27 באפריל 2024 13:23
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון בוטיק טמפלרס במקום הטוב ביותר בחיפה

במקום הכי טוב בחיפה נמצא מלון מיוחד, בלב המושבה הגרמנית, קרוב ליעדי התיירות , מלון שנמצא בבניין טמפלרי משומר, ובפנים שיא הנוחות והטכנולוגיה.

קחו לכם אוויר, בואו איתי לסקירה במלון המיוחד הזה ובסביבה….

 

 

1870 … המושבה הגרמנית, הטמפלרים, במקום בו אני נמצא כיום היה מבנה טמפלרי חציו בית מגורים וחציו בית מלאכה לתיקון עגלות… עם הזמן הפך לבניין משרדים של הבעלים…

בסוף שנות התשעים המקום הופך למלון. המושבה הגרמנית מקבלת תאוצה בפיתוח העירוני והופכת למרכז בילוי בעיר. הקרבה לגנים הבאהיים  ולמרכזי תיירות, תרבות ובילוי יוצרים צורך במקומות לינה על רמה בינלאומית.

 מזה שלש שנים שמלון הבוטיק " טמפלרס" מהווה אחד משיאי היעדים לתיירות פנים וחו"ל,

מה יש בו במקום הקסום הזה, 13 חדרים מיוחדים שנבנו תוך הקפדה ושימור המבנה מהעבר הטמפלרי  ואולם בפנים, החדרים, זה כבר סיפור על עולם מתקדם של נוחות, פינוק וטכנולוגיה מתקדמת.

כאן האורח שמתכנן את הגעתו מראש  יכול לבחור את חדר החלומות שעוצב בשפה הקרובה לליבו, כגון: סגנון רומנטי קלאסי, קווים מודרניים משולבים עם אבן עתיקה או עיצוב בשחור- לבן, עיצוב אולטרה מודרני, סגנון כפרי טוסקני, ועוד. כל החדרים מעוצבים בעיצוב חדשני בסגנון נאו- קלאסי המשתלבים עם קווי הארכיטקטורה של המבנה הטמפלרי העתיק ומוסיפים נופך נוסף לאווירה המיוחדת במקום.

יחצ

אני התארחתי בסוויטת גריפין בקומת הקרקע, חדר השינה המפנק מעוצב בשחור והמיטה הצחורה והלבנה מזמינה… ממול יש טלוויזיה LCD  גדולה, שולחן זכוכית מודרני שהתאים לפינת מחשב למכור כמוני (לא שהיה לי זמן לגלוש…) וחשוב לומר שכאן ברגע שהתחברת לאינטרנט אלחוטי ללא תשלום  האינטרנט מהיר והוא לא מתנתק ואתה מחובר. חדר הרחצה הכולל חדר מקלחת מרווח מפנק עם רצפת עץ , מייבש שיער, תמרוקים ומה שצריך, וחדר שירותים ענק ומרווח בנפרד.  חלוקים ונעלי בית זה ברור, בחדר השינה ארון זכוכית מודרני שמשלים את התמונה.

בסלון טלווזיה מסך   32"  LCDערוצי HD, אינטרנט, כספת, מיני בר, ערכת קפה ותה, חדרים אטומים לרעש. שטח החדר כ – 20 מ"ר. החדר נגיש לנכים.

כמו כן יש מרפסת קטנה כפרית שאפשר לשבת לבה, לקרוא ספר ולהתענג על קפה או תה מהמיני בר.

הלובי עצמו סופר מודרני ויש בו טלוויזיה ענקית, אבל במקום הזה חבל לבזבז זמן על טלוויזיה…

הצצתי קצת לשאר החדרים, שיהיו לי  אתגרים לביקור הבא או על מנת סתם לגרות אתכם ..

Mandala חדר זוגי בקומה עליונה, שקט, רצפת פרקט, מיזוג אוויר, מסך "32 LCD , ערוצי ,HD אינטרנט אלחוטי ללא תשלום, כספת למחשב נייד, מיניבר, ערכת קפה, מקלחת, מייבש שיער, חלוקים ונעלי בית.

Sphinx  חדר זוגי מרווח בקומה העליונה, נוף מדהים לגנים הבאהיים, עיצוב יוקרתי בקווים מודרניים בגווני שחור לבן, מזרן מפנק, רצפת פרקט, מיזוג אוויר, מסך "37 LCD, ,ערוצי ,HD אינטרנט אלחוטי ללא תשלום, כספת למחשב נייד, מיניבר, ערכת קפה, מקלחת מרווחת ומפנקת, מייבש שיער, חלוקים ונעלי בית. חדרים אטומים לרעש. ( מומלץ….)

לחדר הזודיאק עם האמבט הצרפתי…  האח והמרפסת …ועוד, כל חדר עם המאפיינים שלו, כל חדר עם הפינוקים המיוחדים שלו, וכל חדר עם נוף משלו.

בקומת הקרקע שלושה סוויטות, שאר החדרים והסוויטות הם בקומה השניה של שני המבנים, ללא מעלית אבל מפנקים ועם נוף..

ארוחת הבוקר מוגשת במסעדה הקרובה הצמודה לאחד מאגפי המלון " פטוש"  ארוחת בוקר די סטנדרטית אבל הכל טרי, טעים ומשביע. אגב אפשר להינות כאן מארוחות בצהריים ובערב בהנחה, אני העדפתי לצאת למסעדת "הנמל 24"  שאין טובה ממנה בחיפה!

מלון בוטיק טמפלרס שוכן בלב הסצנה החיפאית המתפתחת בשד' בן גוריון הנחשבת לאזור השוקק והאיני ביותר בבירת הכרמל. במרחק הליכה ניתן להגיע למגוון מסעדות גורמה מובילות, גלריות, ברים ובתי קפה שבחלקם ניתנות הטבות מיוחדות לאורחי המלון.  המלון קרוב גם למתחם השוק התורכי המתחדש ול"מתחם 21" שהושק לאחרונה המורכב מ-21 חנויות עיצוב, אומנות ואופנה .

בנוסף , בשעות הלילה האורחים יכולים ליהנות מיופייה המפעים של חגיגת האורות של המושבה הגרמנית הרומנטית והגנים הבהאים.

אני טיילתי ביום הראשון לגנים הבהאיים הקרובים, קצת טיפסתי מדרגות עד היכן שמותר… מזל שאסור בצד הזה לעלות יותר..

ביום השני טיילתי קצת בואדי ניסנס על כל החוויות הקולינריות והפולקלוריסטיות שלו. אילו היה לי עוד טיפה זמן וכוח  הייתי הולך למתחם החדש ולשוק הטורקי..נחכה להזדמנות הבאה..

לסיכום, בהחלט מלון נעים, נח, נקי, מתוחזק כהלכה, פתוח לכל נושא וענין, שירות , חניה ושווה להגיע אליו ולא רק להתפנק ולהתחפר בחדרים המפתים האלו כי אם לצאת וליהנות מהיופי של הסביבה וממה שהיא מציעה.

אורנית בר, מנכ"ל המלון: " המלון הוקם מתשוקה להביא למושבה הגרמנית הרומנטית חווית אירוח קוסמופוליטית אורבנית עדכנית, תוך מתן שירות אישי ובלתי מתפשר השם דגש גם על הפרטים הקטנים ביותר" .

מלון טמפלרס

 

כתובת המלון: שדרות בן גוריון 36, המושבה הגרמנית, חיפה. טלפון: 04-6297777

שתפו את הפוסט!