19 באפריל 2024 1:48
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בא לנו פנקייק עכשיו! PROCAKE  – תערובת להכנת פנקייק בתוספת חלבון

הביס שיעשה לך ת'יום

PROCAKE  – תערובת להכנת פנקייק בתוספת חלבון

3 דקות הכנה!

ללא תוספת סוכר, מכיל דגנים מלאים, 34 גרם חלבון ל- 100 גרם

 

שבת בבוקר, הבת והנכד ישנו אצלנו וקמו לארוחת בוקר ואני מתנצל שאין בורקס. הבת אומרת לי "פנקייק זו ארוחת בוקר מושלמת" ושולפת לי את האריזה המדהימה הזו של פרוקייק!

צילום שני הלוי
צילום שני הלוי

.

לכולנו מתחשק לפעמים משהו מתוק וטעים.  PROCAKEהוא הפתרון למי שרוצה לשמור על תזונה דלת שומן מבלי לוותר על ההנאות הקטנות. חדש על המדף! PROCAKE תערובת להכנת פנקייק ומאפים שונים בתוספת חלבון, בפיתוח ובייצור ישראלי. פרוקייק מכיל בתוכו 34 גרם חלבון ל- 100 גרם ונותן לגוף שלך בדיוק מה שהוא צריך. 3 דקות הכנה ומקסימום הנאה. ללא תוספת סוכר, מכיל דגנים מלאים ושיבולת שועל, 187 קלוריות במנה (של 52 גרם).

 

PROCAKE הוא מקור נהדר לחלבון, שברובו חלבון מי גבינה whey איכותי, והוא גם דל מאד בשומן רווי וללא תוספת סוכר מה שהופך אותו לבחירה נהדרת לארוחה בכל שעות היום. התערובת מתאימה להכנת מאפים מתוקים כגון פנקייק, עוגיות, עוגות, מאפינס ולחמים. כארוחת בוקר, PROCAKE הוא הזדמנות להזין את הגוף בכמות הנכונה של חלבונים ופחמימות ממקור איכותי, הוא מתאים כארוחה או כחטיף לאחר אימון מכיוון שהוא מכיל חלבונים המאפשרים לגוף התאוששות מהירה. PROCAKE הוא המוצר האידיאלי לאנשים פעילים, לספורטאים, לחובבי כושר ולכל מי שרוצה ארוחה עשירה בחלבון עם פחמימות מורכבות ואיכותיות. עם מגוון גדול של שילובים ובהכנה קלה ומהירה.

פרוקייק בפיתוח ובייצור ישראלי, מסיימים בימים אלו פיתוח של פרוקייק טבעוני ופרוקייק פלוס – תערובת למאפים מלוחים ומוצרים נוספים בהמשך.

 

אופן ההכנה:

  • מערבבים יחד בקערה 1/2 כוס אבקת פרוקייק עם 1/3 כוס מים /חלב עד לקבלת תערובת אחידה
  • מחממים מחבת טפלון לחום בינוני-גבוה
  • יוצקים את תערובת הפרוקייק למחבת (אפשר להכין פנקייק אחד גדול או שניים קטנים)
  • לאחר כדקה הופכים את הפרוקייק לצד השני עד להזהבה
  • *מגישים עם תוספות אהובות עליכם כמו אוכמניות ותותים
  • **לתוספת חלבון ניתן להוסיף חלבון ביצה

מחיר: 59.90 ₪

כשרות חלב ישראל

ניתן להשיג בכל  סניפי רשת 'קפאין', ברשת הולמס פלייס וגו אקטיב, בחנויות תזונת הספורט המובחרות כגון רשת  ישראלבודי ,  צ׳מפיון ספורט, רשת ד׳ר פיטנס, מאי בודי , בודי HD  ועוד. ובחנויות הטבע ברחבי הארץ . כמו כן, להשיג באתר האונליין של החברה  https://www.proshape.co.il/

 בתיאבון

שתפו את הפוסט!