27 ביולי 2024 7:52
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נס ציונה JOSEF מסעדת

מסעדת JOSEF נס ציונה

 

על מסעדת ג'וזף קיבלתי המלצה מחבר שאמר שאכל שם סטייק מעולה

השבוע בחיפושים שלי למסעדה תכננתי משהו על " שף תאכל" אבל המבצע טרם החל וגם לא התאים. ואז צדה עיני באתר REST מבצע חורף חם במסעדת ג'וזף.

שפשפתי עיניים, כן 45 ₪ לארוחה הכוללת מנה ראשונה, עיקרית ושתיה.

נכון התפריט לא מי יודע מה מתוך המבחר של המסעדה אבל חברים 90 ₪ לזוג במקום 168 ₪  במבצע " שף תאכל " נשמע כדאי. נכון אין מנה אחרונה אז תוסיפו עוד 20 שקל למנה.

 

מסעדת JOSEF שוכנת בדיוק בכניסה לקריית המדע , רח' המדע 1 להבנתי יוצא בצד של נס ציונה אבל הם מתעקשים ורושמים רחובות שיהיה.

 

 המסעדה מעוצבת בסגנון קלאסי קצת כבד לדעתי, אנחנו ישבנו בכורסאות שלא בא לקום. המוסיקה מאוד נעימה, מה עוד שיש שם גובה עד התקרה דבר שמבטיח אקוסטיקה נהדרת בלילות עת המקום הופך לבאר נהדר.

 

אבל אנחנו באנו לאכול צהריים ביום שישי ( במקום לעמוד במטבח ולבשל )

תפריט החורף החם מציע לבחירה של מנה ראשונה מרק או אחד משלוש סלטים.

אני הזמנתי סלט עגבניות שרי ופורטבלו בנגיעות וינגרט, בלסמי ודבש – שום פורטבלו ושום נעליים! פטריות שמפניון שראו  אתמול יום יותר טוב ובמיוחד הרגליים שלהם.

אני חייב להדגיש!! ממתי מגישים  בסלט רגליים של פטריות????

 

היא הזמינה סלט ירוקים – מיקס עלים ירוקים בשילוב רצועות דקיקות של מלפפון, בצל ירוק, מיני נאצ'וס קראנץ' טבולים בוינגרט הדרים ואמרה שטעים. גם נראה טוב ומרענן "סלט מוצלח " היא מסכמת. תמיד מצליח לה.

 

ליד זה הוספנו לחם הבית – חם ופריך מוגש עם מטבלים משתנים.  מטבלים לא היו רק חמאה מתובלת וסלט כרוב זעיר. הלחם הוגש לאחר הגשת המנה הראשונה שלא לפי כללי הטקס.

הלחם היה טעים אבל נדמה לי שחומם במיקרו וגם לא הבנתי מדוע הוא מצופה שמן?

 

שתיה – היא הזמינה סודה

אני שאלתי אם אפשר  שנדי כי אפשר שליש בירה ונענתי בשלילה, אז הזמנתי מיץ.

 

גם המנה העיקרית הגיעה טרם זוגתי ממש סיימה את הראשונה, גם זה לא לפי כללי הטקס לדעתי.

 

היא הזמינה חזה עוף איטלקי- צרוב בגריל במשרה עשבי תיבול ושמן זית, ברוטב יין אדום טבעי מוגש בליווי תפודים פריכים ובטטה אפויה במייפל. מנה נאה וגם טעימה ( טעמתי) . ( די חששתי כיוון שקראתי בביקורות קטילה של המנה).

 

 

אני כרגיל הולך על בטוח כבדי עוף רכים צלויים על הפלנצ'ה בעידון בצל מטוגן ופטריות פורטבלו בניחוח יין אדום על מצע פירה שורשים עונתי וגם כי במבחר לא היה אתגר במנות האחרות.

אמנם לא שאלו אותי לדרגת העשייה של הכבד ואפילו שחלקם היו יותר מדי מדיום אם כי לא מדממים. בסך הכל היה לי טעים. מנה נאה בגודלה ואת שאריות הרוטב ניגבתי בלחם.

( גם במנה הזו לא היו פטריות פורטבלו אלא שמפניון! )

 

 

להגיד את האמת לא ממש הבנתי את המלצר בקשר לאחרונה וגם הייתי שבע אז ויתרתי.

 

אז נסכם

חניה – ביום שישי חופשית בחניון של "אל אופ" מאחור באמצ"ש קצת בעיה ( יש חניון בתשלום)

שירות – טוב לא יותר מזה

איכות האוכל – בינוני –טוב

תמורה כספית סבירה אם כי בהחלט יש מקום לשיפור.

 

שתפו את הפוסט!