות חבר העמים.

 

אגם הברבורים על הקרח

כוכבי הקרח האימפריאליים

מוסיקה: פיוטר איליץ' צייקובסקי

ניהול אמנותי וכוריאוגרפיה: טוני מרסר

עיצוב תפאורה: אמון ד'ארסי

עיצוב תאורה: ברונו האנט

עיצוב תלבושות: אלבינה גבואבה

עיבודים מוסיקליים: טים א. דאנקן

 

בית האופרה במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב:

 

יום שלישי 17.9 – 20.00

יום רביעי 18.9 (ערב סוכות)- 13.00

יום חמישי 19.9 (סוכות) – 16.00 ,  20.00

יום שישי 20.9 –  13.00 ,  21.00

יום שבת 21.9 –  16.00 , 20.00

תיאטרון ירושלים

יום ב 23/9 בשעה 20:00

יום ג' 24/9 בשעה 16:00 ובשעה 20:00

חיפה מרכז הקונגרסים

יום ה' 26/9 בשעה 20:00

יום ו' 27/9 בשעה 21:00

שתפו את הפוסט!