25 באפריל 2024 3:34
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עונת הסיום "פשע אמריקאי" ("American Crime") בהוט

עונת הסיום של סדרת המופת זוכת ה"אמי"

המועמדת לאוסקר פליסיטי האפמן וזוכה האוסקר טימותי האטון חוזרים לככב בעונה השלישית של אנתולוגיית הפשע, מבית היוצר של זוכה האוסקר ג'ון רידלי ("12 שנים של עבדות")

 

 AMERICANCRIME_Y3

"פשע אמריקאי" ("American Crime"), אנתולוגיית הפשע המדוברת של רשת ABC, נוצרה על ידי זוכה האוסקר ג'ון רידלי ("12 שנים של עבדות"). את הקאסט המרשים של הסדרה, שהיתה מועמדת לחמישה פרסי "גלובוס הזהב" וגרפה שני פרסי "אמי" ואת פרס בחירת המבקרים, מובילים זוכת "גלובוס הזהב" והמועמדת לאוסקר פליסיטי האפמן ("עקרות בית נואשות", "טרנסאמריקה") וזוכה האוסקר ו"גלובוס הזהב" טימותי האטון ("אנשים פשוטים", "הבז ואיש השלג", "סופר הצללים").

 

העונה הראשונה של "פשע אמריקאי" נסבה סביב פרשת רצח ותקיפה בקליפורניה, ואילו העונה השנייה עסקה בפרשיית אונס באינדיאנפוליס, כשתלמיד תיכון ציבורי מאשים את חבריו שסיממו אותו, תקפו אותו מינית והפיצו את תמונותיו ברשתות החברתיות. העונה השלישית תעסוק במהגרי עבודה בחוות החקלאיות.

 

לואיס סאלזאר (בניטו מרטינז, "בית הקלפים", "המגן"), מהגר בלתי חוקי ממקסיקו, מגיע לארה"ב בחיפוש אחר עבודה ומגלה כי העבדות המודרנית פורחת ומשגשגת בארץ האפשרויות הבלתי-מוגבלות. מהגרים נאלצים לשלם סכומים מופרכים עבור מקלט, מזון וצרכים בסיסיים אחרים, ונקלעים לחובות אינסופיים כשהשכר הזעום אותו הם מרוויחים עובר ישירות למעבידים שלהם. אך הם לא היחידים שהופכים למטרה עבור המערכת המושחתת הזו; גם קוי הנסון (קונור ג'ספ), צעיר אמריקאי שהתנתק ממשפחתו והתמכר לסמים, מוצא עצמו משועבד לעבודה בחווה אחרי שמנהל המקום, אייזיק קסטיו (ריצ'ארד קברל), מבטיח לו עבודה קבועה והזדמנות לשקם את חייו. ג'ינט האסבי (האפמן) מגלה את האמת המזעזעת מאחורי העושר של משפחתה ועל הדרך שבה מצליחים חקלאים לחסוך בהוצאות ולשרוד בשוק התחרותי, ומחליטה לעשות בחירה מוסרית שמסכנת את יקיריה. קימארה וולטרס (זוכת שני פרסי "אמי" על תפקידה, רג'ינה קינג) היא עובדת סוציאלית שמקדישה את חייה למען הזולת. היא נואשת לתינוק אך מגלה שלא קל להיכנס להריון בגילה. במקביל, היא מנסה להציל נערת ליווי בת 17 (אנה מולווי), לעזור לה לצאת ממעגל הזנות ולהעיד נגד הסרסור שלה.

 

לקאסט הוותיק של הסדרה, שמונה גם את זוכת "גלובוס הזהב" לילי טיילור ("מיסטיק פיצה", "עמוק באדמה"), מצטרפים העונה זוכת "גלובוס הזהב" סנדרה או ("האנטומיה של גריי"), זוכת ה"אמי" צ'רי ג'ונס ("24"), טים דיקיי ("צווארון לבן"), המועמדת ל"אמי" ג'אנל מולוני ("הבית הלבן", "הנותרים"), דאלאס רוברטס ("האישה הטובה"), ג'וש דרנן ("NCIS") וקולבי פרנץ' ("אימה אמריקאית").

 

על העונה השנייה נכתב "שנויה במחלוקת, חריפה ומקוממת… אל תחמיצו" (ישראל היום), "אינטליגנטית, רגישה ומשוחקת היטב" (ידיעות אחרונות), "שורה מרשימה של שחקנים… איכות קולנועית משובחת" (הארץ).

 

החל מה-7.9, ימי חמישי בשעה 22:00, ב-HOT HBO וב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!