26 באפריל 2024 21:57
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טחינה גולמית מעודנת בארכה

 

??????????

טחינה זה אחד המאכלים הבריאים שיש, אצלנו בבית כל שבוע הולכת קופסה או מיכל של טחינה גולמית. לפעמים אנחנו מערבבים חצי חצי עם טחינה מלאה אבל העיקר שבכל ארוחה יהיה טחינה.

כל אחד משתמש בטחינה שהוא אוהב, חשוב שתתחברו לטעם ולמרקם.

אנחנו משתמשים בטחינה בהמון מאכלים, חצילים, סלט ירקות, כרובית, סינייה ועוד

במסעדות מגישים טחינה בשתי וערב או קישוט אחר על החציל בלאדי אז דבר ראשון כשקיבלתי את הטחינה המעודנת של בארכה להתנסות, שרפתי חציל ( לפחות 20 דקות כל צד) ציננתי, קילפתי בזהירות ועיטרתי בטחינה. נכון  זה לא מזליף צר וצריך לצלם מהר, אבל למי אכפת אם בעוד רגע מחסלים את זה.

אז הנה מה שהכנתי

חציל שרוף עם לימון שום וטחינה גולמית מעודנת

 DSCN4803A

חציל קלוי בתחמיץ של שום עם נגיעות טחינה גולמית מעודנת.

משמנים פרוסות חציל, אופים בתנור ( הופכים פעמיים בזהירות) . בצד מכינים תחמיץ של חומץ טביע מלח, שום כתוש קורט סוכר. כשהחציל מוכן מכניסים לתחמיץ. בהגשה מזליפים טחינה גולמית מעודנת.

DSCN4824A

בטטה וקלווסה זה ממש מעדן! פורסים בטטה ודלעת.מצפים באמולסיה של סוכר דמררה וסילאן גריל של כנרת.  אופים בתנור עד שמוכן וגם מקבל צבע. מורידים בזהירות. מניחים על צלחת הגשה ומעטרים בטיפות סילאן וזרזיף של טחינה גולמית מעודנת

DSCN4813A

והכי חשוב

כפית טחינה לשיפור המצב רוח.

20160714_182212(0)

אז קצת על המוצר – טחינה גולמית מעודנת ומוכנה לאכילה, במרקם קטיפתי (הודות לתהליך טחינה ארוך) ובבקבוק לחיץ המשדרג את חווית השימוש. על כל בקבוק מופיע קוד QR – בסריקה באמצעות הסמארטפון תוכלו לגלות מתכונים מוכרים וחידושים קולינריים שנבנו במיוחד עבור המותג על ידי השף תום פרנץ, זוכה העונה השלישית של "מאסטר שף" והשף עידן הלפרין ממשתתפי התכנית "משחקי השף".

עשוי מ 100% טחינה

שתפו את הפוסט!