29 באפריל 2024 21:22
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת "דורות" משיקה שני מוצרים מהפכניים חדשים: תערובת תיבול לקציצות ומיקס לתיבול אסייתי

חברת "דורות" משיקה שני מוצרים מהפכניים חדשים: תערובת תיבול לקציצות ומיקס לתיבול אסייתי

חברת דורות משלימה קו מוצרים שיקלו ויתנו טעם טוב ומשופר לטובת הבשלניות והבשלנים.

שני המוצרים החדשים התערובת תיבול לקציצות שעיקרה בצל מטוגן שבבי בצל, שום ותבלינים.

ושניה תערובת תיבול אסייאתי (שבה כבר השתמשתי) שעיקרה זה שום, פלפל צ'ילי חריף, בצל ורוטב סויה, ממש קלאסית לתיבול אסייאתי והיא מגיעה במגשית  עם מנות מוכנות לשימוש מיידי. שיא הנוחות בבישול והטעם ממש מעולה.

חברת דורות, יצרנית מוצרי השום והתיבול מקיבוץ דורות, משיקה לרגל חג הפסח את שני המוצרים החדשים ומיוחדים: תערובת תיבול לקציצות ומיקס לתיבול אסייתי. תערובת התיבול לקציצות, ממרכיבים טבעיים בלבד וללא חומרים משמרים, משווקת באריזת 400 גרם ונשמרת בהקפאה. מדובר במיקס לחיים קלים: רק להוסיף לקציצות 2 כפות מהתערובת, לערבב, לכדרר ולזרוק למחבת. התערובת מתאימה גם לתיבול אורז, פלאפל, חזה עוף, פשטידות, שקשוקה ועוד. הרוטב האסייתי משווק במגשית תיבול של 10 קוביות, איתן ניתן להכין מגוון מנות אסייתיות כמו מוקפץ, נודלס, פתאי, עוף, אורז, קציצות ועוד. החברה מציעה מגוון מתכונים עם המוצרים החדשים הזמינים באתר ובערוצי הטלגרם והאינסטגרם שלה.

צילום גיא מועלם
צילום גיא מועלם

מגשיות התיבול של דורות מהוות מהפיכה בתחום צריכת תבלינים ועשבי תיבול טריים. מגשיות נוחות לשימוש ואחסון במקפיא, מחולקות למנות מדודות ומאפשרות שימוש לפי הצורך והטעם בכל מנה, בקלות ובמהירות. כל המוצרים עשויים מ-100% חומרים טבעיים, ללא הנדסה גנטית, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל מלאכותיים, חומצות שומן טראנס, כולסטרול וגלוטן. המגשיות נוחות וזמינות תמיד לשימוש, רק להוציא מהמקפיא ולשלב במנה באופן פשוט וקל. בין מוצרי דורות הנבחרים, שום כתוש, שום חריף, בצל מטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, תיבול לטחינה, פסטו, רוטב עגבניות בזיליקום ועוד.

המוצרים האלו מאוד מסייעים לי כבשלן במטבח, תמיד יש אצלי קוביות או "שיני" ג'ינג'ר לאוכל אסייתי, לך תתחיל לגרד ג'ינג'ר ! השום החריף זה שוס אמיתי שנותן טעם וחריפות מעולה, השבוע הכנתי סלט מבושל של מנגולד ושעועית לבנה והשום הזה נתן את המלה האחרונה והרים את התבשיל. יש בזיליקום שתמיד לא זמין טרי במקרר, וכוסברה למי שלא קונה כוסברה ופתאום צריך, ועוד. הם השקיעו מחשבה שם בדורות מה באמת צריך .

סלט קולסלאו אסייאתי
תבשיל מנגולד

 

כשר בהשגחת הרבנות שדות נגב וכשרות למהדרין הרב אפרתי.

מחיר מומלץ לצרכן: רוטב אסייתי כ-10.90 – 14.90 ₪ לאריזת 160 גרם; תערובת תיבול לקציצות 17.90 – 24.90 ₪ לאריזת 400 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

 

 

שתפו את הפוסט!