26 באפריל 2024 19:12
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשת החנויות 'סולתם' פותחת סניף בקניון עופר רחובות

רשת החנויות סולתם רדד, המתמחה  בתחום כלי המטבח והבישול, פותחת סניף בקניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר.

 ??????????

החנות החדשה משתרעת על שטח של 90 מ"ר,  ממוקמת בקומה העליונה של הקניון, בצמוד לסניף ארומה ומציעה מגוון רחב של כלים לבית, בניהם: כלי מטבח, בישול, כלי אפייה,  כלי הגשה, מערכות אוכל,  סירים, מחבתות ועוד.

 ??????????

לרגל הפתיחה מציע הסניף הטבות והנחות של עד 50%  על מגוון רחב של מוצרים בקנייה מעל 49 ₪.

מי שמכיר אותי יודע שחצי יום אני מבלה כל יום במטבח, ואם לבשל אז בכלים טובים איכותיים ואז זה הכיף שלי לבשל ולהצליח, וכן זה חשוב מאוד להצלחה הסיר או המחבת או הכלים שמשרתים אותך בבישול.

??????????

בשבילי להכנס לחנות של סולתם ועוד חדשה זה יותר מלונה פארק לילד זה פשטו משגע המבחר והטכנולוגיות החדשות פשוט מהממות, נכון הבית שלי מלא סירים ומחבתות וסכינים ופלנצ'ות וסכום וכל הפטנטים שיש כי אי אפשר להכנס לחנות כזו ולצאת בידיים ריקות, הבעיה שלי זה המקום בבית כי סירים של סולתם זה לכל החיים!! אצלי יש את כל הסירים (4) שקניתי לחתונה ועליהן רק נוספו עוד ועוד וכעת עוד סירים ומחבתות וכלי אפיה עם ציפויים חדשים וסירי לחץ חדשים.

 ??????????

??????????

??????????

ואני אומר לכם צאו מהלחץ

לרגל הפתיחה: כל החנות עד 50% הנחה!

רשת חנויות סולתם רדד היא מותג מוביל והוותיק בישראל בתחום כלי הבישול והציוד האיכותי למטבח, כעת משיקה את הסניף ה-31 שלה ברחובות. הסניף החדש בעיצוב חדשני, מרהיב, מציע מגוון  רב של מוצרים איכותיים ומקצועיים למטבח הביתי.

רוצים להתרשם הנה אלבום צילומים

 ??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

לפרטים: קניון עופר רחובות 08-9451222 www.rehovot-mall.co.il

שתפו את הפוסט!