27 ביולי 2024 8:44
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עולמיא – אולם היוקרה בטיילת ארמון הנציב ירושלים

 

" אוויר הרים צלול כיין" נאמר בשיר " ירושלים של זהב " ומטיילת ארמון הנציב, שם נמצא האולם היוקרתי " עולמיא " אכן ניתן לראות את ירושלים וכיפת הזהב.

זו פנינה חדשה בנוף הירושלמי המצטרפת אל מלונות היוקרה ומהווה פלטפורמה לאירועים יוקרתיים בטיילת גן הנציב, במקום הכי יפה שמשקיף על ירושלים.

כפי שירושלים היא עיר הקודש לעולם ועולמיא כך באולמי "עולמיא" יערכו לכם את האירוע החשוב של חייכם בהקפדה ויביאו להצלחה.

זהו מקום עם נוף ויכולת ייחודי בעולם ובירושלים והוא מתחרה בכל מלונות היוקרה בביצוע והקמת אירועים.

IMG_6880

DSCN0374

IMG_6878

על האדריכלות ועיצוב הפנים הופקדו מתי רוזנשיין ויותם בר חמא .הביצוע וההקמה נעשו ע"י חברת בר הומס בע"מ, המתמחה בפרויקטים יוקרתיים בתחום מגורי היוקרה ובשימור פרוייקטים דוגמת בניין "בנק ירושלים" ברחוב קרן היסוד בירושלים, יחד יצרו את הקונספט המוביל בבניית המתחם – השילוב בין החדשני והמודרני לשימור הישן וחילקו את המתחם לשני חלקים עיקריים: החלק הפנימי – חלל קשתות אותנטיות והחלק החיצוני – המודרני: פרגולת זכוכית בשטח של 400 מ', הפונה לגני הטיילת ולנופיה של העיר העתיקה.

 

גג הפרגולה במתחם הינו גג חשמלי ייחודי הניתן לפתיחה. ע"י פתיחת הגג החשמלי ו"העלמת" קירות הזכוכית ניתן ברוב ימות השנה לצאת לחגוג מתחת לכיפת השמיים בין עצי הזית העתיקים ועל המדשאה המטופחת ולהפוך כל אירוע לחגיגת טבע באויר הפסגות של ירושלים ולאפשר מקסימום פתיחות של הנוף ומגע עם הטבע.

צילום ארדון-בר
צילום ארדון-בר

"עולמיא היא גן עדן למפיקים. אין מפיק שלא ימצא כאן את מה שהוא רוצה ואין אורח שלא נוכל להגשים לו חלום".

ארדון-בר
ארדון-בר

מצאתי כאן אולם ענק, 500 איש מקסימום ( 120 מינימום ) כאשר כל השטח הוא ללא עמודים, הגן והדשא כמו הנוף מרהיבים ומטופחים, מרגישים שהושקעה מחשבה רבה תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר בעיצוב הפנים של המקום: פנסים ישנים שעמדו בחוץ קרוב ל-30 שנה שופצו, שומרו והותקנו מחדש. המנורות המיוחדות, עשויות משי, ממוקמות על גבי קונסטרוקציות מעוצבות מעטרות את החלל הפנימי. שולחנות, כסאות ובמות מתקפלות ביבוא אישי ובחירה קפדנית שנעשתה באירופה.

20140609_134230

IMG_6868

IMG_6883

20140609_134236

גם ערכנו טעימות קלות על קצה המזלג

במתחם עולמיא משתמשים בשרותי הספקים הטובים בארץ: קייטרינג "מגי ותולי", "פול אסנהיים", "ארז קומרובסקי", "מזל טלה", "הדרים", ומהמקומיים, "לואיזה", "אנטקא", והשפים מרכוס גרשקוביץ וזהר יגיל.

אם אתם רוצים אירוע שישמר בזיכרון כמו בגלויה. אל מול אגן העיר העתיקה והרי יהודה, הנוף המרהיב ביותר של העיר ירושלים, בטיילת האס (טיילת ארמון הנציב), מתחם האירועים היוקרתי הראשון בעיר – "עולמיא" הוא המקום בשבילכם ( החל מ כ 300 ₪ למנה והלאה )

עולמיא פנים קרדיט ארדון בר חמא

IMG_6870

כשר

© כל הזכויות שמורות לאהרון שצקין – ששת שצ אין להעתיק או להשמש בחומרים ללא אישור בכתב מבעל האתר

שתפו את הפוסט!