27 ביולי 2024 4:59
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה החדשה של הדרמה המדוברת "הסקס של מאסטרס"

 

 Masters of Sex 3

מייקל שין וליזי קפלן חוזרים לגלם את חלוצי חקר המיניות מאסטרס וג'ונסון, בעונה השלישית של הסדרה המצליחה של רשת הכבלים היוקרתית "Showtime", שממשיכה לצבור פרסים, נתוני רייטינג ושבחים מהמבקרים

 

"הסקס של מאסטרס" ("Masters of Sex"), הדרמה התקופתית של רשת הכבלים "Showtime" וחברת "Sony", חוזרת לעונה שלישית שתעלה ב-HOT בסמוך לעלייתה בארצות הברית.

 

את הסדרה, המבוססת על ספרו של תומאס מאייר "Masters of Sex: The Life and Times of William Masters and Virginia Johnson", יצרו המועמדת ל"אמי" מישל אשפורד ("הפסיפיק", "ג'ון אדאמס"), איימי ליפמן ("בטיפול") והמועמד ל"אמי" דיוויד פלבוט ("עקרות בית נואשות"). את הסדרה מובילים השחקנים הנודעים מייקל שין וליזי קפלן.

 

שין, שהיה מועמד לפרסי "אמי", "גלובוס הזהב" ו"BAFTA" וגרף את פרס הטלוויזיה המלכותית בבריטניה, מוכר בזכות הופעותיו בסרטים כמו "המלכה", "פרוסט/ניקסון", "חצות בפריז", "אליס" ו"טרון: המורשת". בקרוב הוא יככב בסרטו החדש של יוסף סידר, "אופנהיימר". המועמדת ל"אמי" קפלן כיכבה בסרטים "ילדות רעות", "קלוברפילד", "127 שעות" ו"החברה של החבר הכי טוב שלי", כמו גם בסדרה "דם אמיתי". הקיץ תככב בשני סרטים גדולים בהשתתפות סת' רוגן ודניאל רדקליף.

 

לצדם משתתפים זוכה שני פרסי "גלובוס הזהב", שלושה פרסי ה"אמי" ופרס ה"גראמי" בו ברידג'ס ("היורשים", "נערי בייקר המופלאים") וזוכת חמישה פרסי ה"אמי" אליסון ג'ני ("הבית הלבן", "אמריקן ביוטי", "ממי").

 

3.4 מיליון איש צפו בעונתה הקודמת של "הסקס של מאסטרס", שזכתה לממוצע גבוה במיוחד של 97% במדד המבקרים "Rotten Tomatoes" – נתון שהתעלה על זה של עונת הבכורה, ומיצב את "הסקס של מאסטרס" כאחת מ-15 הסדרות המשובחות ביותר של שנת 2014.

 

בשנה החולפת גרפה "הסקס של מאסטרס" את פרס ה"אמי" ואת פרס המבקרים (על משחקה של ג'ני), כמו גם את פרס מכון הקולנוע האמריקאי, והייתה מועמדת לשני פרסי "גלובוס הזהב", בראשם הפרס לסדרת הדרמה הטובה ביותר. בימים אלה מועמדת הסדרה לפרס המבקרים 2015.

 

אחד מליהוקי העונה החדשה שעלה לכותרות הוא זה של ג'וש צ'ארלס, שזהו תפקידו המשמעותי הראשון מאז עזיבתו המתוקשרת את "האישה הטובה". צ'ארלס, שזכה בפרס "People's Choice" והיה מועמד לשני פרסי "אמי" ולפרס "גלובוס הזהב", יגלם את דניאל לוגאן, איש עסקים כריזמטי שעובד בתעשיית הבשמים. במטרה למכור את אפרודיזיאק לציבור הרחב, הוא נעזר במומחיותם של מאסטרס (שין) וג'ונסון (קפלן), ומסבך את יחסיהם.

 

מלבד צ'ארלס, מצטרף העונה לצוות השחקנים טייט דונובן, כוכב הסדרות "דמג'ס" ו"האו.סי" והסרטים "לילה טוב בהצלחה" ו"ארגו", שיגלם מדען שמערכת היחסים שלו עם מרגרט (ג'ני) מביאה אותו לקליניקה של מאסטרס וג'ונסון. ג'ולי אן אמרי ("סמוך על סול", "היץ'"), איזבל פורמן ("יתומה", "משחקי הרעב") ומגי גרייס ("אבודים", "חטופה") מתארחות בפרקי העונה. זוכת ה"אמי" שרה סילברמן, בת-זוגו של שין שהשתתפה בעונה הקודמת, תשוב להופעת אורח.

 

העונה החדשה נפתחת בשנת 1966, ומביאה עמה שינויים גדולים, כשהצמד הנודע מאסטרס וג'ונסון מתמודדים עם אור הזרקורים לאחר פרסום מחקר המיניות שלהם. זוהי תחילתה של המהפכה המינית של שנות השישים, ולעבודה של מאסטרס וג'ונסון תהייה השפעה עמוקה על מערכות היחסים המודרניות, ובייחוד זו המתפתחת בינם ובין אשתו של מאסטרס, ליבי (קייטלין פיטג'רלד, "זה מסובך").

 

"הסקס של מאסטרס" עוקבת אחר חייהם המקצועיים והאישיים של ד"ר וויליאם מאסטרס ווירג'יניה ג'ונסון, חלוצי חקר מיניות האדם שיזמו אבחון מהפכני שהביא אותם לשער המגזין היוקרתי "טיים". חייהם האישיים של מאסטרס וג'ונסון היו לא פחות מרתקים, מורכבים וחושפניים מגוף עבודותיהם. הוא גניקולוג ומדען מבריק, והיא אם חד-הורית וקרייריסטית שהקדימה את זמנה. מי שהקיף את הזוג התקשה להבין ולמצוא את מקומו בעולם החדש והאמיץ של מאסטרס וג'ונסון.

 

לצדם של שין וקפלן, מככבים בסדרה קייטלין פיטג'רלד, זוכת ה"טוני" אנאלי אשפורד, בו ברידג'ס, אליסון ג'ני, ג'וש צ'ארלס, טייט דונובן, ג'ולי אן אמרי, הלנה יורק (בקרוב ב"X-Mas" עם סת' רוגן), קווין כריסטי וג'יידן ליברהר ("סיינט וינסנט").

 

החל מה-16.7, ימי חמישי, בשעה 22:00, ב-HOT Plus וחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!