20 באפריל 2024 10:27
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אילת של סתיו במלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת

 

 

הרעיון לחופשה באילת לא בא מעוד פרסומת שקופצת למסך ומנדנדת לך שהגיע הזמן להתנתק מהשגרה.

אני עם חברה ובנה הקטן, החלטנו שהגיע הזמן להעז ולחזור לבקר באילת, אחרי שנים של העדרות.

המתנו בסבלנות עד סוף הקיץ בו גלים של תיירות שטפו אותה, הלוך ושוב בדיוק כמו אלו של הים שפוקדים את חופיה.

בסתיו כשהחורף מדלג אלינו בין שמשות, והחגים כבר נשבו לאחור, זה בדיוק הזמן להגיע לאילת, לספוג עוד חלום של קיץ.

 

בפעם האחרונה שנזכרתי באילת היה בצוק איתן כשנשמעו בה אזעקות והיא כיכבה בכותרות ולא מסיבה הכי טובה, אבל קצת אחרי תפסה אותי שמועה על בריכת כרישים.

כדי להבטיח חופשה מושלמת, החלטנו שלפני שנאתר מלון איכותי נמצא קודם דרך הגעה יעילה, ולכן נכנסנו לאתר של ארקיע שם מצאנו דילים שונים שכללו גם מלון, בחרנו במלון לאונרדו רויאל ריזורט, מתוך התמונות ותיאור המלון באתר הבית שלו, ובמיוחד אהבנו את ההצהרה שארוחת בוקר מוגשת חופשי עד 12.00, היינו חייבות לבדוק זאת.

 ??????????

יצאנו בבוקר הטיסה הייתה קצרה, אל המלון הגענו בהליכה של 20 דקות וזה עם ילד.

את פנינו קיבלו בחיוך בקבלה, ולמרות השעה המוקדמת בה הגענו אמרו שברגע שיארגנו את החדר כבר נוכל להיכנס.

עד אז זרמנו לכיוון הבריכה הענקית- 750 קוב, ומתקיימות בה פעילויות עד 13.30, המים מעט קרירים בעונה זו, אהבנו את השילוב של הג'אקוזי הצמוד, וכך עברנו ממים חמים לקרים שוב ושוב. בנוסף לג'קוזי יש גם סאונה יבשה, ספא וחדר כושר .

 ??????????

??????????

??????????

??????????

מהבריכה כבר פנינו לסוויטת ג'וניור הממוקמת ממש בקומת הבריכה עם מרפסת שפונה ולמתחם הבריכה שמוקפת בעצי דקל מטופחים בתוך מרבדים של דשא.

 ??????????

55% מהחדרים במלון פונים עם מרפסת לבריכה מתוך 227 חדרים שיש למלון להציע, יש 5 סוגי חדרים שבכולם ספות נפתחות, יש 2 סוגי סוויטות, הגדולה שבהם מרווחת במיוחד, סוויטת דה לקס וניתן לנפוש בה זוג ו3 ילדים בנוחות מירבית.

 ??????????

הופתענו לגלות שבחדר יש 2 טלוויזיות עם ערוצי yes רבים, כך שמבחינת הילד אנחנו מסודרות, באמבטיה חיכה לנו ג'קוזי ממש פרטי.

כאמור קיבלנו חדר מסודר נקי, עם המון מגבות וחלוקים וערכת קפה, לפני שהתפננו למגש פירות ויין הבנו שזו תהיה חופשה נוחה במיוחד.

 ??????????

??????????

??????????

??????????

לאחר התארגנות ומנוחה, שיגרנו את עצמנו למתחם עולם הילדים שיש במלון, במהרה שכחנו שהגענו לחופשה עם ילד, וככה יכולנו ברוגע להתיישב על כוס קפה.

נסיכת הילדים – מפעילה אותם בכל יום מהשעה 10-18 גם אם אין ילדים המקום פתוח.

אפשר למצוא בעולם הילדים חדר לפלייסטשין ומשחקי ווי, פעילות יצירה מרתקת שמתאימה לגדולים וגם לפעוטות, כגון סדנאות כדורי שוקולד, וסדנאות מיני מאסטר שף וגם הקרנות סרטים לילדים.

בראש השנה הם אירחו והפעילו 250 ילדים בשלל פעילויות מרתקות, כאשר המלון היה בתפוסה מלאה.

 ?????????? ?????????? ?????????? ??????????

מתחם נוסף במלון הוא אולם 'דקל' בו מתקיימות ארוחות חג גדולות ומפוארות, כמו גם כנסים והרצאות.

 

קראנו באתר המלון, שהוא מלון קונספט של 24/7, כלומר אין מגבלת זמן על שירותים שונים שהמלון מציע, לאלו שבודקים המלצות באתרים כדאי לדעת שהוא מדורג מקום 10 מתוך 65 מלונות באילת.

 

אל ארוחת ערב שישי חגיגית הגענו ב19.00, (18.30 – 22.00).

אולם האוכל שהוא חלל פתוח ומאוורר משקיף לבריכה מבעד לקירות זכוכית, היה כבר כולו צבעים ריחות ואורחים סקרנים.

 

ארוחות המלון הן פרי ידיו של השף מר ירון גינדי, שברזומה המכובד שלו גם התמחות בבית הספר הגבוה לקולינריה 'אלמה' באיטליה, ולאחרונה השתתף במסע קולינרי במוסקבה.

 

לפני הארוחה התלבטתי עם עצמי אם אמצא מנות מעניינות בהתחשב בכך שאני לא אוכלת בשר ועוף, רק דגים. ומצאתי לפני המון סוגי מאכלים, מרקים מושקעים, סוגי קדירות שונות, כמו שעועית ירוקה עם קישואים ועגבניות שרי- עשויה ממש טוב ולקחתי ממנה מנה נוספת.

 ??????????

??????????

התלבטתי בין פילה דג לברק בתנור עם ירקות שורש לבין חריימה קלאסי של יום שישי, אך לקחתי משניהם, הפילה ישב בתוך רוטב מצומצם שאסף לתוכו תמצית טעמים של הירקות סביבו, והחריימה היה עטוף בעגבניות שהתבשלו איתו, טעם שרוצים ממנו עוד.

למי שלא מוותר על המנות המסורתיות מצאתי שהן נכחו בכל הדרם- קציצות גפילטע פיש ומגש כבד קצוץ שהיה נראה שבא לבקר מתערוכת אוכל.

??????????

 ??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

החברה שמעריצה כל מנה בשרית- אכלה אסאדו, צלי בקר, ארטישוק ממולא בשר ברוטב לימוני, נקניקיות צ'וריסו, ועוד העזה וטעמה מקציצות דג ברוטב חריף.

 ?????????? ??????????

נוסף על כל המנות היה אזור של סלטים טריים מסוגים שונים והמון ירקות ונבטים לסלט בהרכבה עצמית, וגם תבלינים מפתיעים כמו סומק, ורטבים, ממש חשבו על הכל.

הילד של החברה שהצטרף איתנו לארוחה, על אף שהיא הצהירה שהוא בעייתי מאוד באוכל מצא להעמיס על צלחתו מיני נקניקיות, שניצלוני ביס, פסטה ברוטב תירס מבושל, ובמיוחד נמשך לעולם הקינוחים האינסופי.

 

בקינוחים אכן היו מנות רבות וצריך ממש להחליט מה לוקחים ויותר מזה יש עמדה לקינוח שמכינים לך במקום. לצד הקינוח מלצרים אדיבים ומנוסים מוזגים קפה לבקשתך, וגם יש בר קפה מאויש בתוך אולם האוכל.

 ??????????

ארוחת הערב של שישי התנהלה בנעימים וברמת ניקיון גבוהה.

חשוב לציין שאורחים רגישים לגלוטן וללקטוז, מקבלים יחס וליווי אישי, ונושא זה מוקפד מאוד.

 

בערב הלכנו למוזיאון הקרח שבטיילת- קפאנו מקור שם, זו פעילות לאמיצים בלבד.  ואחרי טיול במרינה ובין כל הנגנים והאמנים בטיילת חזרנו למלון שהוא במרחק 10 דקות.

 ??????????

אל ארוחת הבוקר הגענו לפני שיצאנו לשיט של שעתיים וחצי (וואלה שופס 35 ש"ח), לפנינו עולם של כל טוב, מבחר של גבינות איכות, ביצים מכל סוג, עמדת מוזלי עשירה ומקרר מעדנים, ירקות, נבטים סלטים טריים ופירות, ג'חנון של שבת, לחמים וחלות שנאפו במקום, אני אהבתי את העוגות גבינה/שוקולד אישיות, (ניתן להיכנס חופשי עד השעה 12.00).

??????????

??????????

??????????

??????????

לאחר השיט הנהדר, חזרנו לנוח בחדר ובג'קוזי, אני עיינתי במגזין רשת פתאל, וקראתי כתבה על תרומה והתנדבות של הרשת ועובדיה במבצע צוק איתן, ולאחר בירור למדתי כי פתאל רשת המלונות מהגדולות בארץ תורמת למען הקהילה כל השנה, ובתחומים רבים מאוד, דוד פתאל בעלים ויו"ר החברה פועל במרץ לאימוץ ותמיכה בעמותות רבות וקידום החלשים בחברה ושילובם בה.

 

לסיכום, מלון לאונרדו רויאל ריזורט, מתאים מאוד למשפחה וילדים, גם באופי האדריכלי שלו המלון מאורגן בצורה בטיחותית ואפשר לתת לילד לסייר בו ללא חשש, כך למשל בעת שאינה שעת פעילות בבריכה – היא מגודרת וסגורה היטב.

 

החופשה הייתה מהנה מאוד, המלון ושירותיו שהוא מספק היו טובים, ואלו שמחפשים רוגע, וראש שקט מהילדים לצד ארוחות עשירות ומספקות ימצאו את מבוקשם.

לילדים יש שפע פעילויות ולו"ז עשיר ומגוון, מכיוון שהגענו רק ל-3 ימים לא הספקנו להשתתף בכל הפעילויות, כי גם רצינו לבקר באטרקציות של אילת, אך כן נכחנו בסדנת כדורי שוקולד, הכנת פיצות וחלות, ובמשחק בינגו.

??????????

מבחינת האוכל, התארחנו על בסיס חצי פנסיון, שזה די והותר במיוחד לאור העובדה שכניסה ויציאה לארוחת הבוקר היא ללא הגבלה.

המלון ממוקם בנגישות גבוהה למרכזי התיירות והקניות, ממולו יש תחנת אוטובוס עם קווים שמגיעים לכל אטרקציה בעיר, וההנאה בלאונרדו מובטחת ונשמח מאוד להתארח בו בשנית.

??????????

 ??????????

רשמה צילמה והתרשמה : יפעת

החוף הצפוני אילת

08-6366000

08-6337279

 

שתפו את הפוסט!