25 באפריל 2024 15:55
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גגנאו הראשונים במטבחים – העתיד כבר כאן

הוזמנתי להשקה של גגנאו GAGGENAU המותג GAGGENAU,  מייצר מוצרי חשמל אינטגרליים ייחודיים למטבחים הנשמרים לעשרות שנים, ומתאפיינים בשימוש בחומרי גלם הטובים ביותר , מינימליזם עיצובי יוצא דופן, יופי נצחי, מיטב החידושים הטכנולוגים העדכניים וגמישות רבה בהתאמה לכל סוג של חלל. מדובר בקו מוצרים חדשני הפונה לפלח שוק של האלפיון העליון.

GAGGENAU, המותג האקסקלוסיבי בעולם למטבחי עילית, הינו המותג המוביל בעולם למוצרי חשמל אינטגרליים למטבח.  המותג משווק לראשונה בישראל וכל מגוון מוצריו מוצגים באולם תצוגה ייחודי שנבנה לצורך כך בהרצלייה פיתוח. באולם החדש מוצגים כל קו המוצרים של GAGGENAU בהם: תנורים ומיקרוגלים בנויים, תנורי אידוי  ומגירות חימום; מקררים, מקפיאים ומקררי יין אינטגרלים; מדיחי כלים אינטגרלים, מכונות קפה אינטגראליות; מגוון משטחי בישול חשמליים, יחידות בישול בגז ויחידות בישול מסדרת דומינו; מגוון קולטי אדים: צמודי קיר, קולטי אי, קולטים תיקרתיים, קולטים אינטגראליים, קולטי אדים משולבים בין כיריים וקולטים מיוחדים על משטח עבודה

הסתובבתי באולם התצוגה אשר נמצא בהרצליה ברחוב משכית 25, החברה המייצגת ומשווקת אותו היו B.S.H אשר משווקת בארץ את סימנס ובוש, כך שיש לנו אבא טוב וקורת גג אחראית.

המוצרים מעוררי התפעלות, כיריים אינדוקציה משוכללים, ניתן לתכנת ולהזיז את הסירים ללא כיוונים חדשים ולהתאים את דרגות החום לפי הדרוש לכם.

קולטי האדים משוכלים אסתטיים וניתנים להתקנה על התקרה כך שאינם פוגעים בארכיטקטורה הסביבתית במטבח.

גם מערכות הכיריים מגז מרשימים, ראיתי שם כיריים עם 5 מבערים משוכללים כולל מבער טורבו מעולה עם הספקי חום אדירים וכמובו הכל עשוי ממתכות מתאימות כמו ראשים מפליז עמידים לחום, ומסגרות מפלדה.

גגנאו החלה את דרכה ב 1683 והייתה יצרנית צבעי האמייל  מובילה, כיום צבעי האמייל המעולים שולטים במוצרים האיכותיים והיוקרתיים שלה. זה מאוד ניכר בתנורים הבנויים שלה. גם כאן מבחינים בשכלולים כמו טרמוסטט מובנה לבשר, ולוח פיקוד הנמצא למעשב בדלת כך שכל שטח הפיקוד הרגיל שתופס נפח , הופך כאן לנפח אפייה פונקציונלי.

לא סתם גגנאו חרטה על דגלה: The Difference is Gaggena

מוצרי החשמל למטבח של GAGGENAU, מתאפיינים באריכות שנים, אותנטיות וייחודיות בלתי מתפשרת. ההצלחה של המותג מבוססת על חדשנות טכנולוגית לצד שפת עיצוב ניצחית, מינימאליסטית נקייה ופשוטה, על זמנית, בשילוב פונקציונאליות גבוהה.

המותג  שנוסד בשנת 1683, ממוקם במקום התשיעי ברשימת שלושים מותגי היוקרה המובילים בעולם והינו מותג מוצרי החשמל היחיד ברשימה זו.  יתרה מכך, מידי שנה רושם המותג לזכותו יותר מ 300 פטנטים רשומים עולמיים

אחת מעמדות העבודה המרשימות בתצוגה מאוד מתאימה למסעדות בהן הפונקציונליות והשטח חשובים חשובים ביותר. יש בה כיריים כפולים, עמדת אידוי ועמדת צ'יפסר ובחלק התחתון תנור . בהחלט מרשים

גם המקררים בעלי נפחים שונים הם מוצרים שלא ראינו בארץ.

הדגמה על ידי השף קובי מרציאנו

קרדיט צילום: מרינה גולדשטיין

להכרת חלק המוצרים החדשניים הנה המידע שהחברה מפרסמת

Full surface inductionCX480

כיריים אינדוקציה גמישות, המהוות למעשה משטח אחד לבישול בגודל של 2800 ס"מר. גודל משטח הבישול מאפשר להשתמש בסירי בישול בגדלים שונים הניתנים למיקום על פני המשטח במיקומים שונים ומשתנים דבר המאפשר גמישות רבה בבישול וחופש פעולה.

משטח האינדוקציה הגמיש מזהה באופן אוטומטי את מיקום כלי הבישול על המשטח, את מספר כלי הבישול, גודלם וצורתם. החום יווצר רק במקום בו מונח הסיר על גבי המשטח.

הפעלת הכיריים מתבצעת על ידי תצוגה דיגיטלית חדשנית המופעלת במגע אצבע, כל שבכך מקום על פני משטח הבישול בו מונח סיר תדלק גלילת מספרים באמצעותה ניתן יהיה לבחור את עוצמת החום הרצויה מתוך 17 עוצמות חום אפשריות. יתרה מכך, לכל סיר המתבשל על המשטח טיימר כיבוי משלו. משטח הכיריים עשוי מזכוכית מחוסמת ומעוצבת.

מחיר מומלץ לצרכן – 37,000 ₪

קולט "אי" להתקנה מהתקרה AI280

קולט ייחודי זה, מאובזר במנגנון יניקה ייחודי היוצר אפקט יניקה דו צדדי, Quanda Effect המאפשר שאיבת אדי הבישול גם מלמטה וגם מחריצי יניקה עליונים ייחודיים הנמצאים בקולט. אפקט דו צדדי זה מאפשר יניקה אפקטיבית במיוחד של אדי הבישול גם בעוצמה הנמוכה ביותר.

פיקוד ההפעלה של הקולט, ממוקם משני צידי הקולט ומאפשר נוחות מירבית רב כיוונית בהפעלתו. ניתן להתקין את הקולט באופן של יניקת אדי הבישול החוצה וגם בצורה של סיחרור אוויר פנימי (סירקולציה) באמצעות פילטר פחם פעיל, לנוחיות הלקוח.

הקולט כולל תאורה דקורטיבית הניתנת לעמעום לפי הצורך.

מחיר מומלץ לצרכן 27,000 ₪

תנור אידוי BS270

תנור האידוי מבית GAGGENAU   מיועד למעוניינים בבישול בריא בצורת אידוי. צורת בישול זו מאפשרת שמירה על הערכים התזונתיים אשר במזון שהם הויטמינים והמינרלים.

התנור, הינו חסכוני בחשמל (דירוג אנרגטי A) ובהתאם לסוג הבישול והמזון המיועד להכנה, מאפשר שימוש בטמפרטורות הנעות בין 30 ל 230 מעלות ובין 0 ל 100  אחוזי לחות.

השימוש בטכנולוגיה מתקדמת מאפשר לחבר כניסה ויציאה של מים ישירות לתנור האידוי ללא צורך במיכל מים נוסף וזאת על מנת לאפשר את פונקצית הבישול באידוי.

לבחירת הצרכן אפשרות למיקום דלת התנור מימין או שמאל כמו גם אפשרות לבחור את מיקום פנל פיקוד המוצר בחלק העליון או התחתון בהתאם לקו העיצובי של שאר מוצרי החשמל במטבח.

מחיר מומלץ לצרכן 25,000 ₪

מוצרי GAGGENAU מיועדים לאנשים אניני טעם, המעריכים בישול גורמה ברמה הגבוהה ביותר ומעוניינים במוצרים בעלי איכות שאינה מתפשרת, יופי נצחי ועיצוב שאינו נכנע לאופנות חולפות. עבור אנשים אלו השכילה GAGGENAU  לייצר מוצרים העשויים מהחומרים הטובים ביותר הקיימים בטבע, המשלבים עיצוב אסתטי ופונקציונאלי בעל קווים נקיים כמיטב המסורת הגרמנית, לצד שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

מוצרי GAGGENAU הנהנים ממוניטין יוקרתי של יותר מ- 300 שנות פעילות, מיועדים לפלח שוק של העשירון העליון והם עתידים להשתלב בפרויקטים היוקרתיים ביותר בארץ. מיטב האדריכלים ומעצבי הפנים בארץ, יוכלו ליהנות מכלי תיכנון וירטואלים ומייעוץ אישי  של צוות המומחים של GAGGENAU העומד לרשותם, באולם התצוגה החדש. לרשות הצוות המקצועי של GAGGENAU  אוסף רעיונות יצירתיים לתכנון המטבח האולטימטיבי עבור לקוחות מגוונים, בהתאם לדרישותיהם  ולצורכיהם האישיים.

לסיום אני רוצה לציין גם את חלקו של השף עומרי גיל שדאג לנו לתקרובת מעולה.( לפחות אירוע שלא צריך לצלם את האוכל…)

וכעת נותר לי לקוות שיום אחד אזכה לאבזר את המטבח שלי בגגנאו.

שתפו את הפוסט!