25 באפריל 2024 23:13
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כריך גבינה בולגרית בלחמניית קמח מלא של עינת

השבוע הגעתי הביתה רעב, בדיוק למזלי הגיע שליח עם דוגמה לכריכים החדשים של עינת. לא יודע מי זוכר אבל ביליתי די הרבה זמן בביתן של עינת בתערוכת ישראפוד האחרונה

וזכיתי להכיר את המוצרים די מקרוב, כך שמחתי מאוד.

לא נותר לכריך הרבה זמן להצטלם כי מיד הסרתי את העטיפה, נתתי חימום קל בתנור שכבר היה חם מההמתנה לצילום ותשמעו, הבצק רך כמו קטיפה וטעים, טעים צאוד, זה בדיוק הסנדוויץ' שהייתיי מכין לי לעבודה, גבינה בולגרית ופלפל קלוי.

צילום : איל קרן

קצת מידע על המוצר הנהדר הזה

עינת ממשיכה את מגמת כריכי הבריאות ומשיקה:

כריך גבינה בולגרית בלחמניית קמח מלא

עם פסטו ופלפל קלוי

הכריך החדש יימכר בחנויות הנוחות באריזה חדשנית שומרת טריות

חברת "עינת תעשיות מזון" מקיבוץ עינת, המתמחה בייצור ושיווק  כריכים איכותיים לחנויות הנוחות, משיקה כריך חדש וטעים עם הדגש על תזונה נכונה ובריאה : כריך גבינה בולגרית בלחמניית קמח מלא עם פסטו ופלפל קלוי.

בכריך החדש של עינת, שהינו דל כולסטרול, הושם דגש על רכיבים בריאים כמו פלפלים קלויים טריים, רוטב פסטו איכותי וגבינה בולגרית 5% שומן בלבד. ממרח המיונז הוא מיונז קל (5% שמן בלבד), על בסיס שמן זית. ערכו הקלורי של הכריך הוא 172 קלוריות ל – 100 גר' (345 קלוריות בלבד לכריך כולו). מתאים לשומרים על הבריאות והמשקל. מהווה פיתרון תזונתי מאוזן לנאלצים לאכול מחוץ לבית (בעבודה בנסיעות וכו').

עינת תעשיות מזון נחשבת לחברה המובילה בתחום ייצור כריכים בישראל. החברה מקפידה על טיב מוצריה על ידי שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים ביותר, הייצור שמתבצע בתנאי סניטציה קפדניים, בקרת איכות צמודה של טכנולוגים ובדיקות מעבדה תכופות, הפצה מצוננת, מבוקרת ומפוקחת על ידי תוכנת מעקב, כל אלה בהתאם לכל התקנים המחמירים ביותר, שמציגים תהליכי ייצור והפצה בטוחים והתוצאה מוצר איכותי, בטוח ומהנה לצרכנים.

להשיג בחנויות הנוחות של רשת yello (ילו) ובחנויות הנבחרות.

מחיר מומלץ לצרכן: בין 17 ₪ ל- 19 ₪.

כשרות: רבנות מועצה אזורית דרום השרון.

שתפו את הפוסט!