19 במרץ 2024 11:18
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"רוזאן" חוזרת. הסדרה ששינתה את פני הטלוויזיה חוזרת לעידן טראמפ

 

"רוזאן"

בכיכובם של רוזאן בר, ג'ון גודמן ולורי מטקלאף

 

החל מיום שבת ה- 7/4 בשעה 21:30 בyes Comedy

roseanne_y1_adart_danroseanne_horiz_textless
roseanne_y1_adart_danroseanne_horiz_textless

עשרים ואחת שנים לאחר שהסתיימה, חוזרת הקומדיה האהובה, זוכת 4 פרסי אמי ו-3 פרסי גלובוס הזהב(כולל הסדרה הטובה ביותר), לעונה עשירית בת 8 פרקים.

הסדרה, שעסקה במשפחה אמריקאית ממעמד הביניים מאילינוי, הפכה בזמן קצר להצלחה מסחררת, היתה התוכנית הנצפית ביותר בארה"ב בין 1989 ל- 1990 וכיכבה במשך כל תשע עונותיה בראש טבלאות הרייטינג.
מבקרים רבים ראו בסדרה את הסיטקום הראשון שתיאר בצורה אותנטית את מעמד הצווארון הכחול, שבו שני ההורים עובדים מחוץ לבית ובכל זאת מתקשים לעמוד בעומס הכלכלי, ובו הדמויות הראשיות הן בעלות משקל יתר, אבל משקלן אינו מהווה מטרה לבדיחות. רוזאן היא מככבת קבועה – ובצדק – בכל רשימה מכובדת של סדרות פורצות דרך ששינו את פני הטלוויזיה.
כל השחקנים הראשיים חוזרים לתפקידיהם, כולל רוזאן בר (רוזאן), ג'ון גודמן (דן, שמת מהתקף לב בפרק האחרון אך בעונה הזאת הוא חי), לורי מטקלאף (דודה ג'קי), אליסיה גורנסון (בקי), שרה גילברט (דרלין), דניאל פישמן (די. ג'יי) ושרה צ'אלק שהחליפה בזמנו את גורנסון בתפקיד בקי אבל חוזרת בחידוש בדמות חדשה ותגלם את אנדריאה, אישה נשואה שתשכור את בקי להיות אם פונדקאית עבורה.
ג'וני גלאקי ("המפץ הגדול") יחזור גם הוא בתפקיד דיויד, בעלה של דרלין, אבל מפאת לוח הזמנים העמוס שלו ישתתף בפרק אחד בלבד. יחזרו לתפקידי אורח גם סנדרה ברנרד ואסטל פארסונס.

בשלב זה לא ידוע אם ג'ורג' קלוני יגיע לתפקיד אורח בסדרה.

 

במסגרת העונה החדשה, "רוזאן" שתמיד היתה סדרה פורצת דרך שלא היססה לגעת בנושאים שהיו טאבו בחברה האמריקאית, תדבר על מהגרים, על טראמפ (לו, כך על פי רוזאן בר בעצמה, הקונורים הצביעו – כאנשי צווארון כחול), הורות יחידנית, אך היא תהיה בעיקר על משפחה ועל איך השסע בחברה האמריקאית זוחל גם למשפחות.

 

רשת ABC חשפה את הטריילר הרשמי של הסדרה במהלך שידור טקס האוסקר, ובו יש הצצה גם לדמויות החדשות הצעירות (הנכדים של רוזאן) וגם קטע שבו דן שואל, בקריצה לסיום הסדרה "למה כולם חושבים שאני מת?".

שתפו את הפוסט!