23 באפריל 2024 23:34
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבקתה רמות בגולן גם צימר גם מסעדה וגם מועדון ארוחת בוקר

 ??????????

רמת הגולן, מושב רמות בגולן כמה דקות נסיעה מהכביש הראשי (92)  קרוב ללונה גל, חוף דוגית וחוף כינר, על רמה נישאה 200 מ' מעל הכינרת עם נוף ואוויר הרים צלול, שם נמצאים הצימרים של גדי אזולאי "הבקתה". זאת ועוד במקום תמצאו גם מסעדה של הגריל מן המגישה בשרים מהמעשנה וגם דגים. צימר הבקתה (Cabin Resort) הממוקם במושב רמות בנוף הציורי של רמת הגולן, הוא מקום אידיאלי למחפשים שלווה ורוגע בלי צורך לרוץ ולחפש איפה לאכול. נכון, מקום האירוח מוקף בגן שופע עם מתקני ברביקיו לשימוש חופשי אבל למה צריך להתעסק  באוכל כשיש לך מסעדת בשרים במקום.

??????????

גולת הכותרת היא מועדון ארוחת הבוקר, פעם הייתי בצימרים של נחי ואין ארוחת בוקר, בכל מקום כיום יש מי שיביאו לך אוכל לצימר אבל מסעדה המגישה ארוחות בוקר איכותיות, לך תמצא.

אני משתדל להגיע לצימרים של גדי כל פעם שאני עולה לגולן, לא תמיד מצליח לי בעומס הפעילויות שלי, אבל כשאני נוסע בכביש 92 מעין-גב  או ממסעדת "מרינדו" צפונה, אי אפשר לעבור בלי להרגיש געגוע למקום, לאיש ולאנשים שסביבו.

שבע בקתות יש שם, הן לא חדשות ולא מחודשות ודווקא זה נותן הרגשת חמימות של בית וזה באמת בית כי יש חדר שינה נפרד, חדר מגורים-סלון, מטבחון נחמד וחדר רחצה עם ג'קוזי מפנק.

IMG_9164

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

IMG_9161

גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה.

יש מקרר.

יש גם כלים, אבל  השתמשנו רק בכוסות….

חדש!!! יש בריכת שחיה, לא גדולה אבל אפשר לטבול ולהתפנק.

??????????

20190911_220258A

המקום טובל בטבע, פעם באנו בחורף, הפעם באנו בקיץ, המקום טובל בטבע ובירק. קטפתי כמה פסיפלורות להירגע מהנסיעה ומיד הלכתי לבריכה להתרענן, חזרתי לחדר ממוזג ואחרי מקלחת  נחתי שעה. איזה כיף שאין עול, רק חופש, חופש ומנוחה.

??????????

20190911_162606

המקום ממוזג, אם כי האוויר בחוץ יבש ונעים. הסלון לא ממש מחודש, אבל זה נותן תחושה של בית. יש טלוויזיה וספה נוחה והאווירה מיוחדת. במטבחון יש קומקום ומיקרו-גל. במקרר יחכה לכם חלב, צלחות, כוסות, כוסיות יין, ספלים, קערות, קעריות, כלי בישול, מצנם, מגוון עשיר של קפה, מגוון חליטות תה, צמחי חליטה טריים, ממתיקים, עוגיות חמאה ועל השיש מתקן לייבוש כלים וסקוטש. מה שחסר לכם ומה שצריך תמיד ישמחו להביא. המקום הזה זה אירוח עם נשמה.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

פרטים טכניים …. חדר שינה קטן ואינטימי וממוקם מול דלת הכניסה, מיטת עץ כהה, לצידי המיטה שתי שידות עץ בסגנון כפרי הודי, על הקיר השמאלי מראת פנים וחלון הצופה אל החצר המטופחת על הקיר הימני. א. גודל המיטה: 180/190, מיטה זוגית. ב. מזרון זוגי, אורטופדי. ג. גודל וסוג שמיכה: בחורף: שמיכת פוך סינטטי זוגית. בקיץ: שמיכה קלה. ד. גודל וסוג כריות: ארבע כריות 50/70. ה. מנורת לילה: על שידות העץ מנורות הקריאה בסגנון כפרי. ו. סוג הסדינים: 100% כותנה סאטן. ז.  מקום אחסון לבגדים: בחדר השינה  מול המיטה ארון עץ פתוח ובו מדפים ומקום לתלייה.

בחצרות תמצאו שולחן וכיסאות, ערסלים, פרטיות ומשהו שיש שם באוויר שאי-אפשר להסביר!

??????????

??????????

??????????

בקיצור, יש לכם הכל מה שצריך רק שכעת אתם רעבים: בואו נכנס למסעדה, לא צריך לנסוע, היא בשביל בכניסה.

זו מסעדת בשרים כשרה היחידה בסביבה! הבשרים וגם הדגים באים מהמעשנה של גדי בגב המסעדה, הישיבה סביב שולחנות ערוכים באווירה רומנטית, יש יין, יש בירה ומצב הרוח עליכם.

20190911_200851

זה נדיר למצוא בסביבה הזו מסעדת בשרים מנוהלת על ידי גריל מן שעושה ארוחת שטח. התפריט מכאן עד שם אבל חובה להזמין מקום. אנשים מגיעים אפילו מחד-נס לכאן שלא לדבר על מנמנמי הצימרים הרעבים וכן, תבואו רעבים.

??????????

??????????

בתפריט יש בקטנה שזה מתאבנים. אנחנו לקחנו חציל קלוי על האש שההגשה שלו מרשימה, מוגש עם טחינה גולמית, שום ולימון ועם בייגל טעים. וגם בר סלטים

20190911_201312A

??????????

יש גם קרפצ'ו  כנפיים, סלטים וחומוס תוצרת בית.

חשוב לדעת כאן מכינים במקום הכל, גם את הלחם!

הרבה אנשים באים בשביל ההמבורגר של גדי ויש לפחות שלושה סוגים שונים. כל הדרך אמרתי לעצמי: תזמין המבורגר ובסוף יצא לי מהפה פלטה.

מה זה פלטה? אל תתעלפו: אסאדו מדהים מהמעשנה, בריסקט גם מפורק, ספריבס טלה, אנטריקוט  ופרגיות מגיע עם תפ"א אפויים רטבים ומטבלים (360 ₪) לאספקת בשר לשבוע!

20190911_203149A

??????????

??????????

20190911_203213SA

20190911_203157SA

הבירה  בזלת מעולה.

הקינוחים מלבי, ככה ככה אני מעדיף עם מי ורדים ולא קולי פירות יער צפונבוני. הגלידה מעולה אבל קרח (שרבט).

??????????

??????????

יש ארוחות ילדים: שניצל, נקניקיות וספגטי.

יש דג סלמון, סטייקים, שניצלים, קבב, קדירות ואפילו מנות טבעוניות….

אם הצלחתם לישון על המזרון המפנק אחר הארוחה  מסתבר שקמתם רעבים, אז שתדעו: מועדון ארוחת הבוקר של גדי הוא מהמבוקשים שבסביבה, כי רוב הצימרים לא מגישים ארוחת בוקר. זה לא בופה אלא מה שמזמינים (שמעתי שבשבת יש בופה ויש ג'חנון).

ארוחת בוקר של מסעדה!

בחרנו בוקר הבקתה ליחיד: לחם הבית, מטבלים: טונה, גבינת שמנת, פסטו, זיתים, קונפיטורת בית, סלט קצוץ, שתי ביצים לבחירה, מיץ טבעי ושתיה חמה.

??????????

??????????

אני בחרתי שקשוקה עם גבינה פטה לוקלוקו זה בא עם לחמניות ביס מפנקות ושתיה קרה וחמה.

??????????

IMG_20190912_095034A

יש אפשרות לשבלול תרד, למוזלי ועוד אפשרויות של סלטים, טוסטים וכריכים והם באים זוגות, זוגות לאט, לאט כי מגישים אותה עד שעה 12.

אז שתדעו, אם אתם בצימרים במושב רמות או בסביבה ואין לכם ארוחת בוקר תבואו אל גדי ותגידו שששת שלח אותי ויש לכם ארוחת בוקר כמו בבית-קפה בתל-אביב .

20190912_093523A

בקיצור המיקום ברמות הוא הטוב ביותר, כמה דקות לים או לעתיקות כורסי, ללונה גל ולסביבה. נקודה מצויינת לצאת לטיולים ליקבים, לנחלים או לקצרין ובטח לגמלא. בבקתה יש לכם על מי לסמוך וזה הכי חשוב, ואם יש לכם ביקורת או הערות גדי תמיד קשוב ללקוחות.

מסעדת הבקתה (כשרה).

http://www.ha-bikta.co.il

מושב רמות

04-6794016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!