28 במרץ 2024 13:22
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חציל בלאדי בטחינה אורגנית אחוה

20180418_192131AA

 

אנחנו בבית צורכים לפחות חצי קיו טחינה גולמית עד קילו בשבוע. למחיר כמו לאיכות יש הרבה משמעות. שמחתי לשמוע, לדגום, לטעום את הטחינה החדשה האורגנית של אחוה. זה זמן רב שאני לא משתמש בטינה הרגילה כיוון שהניסיון שלי לא היה טוב, היא לא חלקה מספיק. אמנם מסרו לי שיש שיפור אבל לא התנסתי.

טחינה אורגנית אחוה קומפוזיצייהיחצ

הטחינה החדשה האורגנית היא בעלת ערכים התזונתיים והבריאותיים מהגבוהים בקטגוריה – עשירה בסידן, ברזל וסיבים תזונתיים וללא תוספת מלח.

אז שרפתי חציל בלאדי על האש, ציננתי, קילפתי הנחתי על צלחת הגשה וזילפתי טחינה אורגנית רגילה גולמית, סילאן, מיץ לימון ומעט שום כתוש.

התוצאה דליקטס של מסעדה, כדאי להזליף גם שמן זית.

20180418_192517A

הטחינה האורגנית המלאה נוסתה על ידי הפלג הטבעוני צמחוני במשפחה והתגובה הייתה: קרמית, מתאימה מאוד לילדים הנכד אהב, לא מרה, טרייה, מקבלת נפח וגוף בצורה מעולה ומומלצת, תביא עוד…

ואני אוסיף, לטחינה של אחוה אין משקע בטון בתחתית שמהווה פחת גדול מאוד

??????????

על פי דו"ח סטורנקסט לשנת 2107, מותג הטחינה של חברת "אחוה", הינו המותג הנמכר ביותר בישראל לשנת 2017, הובלת שוק עליו שומרת אחוה בשנים האחרונות. על פי הדו"ח, מחזיקה "אחוה" בנתח שוק כספי של 32.5% בקטגוריית הטחינה הגולמית ובנתח שוק כמותי של 41.6%.לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", הטחינה ללא ספק ממשיכה במגמת עלייה בביקוש. אחוה מובילה בפער לא קטן זאת משום שאחוה מוכרת את תוצרתה הטבעית והאיכותית במחיר שווה לכל נפש כחלק ממדיניות המחירים שלה. לדבריו, העיצוב החדש לאריזות הטחינה האורגניות של החברה הינו המשך ישיר לעיצוב החדש שהשיקה אחוה לפני כשנתיים לטחינות מתוצרתה, מהלך אשר הוכתר בהצלחה רבה ונהנה מאהדת הקהל.

כשרות הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה).

מחיר מומלץ לצרכן: 10 – 13 ₪ לאריזת 500 גרם.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

 

 

שתפו את הפוסט!