27 ביולי 2024 4:43
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סדרת הלהיט עטורת השבחים "שיט'ס קריק" (Schitt's Creek"") מגיעה רק ל-HOT!

לראשונה בישראל!

סדרת הלהיט עטורת השבחים של דן ויוג'ין לוי מגיעה רק ל-HOT!

החל מה-14.2 ב-HOT3, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

"שיט'ס קריק" (Schitt's Creek"") היא סיטקום קנדי שיצרו השחקן האהוב יוג'ין לוי (סדרת "אמריקן פאי") ובנו, השחקן דן לוי ("קורונה טיים"). הסדרה, ששודרה במשך שש עונות ברשת CBC הקנדית, זכתה להצלחה בינלאומית גדולה. בטקס פרסי ה"אמי" ה-72 שהתרחש בשנה שעברה, קיבלה הסדרה 15 מועמדויות מתוכן זכתה ב-9 פרסים, ביניהם הקומדיה הטובה ביותר, השחקן הטוב ביותר, השחקנית הטובה ביותר, פרס הכתיבה לקומדיה, פרס הבימוי לקומדיה ועוד. כעת, כל 6 העונות של "שיט'ס קריק" מגיעות לישראל לראשונה ויעלו רק ב-HOT! הסדרה תשודר בשידור יומי ב-HOT3 ובכל יום ראשון תעלה עונה אחת במלואה ל-HOT VOD ול-NEXT TV.

 

"שיט'ס קריק" מגוללת את סיפורה של משפחת רוז העשירה – ג'וני (יוג'ין לוי), שעשה הון מחנויות הווידאו שבבעלותו, מוירה (זוכת פרס ה"אמי" קת'רין או'הרה, "שכחו אותי בבית", "משפחת אדמס"), שחקנית עבר באופרות סבון, וילדיהם המפונקים, דיוויד (דן לוי) ואלכסיס (אנני מרפי). לאחר שהמנהל העסקי שלהם רימה אותם וגנב את כל הונם, משפחת רוז נאלצת לבנות מחדש את חייהם באמצעות הנכס היחיד שנותר בבעלותם – עיירה קטנה בשם "שיט'ס קריק" שג'וני קנה פעם לדיוויד כבדיחה. המשפחה עוברת לעיירה הפרובינציאלית ומנסה להתאים את עצמה לאורח החיים של המקום, כאשר האופי המפונק והאליטיסטי שלהם מתנגש עם האופי המחוספס של תושבי המקום.

 

בסדרה מככבים גם זוכה ה"אמי" כריס אליוט ("איך פגשתי את אמא", "הדיקטטור"), אמילי המפשיר ("12 קופים"), זוכת פרס ה"סאג" ג'ניפר רוברטסון וטים רוזון ("כמעט אנושיים").

 

החל מה-14.2, ימי ראשון-חמישי ב-21:00, ב-HOT3

בכל יום ראשון תעלה עונה אחת במלואה ב-HOT VOD וב-NEXT TV

שתפו את הפוסט!