25 באפריל 2024 12:46
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לשיר עם אילנה כץ ולהנות משנסונים מרגשים עם מרשאל מרין

שירה בציבור כבר מזמן היא חלק מההווי המיוחד בישראל, פעם הייתי נוסע לרעננה לערבי שירה עד שגיליתי שכאן קרוב לבית, בראשון לציון ( ובעוד ערים)   מקיימת אילנה כץ ערבי שירה בציבור, הפעם הגעתי למופע מיוחד שהיא ארגנה לרגל יום המשפחה וחיברה אליו את המופע " את חרותי " עם זמר שנסונים מרשאל מרין. את אילנה כץ מלווה בקביעות הפסנתרן קובי משעל.

 

אילנה כץ היא בעלת קול מיוחד ונוכחות על הבמה, השירים בדרך כל לא  "לעוסים" אולם מוכרים וחביבים. הקהל שלה די קבוע עם אורחים ( כמוני) צעירים ומבוגרים חובבי שירה ונוסטלגיה. היה מופיע כבר שנים רבות וזה היה למעשה המופע המאה וכמה שלה מה שמעיד על  איכות . האיכות מושגת על ידי המקצועיות שלה ועל ידי גישה והכרת הקהל, היא כבר יודעת מי בין הקהל הקבוע שלה יודע לשיר ואיך שהוא בהוקוס פוקוס שכזה, היא מזמינה מבין האורחים לשיר סולו , עם הקהל כמובן.

אילנה מזמינה את אחת המשתתפות הקבועות מהקהל לשיר

כמו ברבים מערבי השירה בציבור המופע מחולק לשני חלקים כאשר בחלק השני אומן אורח. הפעם הופתעתי לפגוש אומן בעל קול חם ומרגש שהגיש לנו ערב רומנטי מרגש עם שירי שנסונים אהובים בעיקר בצרפתית. בין היתר שירים משל איב מונטאן, שארל אזנאבור, ג'אק ברל, ג'ילבר בקו, אדית פיאף וג'ורג מוסטקי. האומן כמובן מרשאל מרין.

מרשאל מרין מופיע באירועים ואני יכול להמליץ לכם ללכת שכן הוא מחזיר לרוח התקופה, כאן במופע המשותף זו רק נגיעה אולם יש לו מופעים מלאים עם הרכב שלו שממש מרגשים.

 

השירה שלו לפעמים כל כך מלהיבה שיש זוגות שממש יורדים לרקוד סמוך לבמה, בטח באירועים פרטיים ואחרים שהוא מופיע חתונות, חגיגות ובציבור  אנשים ממש מתענגים.

אגב למרשאל מרין יש מופע קרוב מאוד שכדאי להגיע:

חג האהבה 14.02.13 שעה 20:00

 אני מופיע במקום קסום בנמל תל אביב " מיסטיק רוז"

ולאילנה כץ מופע נוסף חדש ב 9.3.2013 כאן בראשון לציון בהיכל התרבות. אני כבר רכשתי כרטיסים. ואתם?

שוב חשוב להדגיש כי זו האומנות והמקצוענות של אילנה כץ, להביא לקהל שלה את הטוב ביותר. שירה בציבור זה נוהג ישראלי מובהק ואחד מסממני החברה הישראלית.

שתפו את הפוסט!