19 באפריל 2024 21:31
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תכירו: מיקסר מבשל של קנווד Kenwood cooking Chef

 צילום יחצ

איך להכין ארוחה שלמה במכשיר אחד…. רשמים מסדנה עם אורן גירון בעושים בישול.

חברת ברימאג יבואנית קנווד בשיתוף עם המרכז הקולינארי למקצועות הבישול " עושים בישול " בניהולו של אורן גירון בהרצליה ערך סדנת היכרות עם המכשיר הנפלא הזה – המיקסר המבשל של קנווד.

בית הספר הקולינארי הזה נוסד ב 203 על ידי השף אורן גירון הנותן מענה לכל האתגרים הקולינריים למעוניינים למוד בישול, קונדיטוריה לחובבים ולמקצועיים. לי זו סדנא שניה עם אורן גירון שם.

המיקסר המבשל פועל בטכנולוגיית האינדוקציה ישירות בקערת המיקסר, בטכנולוגייה זו נעשה שימוש באנרגיה אלקטרומגנטית בכדי לחמם כלי בישול העשויים מחומרים"מתמגנטים" (ברזל, ניקל ושאר מתכות)

כאשר מפעילים את מכשיר האינדוקציה הסלילים מפיקים שדה חשמלי מתחלף בתדר גבוה אשר זורם באופן קבוע דרך כלי הבישול, מולקולות בכלי הבישול נעות קדימה ואחורה שוב ושוב וע"י כך גורמות לכלי להתחמם ולחמם את המזון שבו.

השימוש במיקסר מיועד לכל סוגי התבשילים ולאפייה, ואידיאלי במיוחד למאכלים הדורשים הקצפה/בישול על סיר אדים (חום נמוך וקבוע) כגון : קרם פטיסייר, קרם אנגלז, רוטב בשמל, רוטב שוקולד ועוד. ובנוסף לתבשילים ומרקים הדורשים בישול איטי.

למיקסר המבשל תכונות ייחודיות:  בעל עוצמת ערבול 1,500 ואט ,עוצמת חימום 1,100 וואט, טמפרטורת חימום 20-140 מעלות הניתנת לקביעה, טיימר ל – 3 שעות לתכנון זמן בישול עתידי וצג דיגיטאלי. בנוסף קערת נירוסטה בנפח 6.7 ליטר, בלנדר נירוסטה 1.5 ליטר, רשת אידוי לבישול בריאותי, מעבד מזון עם להב לקיצוץ ומכסה שקוף לקערה למניעת התזה עם פתח להוספת חומרים.

יחסית זה מוצר חדש, רק שנתיים הוא נמכר באירופה, בשנה האחרונה נמכרו בצרפת 10,000 מיקסרים כאלו. כעת הוא חודר לשוק המוסדי בארץ וגם לפרטיים שרוצים לשפר את היכולות שלהם במטבח ולחסוך עבודה ידנית.המוצר מאוד מתאים לחברות קייטרינג שצריכות לתת מענה להרבה הכנות בזמן קצר. ולמסעדות ובתי מלון כמובן.

מבחר הכלים והעוגנים מבטיח מענה מעולה בכלים איכותיים שנותנים תחושת אמינות בעבודה והתוצאות לא מאחרות להגיע. במיוחד העוגן הגמיש עם הלקקנים מסיליקון מדהים.

בכלל לשוקולטיירים זה יכול לחסוך עבודה בטמפרינג, לחמם ולאחר מכן לשמור תוך כדי תנועה על השוקולד המומס ב 32 מעלות לעבודה רצופה.

אז החלטנו להכין בצק רבוך לפחזניות, כל העבודה היר בכלי אחד לאורך כל הדרך עד להזלפה.

בצק רבוך- מתכון באדיבות שף אורן גירון

המרכיבים

340 גרם חלב

7 גרם מלח

7 גרם סוכר

150 גרם חמאה

225 גרם קמח

350 גרם ביצים ( 5-6 ביצים)

ההכנה

במיקסר מבשל עם וו גיטרה גמיש מרתיחים את החלב,חמאה, סוכר ומלח. במהירות נמוכה עם

הרתיחה מוסיפים בבת אחת את כל כמות הקמח ומערבבים עד שכל הקמח נספג, והתערובת מתייבשת. מכבים את הטרמוסטט ומערבלים לצינון קל.

מוסיפים את הביצים בהדרגה

כעת הבצק מוכן לזילוף.

מעבירים לשק זילוף ומזליפים על תבנית אפיה מרופדת סיליקון או נייר אפיה.

מכניסים לתנור חם 150 מעלות לשעה. לא לפתוח את הדלת בשעת האפייה.

מכינים קרם פטיסייר או אחר ( גם במיקסר וממלאים)

עוד  יתרון הוא בהכנת ריזוטו פטריות

ממיסים חמאה ב 100 מעלות ומאדים בצל ושום במהירות נמוכה. מוסיפים פטריות חתוכות ומאדים 3 דקות. מוסיפים  אורז ריזוטו ארבוריו ומטגנים 5 דקות מוסיפים יין לבן, מרתיחים לצמצום ומטבלים.מוסיפים מים רותחים, מנמיכים את החום ל 85 מעלות ומבשלים תוך ערבוב 20 דקות עד שהאורז מוכן אל דנטה

מוסיפים פרמזן ושמנת ומגישים מיד.

טעים…

 ומה דעתכם על אינבוליטיני בשמל ופסטו או בכלל ספגטי בפסטו…

כעת נותר רק להחליט אם המכשיר המשוכלל מתאים לכם, אני בטח שכן.

המחיר …. מחיר מומלץ לצרכן – 5990 ש"ח

שתפו את הפוסט!