26 באפריל 2024 2:03
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצהובות ישודר בyes TV DRAMA

הצהובות (משודר צמוד לשידור בארה"ב) רק ב-yes

החל מה-08/12 ב- yes VOD ומה- 23/12 ימי ה' בשעה 21:45  yes TV DRAMA

כריסטינה ריצ'י, ג'ולייט לואיס, מלאני לינסקי וטוני סייפרס ("בית הקלפים") מככבות בסדרה החדשה הצהובות, הדרמה המדוברת והמצופה המסתמנת כסדרת הדגל הבאה של רשת Showtime ("דקסטר", "הומלנד").

הסדרה, הנעה קדימה ואחורה בזמנים חושפת אירוע מטלטל מעברן של הנשים – בשנת 1995 בעודן חברות בנבחרת כדורגל הבנות של תיכון בניו ג'רזי, הן וחברותיהן התרסקו בשממה הקפואה של אונטריו בדרכן לאליפות המדינה בסיאטל והיו אבודות שם במשך כשנה וחצי עד שהן סוף סוף נמצאו וניצלו.
כעת, 25 שנים לאחר מכן, הניצולות עדיין רדופות על ידי מה שקרה להן ומה שהן נאלצו לעשות כדי לשרוד, על אף שהן מעולם לא סיפרו לאף אחד מה באמת קרה שם, וכל אחת מתמודדת בדרכה.

לאט לאט, מתקבלת תמונה של מה שקרה באי, בו במהרה המצב הדרדר מקבוצה מאוחדת ומשגשגת לסוג של "בעל זבוב", עם שבטים לוחמים וקניבליזם.

את הסדרה יצרו מפיקי "נרקוס" ו"נרקוס: מקסיקו" אשלי לייל ובארט ניקרסון, בעל ואשה שכתבו גם ל"המקוריים". על בימוי הפיילוט הופקדה במאית הקולנוע האמריקאית קארין קוסמה ("אגרוף של אשה", "הגוף של ג'ניפר" ,"הרסנית").
בסדרה, הקופצת קדימה ואחורה בין שתי התקופות, את הדמויות הצעירות מגלמות סופי נליס (כוכבת "גנבת הספרים"), ג'זמין סבוי בראון ("הנותרים"), סאמי הנרטי וסופי תאצ'ר ("איש המחר").

4 פרקים ראשונים יהיו זמינים ב-yes VOD  החל מה-08/12

שתפו את הפוסט!