29 במרץ 2024 16:56
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"האנטומיה של גריי" ("Grey's Anatomy"), הדרמה הרפואית בהוט

"האנטומיה של גריי", הדרמה הרפואית זוכת הפרסים-

החל מה-10.11 ב-HOT3 וב-

HOT VOD

הסדרה המפורסמת, שציינה בעונתה העשירית את הפרק ה-200, שומרת על מעמדה כאחת מההצלחות של הטלוויזיה האמריקאית, גרפה ארבעה פרסי "אמי" ושני פרסי "גלובוס הזהב", וזוכה להערצה אוניברסאלית. כעת, תשודר הסדרה האהובה ברצועה יומית ב-HOT3, לצד שידורה ב-HOT VOD

"האנטומיה של גריי" ("Grey's Anatomy"), הדרמה הרפואית של היוצרת שונדרה ריימס ("סקנדל"), משודרת במשך עשר עונות ברשת "ABC".

מיום עלייתה בשנת 2005, הפכה "האנטומיה של גריי" לתופעה תרבותית. היא נכללה ברשימת עשר הסדרות הנצפות ביותר, ונותרה הדרמה הכי מצליחה בקרב הקהל הדמוגראפי המחוזר ביותר (גילאי 18-49) בארה"ב. בשנה שעברה, פורסם כי "האנטומיה של גריי" היא הסדרה הרווחית בטלוויזיה, לצד הכללתה בעשר הסדרות הכי טובות על-פי מבקרי העיתונים של ה"ניו יורק טיימס" ו"טי וי גייד". לאורך עונותיה, גרפה הסדרה ארבעה פרסי "אמי", שני פרסי "גלובוס הזהב" (בראשם לדרמה הטובה ביותר) ושמונה פרסי "People's Choice" (בראשם לדרמה הטובה ביותר). בעקבות הצלחתה המונומנטאלית והשפעתה התרבותית, נוצרה לה סדרת-הבת "מרפאה פרטית", יצאו שורת מרצ'נדייז – ממדי הדמויות ועד משחק מחשב, וגרסאות זרות שלה קמו בשלל מדינות.

העלילה עוקבת אחר צוות הרופאים של "סיאטל גרייס", שמתמודדים עם מקרים של חיים ומוות על בסיס יומי. בעוד שהם מתמודדים עם חיי המטופלים, הם מוצאים אחד בשני תמיכה, חברות ולעיתים אהבה. את הסדרה מובילה זוכת ה"People's Choice" אלן פומפאו, כשלצדה מככבים בין-השאר זוכה שני פרסי ה"People's Choice" פטריק דמפסי ("יום האהבה"), זוכת "גלובוס הזהב" סנדרה או ("דרכים צדדיות"), זוכת ה"אמי" קתרין הייגל ("הדייט שתקע אותי"), זוכת ה"People's Choice" צ'נדרה ווילסון ("פילדלפיה")

 ואריק דיין ("אקס-מן 3").

לצדם מככבים בסדרה ג'סטין צ'יימברס ("מארגנת החתונות"), ג'יימס פיקנס ג'וניור ("ספרה"), זוכת ה"טוני" שרה רמירז ("יש לך הודעה"), קיילר לי ("סרט נעורים"), קווין מק'קיד ("טריינספוטינג"), ג'סיקה קפשאו ("דו"ח מיוחד"), קים רייבר ("24"), טי אר נייט ("42"), איזאיה וושינגטון ("רומאו חייב למות"), קייט וולש ("כמה טוב להיות פרח קיר"), ברוק סמית' ("שתיקת הכבשים"), שרה דרו ("רדיו") וג'סי וויליאמס ("בקתת הפחד").

החל מה-10.11, ימים ראשון-חמישי, בשעה 20:15, ב-HOT3 ובבכורה ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!