20 באפריל 2024 17:05
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

 מלון הרברט סמואל אילת – חופשת חנוכה

מלון הרברט סמואל אילת – חופשת חנוכה

את חג החנוכה האחרון בילינו במלון הרברט סמואל אילת, מלון בוטיק ממוקם בחוף הוילג בחלק הדרומי של החופים.

נסענו לאילת ברכב דרך מצפה רמון עם עצירה בצריף בן גוריון- אתר בו ביתנים לפי תחנות חייו ורעיונותיו של בן גוריון כולל ביקור בבית שלו.

הנסיעה דרך מצפה רמון מציעה נופים מרהיבים מומלץ לתכנן עצירה עם תרמוס תה ונשנושים בעמדת העצירה המסודרת עם תחילת הירידות מהעיר עצמה ולהנות מהנוף וממשפחות איילים שמגיעים לראות ולחפש מזון מיד אדם- אך הדבר אסור וקיים שילוט על כך.

אל המלון הגענו אחה"צ יום שישי, עם קבלת פנים חגיגית במיוחד של הדלקת נרות משותפת וחלוקת הפתעות לילדים וסופגניות איכותיות.

למלון 79 חדרים ביניהם גם מגוון סוויטות או חדרים צמודי בריכה, בחדר שלנו בקומה 4 היה נוף פנורמי אל מפרץ אילת ואל נמל אילת, בזמן השהות ראינו עגינה של אוניות מכולות וזה היה מרשים מאוד.

מבחינת הסדרי חנייה  יש למלון חנייה צמודה על בסיס מקום פנוי ובנוסף מתחמי חנייה מכל צידי המלון של כחול לבן. החנייה בשעות הלילה  ועד תשע בבוקר ללא תשלום.

בחדר שלנו בקומה 4 מיטת קינג סייז נוחה ומפנקת, שולחן טלוויזיה תלויה עם מגוון ערוצי יס, מרפסת עם נוף פנורמי עם שולחן קפה וכיסאות, ספה נפתחת ושולחן קפה ובנוסף עוד שולחן לכתיבה ועמדת אספרסו ותה חדר רחצה גדול ומקלחון גדול ואיכותי, לא הייתה נקודת חשמל בחדר הרחצה.

המלון ממוקם בצמידות לשמורת טבע האלמוגים ובתוך מתחם של ספורט ימי ומועדוני צלילה מה שתורם לנוף של מפרשיות ונמל קטן מקומי של עגינה עם טיילת מסודרת, בימי חול ניתן גם להצטרף לשייט בספינות אלו. אנחנו הלכנו ברגל אל המצפה התת ימי הליכה של 10 דקות בטיילת חדשה יחסית מטופחת בצמחייה מהאזור ובאזורי ישיבה מוצללים.

המלון מציע רק ארוחות בוקר כארוחה מסודרת, יש גם סנייק בר אך לנו לא יצא לבקר בו.

מבחינת ארוחת ערב קיימות שתי מסעדות מצוינות בצמידות למלון, (המפלט האחרון ושוק דגים) בנוסף יש קיוסקים ויש גם מאהל בדואי שמציע מגוון ארוחות.

ארוחת בוקר בשבת נעימה במיוחד ממוקמת מתחת לבריכה, יש מספר אזורי ישיבה במסעדה אך חשוב לציין שהנגישות אליה רק במדרגות, יש מעלון אם נדרש. אנחנו בחרנו להתמקם במרפסת של חדר האוכל משם ניתן לצפות על חוף הים ולאכול באווירה אחרת. ארוחת הבוקר הייתה מצוינת ומגוונת ונהנינו ממנה מאוד.

לבריכה לא נכנסנו בגלל שמזג אוויר לא אפשר זאת, נציין שמדובר בבריכה יחסית קטנה ושאינה מחוממת אך נאמר לנו שלרוב המים בה חמים מהשמש.

למלון חוף פרטי עם סידורי ישיבה ללא תשלום, יש מזח וניתן לעלות עליו מבלי להיכנס למים ולצפות בדגים שבאים ללקט פירורי לחם. החוף והכניסה למים מתאימה לשנורקלים ולספורט ימי שמציעים המועדונים הצמודים.

בסך הכל החוויה הייתה טובה מאוד וצוות המלון אדיב, קיימת ספרייה קטנה בלובי הכוללת עיתונים יומיים וגם ספרי ילדים שבהם עיינו.

מבחינת שירות של צוות טכני הוא היה מהיר מאוד ולא נאלצנו לחכות כמעט מה שנפוץ במלונות גדולים.

חזרנו דרך מצפה רמון בגלל שיטפונות בכביש 90 אבל גם כאן נפגשנו

ערכה כתבה וצילמה – יפעת

שתפו את הפוסט!