25 באפריל 2024 13:08
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פאודה فوضى! סדרה חדשה ב yes Oh

 

"פאודה" (כאוס, מהומה ואי סדר) היא דרמת אקשן/מתח עוצמתית הסוחפת אותנו אל עולמם המורכב של לוחמי יחידת המסתערבים המנהלים מרדף אינטנסיבי אחר בכיר מבוקשי החמאס תאופיק חאמד.

 צילומים אוהד רומנו?????????????

השבוע צפיתי בהקרנה מוקדמת של הפרק הראשון של הסדרה " פאודה" ישבתי מרותק מול המסך. זה ממש אמיתי, למרות שמזהירים אותך שאין קשר למציאות, סדרה בדיונית אפילו, אבל לא אתה כצופה שמכיר את הסיפור של המסתערבים ושל פעילות פח"ע והיחסים בתוך השטחים מרגיש שזה אמיתי. אז נכון שהאירועים והדמויות הם פרי הדמיון, וזה משחק מצוין ומשכנע של שחקנים שלוהקו מצוין לתפקידים, אולם כשאתה צופה אתה מאמין שזה אמיתי ונכנס לתוך לולאת המתח והפחד והדאגה.

?????????????

חאמד, מחבל מסוכן עם דם על הידיים, בן מוות החומק שוב ושוב מניסיונות חיסול. במערכת הביטחון מתקבל המידע שהוא מתכנן להוציא אל הפועל פיגוע המוני. המצוד אחריו שואב את המסתערבים עמוק אל תוך הרחוב הפלשתינאי.

הלחימה בסמטאות העוינות, תחת זהות בדויה, דרוכה ומורטת עצבים, כשברקע מרחף כל הזמן הפחד מ"פאודה", הכאוס שמתרחש כשהצוות מתגלה ונשאר חשוף בשטח אויב.

חייהם של הלוחמים מתערבבים בחיי הטרוריסטים ובמהרה, הכל הופך אישי והמחיר שמשלמים המעורבים משני צידי המתרס כבד.

חוויה מטלטלת וסוחפת לתוך מעגל דמים, שבו אין מנצחים. מפלס האלימות רק עולה, השנאה ותאוות הנקם מבעבעות וכולם מפסידים.

יחד עם המסתערבים, נטמע הצופה ברחוב הפלשתינאי כדי לנצח, אבל כשאתה עוטה את עורו של האויב, מחלחלת גם ההבנה שהוא בדיוק כמוך – אוהב, שונא, חולם, צודק וטועה.

?????????????

שחקנים: ליאור רז, צחי הלוי, איציק כהן, נטע גרטי, יובל סגל, רונה לי שמעון, שאדי מערי, לטיסיה היידו, הישאם סולימאן.

יוצרים: ליאור רז ואבי יששכרוף

במאי: אסף ברנשטיין. תסריטאי ראשי: משה זונדר. הפקה: טנדר הפקות וקסטינה תקשורת

צילומים אוהד רומנו

הסדרה הזו הולכת להיות מצליחה וסוחפת כמו כמה הפקות ישראליות אחרות שאני זוכר שזכו גם להצלחה בחו"ל, כמו "חטופים", "תא גורדין" ועוד

היא תשודר רק בשידורי YES Oh ביום א' הקרוב 15.2

שתפו את הפוסט!