27 ביולי 2024 5:12
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון לאונרדו בוטיק ירושלים  – ליהנות ולבלות

מלון ליאונרדו בוטיק ירושלים  – ליהנות ולבלות

את חופשת הסתיו שלנו בחרנו לבלות במלון ליאונרדו בוטיק ירושלים. המיקום הנהדר של המלון מול מגרש הרוסים מרחק דקות אחדות מרחוב יפו ומרכז העיר הפך את החופשה למושלמת.

שלא כמו שקורה במלונות אחרים לפעמים, הפעם הכל היה בסדר ולא רק בחדר. החדר נקי, מסודר, מרווח ונעים. חדר האמבטיה מודרני מעט, מרווח ונקי. להגיע למלון כשהכל מתוקתק זה נדיר וחשוב לא לבזבז זמן על המתנה לאיש שירות. כאן היה מושלם.

במלון אין בריכה אבל בחצרו יש ג'קוזי נחמד, לא ניצלנו הפעם.

בלובי בר מוגש כל היום בשירות עצמי קפה, תה,  עוגיות ופירות חופשי כל היום וזה היה נהדר.

אנשי הצוות קשובים מאוד, אדיבים ונותנים שירות מכל הלב, מיצרך נדיר בימינו לפעמים.

המלון הנמצא בסביבה מאוד שקטה אם כי מרכזית וכולל 74 חדרים.  אנחנו הזמנו חדר אקזקיוטיב והמלון הגיש לנו אפשרות לשידרוג לחדר סטודיו עליו הוספנו 184 ₪ ליום בערך וזו היתה עסקה משתלמת. זהו חדר גדול יותר המצוייד בטלוויזיית HD 48"  , מכונת קפה, Nespresso  מרפסת קטנה ועוד.

הבעיה היחידה היא שהחדר  פונה לחניון ולבנין (קומה ראשונה) ועם המרפסת והחלון הגדול אין למקום הזה יתרון בעייני. חשוב שתדעו ציינו ותדרשו בהזמנה חדר עם נוף כפי שרשום". חלק מהחדרים מציעים מרפסות עם נופים שונים וביניהם: העיר העתיקה, הר הבית, חצר סרגיי".

באמצ"ש המלון לא מגיש ארוחות צהריים או ערב, רק ארוחת בוקר.

ארוחת הבוקר עשירה וכל המרכיבים והמוצרים טריים וטעימים, השירות בחדר האוכל טוב אם כי דרוש שיפור קל בפינוי צלחות במיוחד כשיושבים בשולחן זוגי קטן.

ארוחת הבוקר עשירה, גבינות בוטיק ואחרות, סלטים וירקות טריים (לא היו עגבניות שרי!) דגים מהסוגים שאני אוהב כולל סלמון מעושן ומקרוסקה, ביצים מכל הסוגים וחביתות המוגשות לשולחן בשירות אישי, מאפים, פשטידות  מסוגים שונים אפילו כריך סביח או פיצות. (בחדר יש מאזניים אישיים לבקרה עצמית…). כללית לא היה חסר כלום בארוחת הבוקר ואם לחפש אז יש מקום לשיפור במאפיי בוקר וריבות משובחות תוצרת בית או קונפיטורות אבל זה הרגיש לי שולי מול המגוון.

במלון סוויטות, 5 חדרי סטודיו, ו-4 חדרים הכוללים הוט טאב פרטי חיצוני.

יש חניה תת קרקעית חינם על בסיס מקום פנוי וחניון פרטי בעלות של כ 50-80 ₪ ליום !! (אך אל תשאלו כמה זה עולה בתל-אביב).

אין בית כנסת אבל יש בתי כנסת סמוכים.

האינטרנט חופשי ומהיר.

המזרון נח מאוד, הכריות פינוק מושלם והמצעים כותנה מצרית נעימה לשינה טובה.

במלון יש חדר כושר אך ויתרנו הפעם, את הכושר עשינו בהליכות של מעל 5000 צעדים ביום לפחות.

בעת שהותכם במלון לאונרדו בוטיק ירושלים תוכלו לטייל ברחבי העיר ולצאת למסע קסום של בילוי, תרבות, צבעים וקולינריה ירושלמית אותנטית. אנחנו בחרנו לצאת למוזיאון אמנות האיסלאם ולתערוכת  "חזרה למקור" על עופות בארצות המקרא במוזיאון ארצות המקרא שאני ממליץ לכם (תהיה כתבה נפרדת). אכלנו בבורגר שאק של הארוויס ובמסעדת "המוציא" של אבי לוי, היה נהדר, חוויה.

ירושלים עיר פקוקה וצפופה, מחירי המוניות  בממוצע 60 ₪ לנסיעה בעיר, יש רכבת קלה, נצלו אותה כי יש המון מה לראות ולבלות בירושלים. רק חזרנו ואני כבר מתכנן את הנסיעה הבאה.

שתפו את הפוסט!