16 באפריל 2024 15:30
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טאטי המחודשת בגבעתיים

לפי מה שאני חש באביב הזה, זה לא רק פריחה וחילופי מזג אויר, אלא התחדשות, מיתוג מחדש של מסעדות ומקומות בילוי, ואני בהחלט בעד זה. מסעדות רבות נשחקות ויש צורך לעורר מחדש ולחדש כי הלקוח מחפש טעם ועניין.

עשור לאחר פתיחת חנות הלחמים והביסטרו ב"בית הורד" שבגבעתיים, משיקה  קבוצת טאטי מתחם פעילות קולינארי מחודש  ורחב ידיים אף הוא ב"בית הורד" . המתחם החדש, המשתרע על שטח של כ 300 מ"ר יכלול את מסעדת הביסטרו , בר ישיבה,  מרפסת ישיבה, קונדיטוריה, מאפיה וחנות לממכר דברי המאפה של הקבוצה.

המתחם החדש בגבעתיים מהווה המשך ישיר להצלחתו הקונספטואלית של מתחם טאטי לופט יהוד שנפתח לפני כחמש שנים: לאגד תחת קורת גג אחת ייצור, קנייה וצריכה של מוצרי מאפה איכותיים, תוך שמירה על אוירה נינוחה ואוטנטיות של בתי הממכר הפריזאים, איכות מוצרים גבוה ורמת שירות מקצועית.

 

כנראה שבדיוק בתפר הזה של גמר הרצת ההתחדשות והשקת תפריט הקיץ של המסעדה זה הזמן הכי מתאים לבוא, לבקר, לטעום ולהתרשם.

גילוי נאות הייתי אורח המסעדה באירוע לתקשורת שכל טעימות של כמה מנות טעימות, ומה הבנאדם מחפש בערב אביבי נעים אם לא חברה טובה, אווירה, אוכל טעים ושירות כיאות.

טאטי ידועה בזכות המאפים שלה ואן המתחם כולל וכולל ביסטרו, מאפיית בוטיק, קונדיטוריה וחנות לממכר מוצרי מאפה, מתוך בית המאפה הוגשה לנו פוקצ'ת הבית, קצת שמנונית אולם עשויה כהלכה וטעימה שנעלמה עד שבא אחותה שגם נבלעה עם החמאה ובלעדיה.

 

לגמתי יין גיווצטרמינר  מסן מישל תוצרת חוץ וזה כבר עורר אותי לאוכל…

בעצם התאים כמו כפפה לסשימי טונה אדומה וסלמון בתחמיץ הדרים ותה ירוק, ניחוח ההדרים או מנדרינות התחבר טוב מאוד לסשימי במיוחד היה נחוץ לסלמון שהיה מעט שמנוני, הטונה האדומה ש"זכיתי בה" כי אזלה מיד הייתה מצוינת!

ברזאולה זו סינטה כבושה, כאן מתאבן של סלט ברזאולה אדמדמה כבושה שהוגשה עם גושי מוצרלה ופירות העונה – תאנים, תותים, מלון ועוד הייתה דליקטס אמיתתי.

 

ואחרונה חביבה בראשונות קציצות פרסה ( כרישה ) עם גבינת ריקוטה על מצע לאבנה ובייבי כוסברה , מאוד אהבתי את השילוב של הגבינה עם הכרישה.

לקראת העיקריות הצטיידתי ביין של יקב אמפורה אותו נבקר בקרוב, היין רייטון אמפורה ריטון הוא בלנד של 75% קברנה סוביניון, 15%סירה ו- 10%מרלו, זהו יין מצוין, חזק מעט, בעל גוף ונוכחות שככל שהוא נפתח יותר כך אתה רוצה ללגום יותר.

והאמת הוא נלגם  עם פילה בקר שההגשה שלו מקסימה, מגישים אותו על מחבת לוהטת בצריבה של 60 שניות, עם בצל סגול ועוד. זו מידת העשייה שנותנת כבוד לבשר איכותי!

 

עוד מנה בשרית שהוגשה היא המבורגר סינטה על בריוש ברוטב הולנדייז עם שמפניון מעל . יש בארץ קהילת המבורגר שכדאי לה להגיע לטעום.

פשוט המבורגר איכותי טעים עם רוטב מלכותי, שאפו ענקי למי שבמטבח שם.

 

מנת פילה מוסר ים בוויניגרט זעפרן הייתה סבירה אבל לא נפלתי ממנה, למרות שאכלתי עוד ועוד למצות את הטעמים שלה, הפריעה לי יבשושיות מסוימת בסיום.

 

שיפודי פרגית יקיטורי עם רוטב תמרהינדי על מצע של אורז היו טעימות אבל רק טעמתי נגיסה כי הייתי מפוצץ

זה לא אומר שלא טעמתי ממנת הקינוחים המעולים , פבלובה, פרופיטרול, פאדג' שוקלד

 

על עיצוב המקום המדהים והנעים אומר האדריכל אורי בן דרור: " נקודת המוצא לתכנון הפרויקט הוא הקונספט החובק בתוכו מאפיית בוטיק, חנות מכירה המאפשרת קניית מוצרים היישר מהתנור וביסטרו הכולל בר גדול ומקומות ישיבה. מתחם  Tatti המחודש משדר עכשוויות ואופנתיות באמצעות  קונסטרוקציות ומערכות חשופות, ובכדי לשמור על חמימות, שילבנו מספר חומרים יחד:  עץ, מתכת ופליז, בחרנו ריהוט עשיר  בצבע, גופי תאורה ייחודיים למקום ועיצוב גרפי על הקירות והריהוט. כל החומרים הנ"ל ומערך הסידור של המתחם המחודש תורמים לתחושה העסוקה ומלאת החיים של המקום. תחושה המזכירה את מסעדות הביסטרו שבפריז".

ולסיום כשאתה יוצא ממסעדה ואנשים עומדים בתור למקום ישיבה זה אומר הכל!

טאטי גבעתיים

דרך השלום 53, גבעתיים

שתפו את הפוסט!