18 באפריל 2024 7:54
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדש: פיירי פלטינום פלוס

 ??????????

 

 

הקפסולה מס' 1 למדיח של פיירי בישראל ובא הגואל ופתרון לבעיות במדיח, הקצף שמציף אותו , הכלים שלא יוצאים נקיים, הסתימות.

גם לכם נמאס לקרצף שאריות מזון לפני הפעלת המדיח? מתוסכלים שהכלים החדשים מאבדים מהברק שלהם בגלל האבנית? אתם לא לבד, אבל מעכשיו אתם גם לא חסרי אונים.

אחרי שנים ארוכות בהן לא נעשה חידוש משמעותי בתחום קפסולות למדיח, מגיע לראשונה לישראל קפסולת המדיח העצמתית ביותר להסרת שומנים חמושה בתוספים משופרים וטכנולוגיה חדשנית וייחודית שתצחצח את הכלים שלכם במטבח:

פיירי פלטינום פלוס צילום דני דין מותר לשימוש חופשי בכל מדיה מערכתית ללא תמורה מחיר מומלץ 49 .90 שקל לצרכן5

פיירי, מותג נוזל הכלים המוביל בישראל, המהווה כ- 60% מנתח השוק, משיק את פיירי פלטינום פלוס – מוצר הניקוי העוצמתי ביותר שמותג פיירי השיק עד היום, אשר יצליח להסיר גם את הלכלוך הקשה ביותר מהכלים שלכם. בנוסף, הודות לעוצמת הניקוי העמוקה וטכנולוגיה חדשנית וייחודית שהוטמעה בקפסולות העוצמתיות, הכלים ייצאו מהמדיח נקיים ומבריקים כמו חדשים.

20190723_144354AA

20190723_144309AA

הקפסולות של פיירי פלטינום פלוס מחולקות למספר תאים ומנקות את הכלים בעוצמה רבה, תוך שהן מפרקות גם את שאריות המזון והשומן העיקשות ביותר. טכנולוגיית ה- Anti-Dullness של פיירי פלטינום פלוס עוזרת לפרק את שכבת העכירות השנואה כל כך מהכוסות והסירים אשר נגרמת מהאבנית במים, ומחזירה לסירים, למחבתות, לכלי, לסכו"ם ולכוסות את הברק, כמו היו כלים חדשים.

פיירי פלטינום פלוס מכיל צירוף ייחודי של אבקה ונוזל. בסיס האבקה של הקפסולה מכיל מערכת בלעדית של אנזים וחומר הלבנה המעניקים עוצמת ניקוי נוספת. כל קפסולה מכילה שלושה תאי נוזל מעל האבקה המכילה רמה גבוהה מאוד של מרכיבים מסירי שומן. הקפסולות החדשות מכילות מלח ותוסף הברקה מובנה, המספקים הגנה לכלי זכוכית וכסף. ניתן להשתמש בהן גם בתוכניות קצרות של מדיח הכלים והן מותירות בו ניחוח נעים.
על מנת לוודא התמוססות מהירה של הקפסולה, שמשמעותה ניקוי מהיר, הפורמולה הייחודית של פיירי משלבת את הנוזל והאבקה במעטפת PVA המתמוססת במהירות להבטחת ניקוי אפקטיבי ומושלם.

20190723_143936A

פיירי הוא המותג המומלץ על ידי יצרני מדיחי כלים כגון: ווירלפול, הוטפואינט, אינדסיט, אריסטון באוקנכט.

פיירי פלטינום פלוסיושק בישראל באוגוסט 2019 ברשתות שופרסל ו-BE, במחיר ממוצע לצרכן של

₪49.90 לאריזה.

 

 

שתפו את הפוסט!