27 באפריל 2024 0:57
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הטבח" דרמה המתרחשת מאחורי הקלעים של מסעדת שף

לראשונה בטלוויזיה בישראל, דרמה המתרחשת מאחורי הקלעים של מסעדת שף, בקרביים של אחד המקומות הייצריים ורווי המתח, בו כל מנה יכולה לחרוץ את גורלך.
גל תורן, גורי אלפי ורותם סלע מככבים בסדרה שבמרכזה מערכת יחסית מרתקת בין שף- כוכב לטבח שמתחיל לעבוד אצלו;עוד לפני עלייתה לאוויר התקבלה הסדרה ל-3 פסטיבלי טלוויזיה וקולנוע חשובים באירופה ותורן זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל הסדרות בברלין.

 הטבח

נמרוד (גורי אלפי), איש משפחה, חנוק ממחויבויות וכורע תחת האפרוריות של חייו, מחליט לעזוב את העבודה הנוחה והשוחקת בהייטק ומוצא את עצמו "נקרע" במטבח של אחד השפים המובילים בתל אביב. דורי השף (גל תורן) הוא ההיפך הגמור ממנו – כוכב, מגלומן, סינגל חסר מעצורים, כריזמטי ובשיא ההצלחה המקצועית שלו. שניהם בערך באותו הגיל אבל מסלול החיים שלהם שונה לחלוטין ומתנגש במטבח הלוהט, האלים ורווי היצרים.

 

הסדרה נפתחת כששף צעיר בן טיפוחיו (טום אביב) הופך להיות הכוכב העולה בעיר, והפחד לאבד את תשואות הקהל מעורר בדורי חרדה וגורם לו להיות על הקצה. אסנת (רותם סלע) השותפה שלו לעסקים היא היחידה שלא מתרגשת מהשיגעונות של השף, ובדרכה היא מצליחה להגשים לו את החלומות וגם להוריד אותו לקרקע כשצריך.

דורי מתחיל לטפח מעגל אנשים קרוב וחדש ואז מבחין בנמרוד, עוף מוזר שעובד 'בהכנות', ובשרה (יעל אלקנה), טבחית יפה ומוכשרת שהגיעה הישר ל'סרוויס' ומציתה אש חדשה במטבח – מקום גברי, שובינסטי ובוטה. החברות בין שרה לנמרוד שהופכת  ליותר אינטימית היא מתכון לצרות, כשהמשפחה ואשתו (קרן ברגר) נדחקת הצידה. דורי מתערער כשאוסנת השותפה, העוגן שלו, השריטה שלו מהעבר, תחליט להתקדם עם חייה.

 

על הצילום המסוגנן והריאליסטי אמון הצלם המוביל גיא רז ("על הספקטרום", "רק להיום"). הסדרה צולמה במטבח המיתולוגי שנשאר בחלל מסעדת "הרברט סמואל", על כל הציוד הייחודי שנותר בו ושהוזמן על ידי יונתן רושפלד בזמנו מפריז.

היועץ הקולינרי שבמטבחו התאמנו השחקנים הראשיים בעבודת מטבח אמיתית הוא מושיקו גמליאלי ("בר 51") שגם משתתף בסדרה. חלק מעובדי המטבח בסדרה הינם טבחים ועובדים אמיתיים, ביניהם "פנדה" ומיכאל אהרוני (בנו של ישראל אהרוני).

 

בהשתתפות: גל תורן, גורי אלפי אהרון, רותם סלע, יעל אלקנה, קרן ברגר, גיתית פישר, עומר עציון, טום אביב, רומי אבולעפיה, דורון צברי

יוצרים ותסריטאים: ארז קו אל, אורית דבוש

במאי: ארז קו אל

מפיקים: איילת אימברמן, מני אבירם הפקה:  קסטינה תקשורת

הטבח:רק ב-yes   בכורה החל ב-5/11 ב-yes VOD  ובSTINGTV וב 7/11/2020 בשעה 22:00 ב-yes TV DRAMA

שתפו את הפוסט!